Ročna zavora - AR 145 / 146

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
slosalabajzar
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr Okt 24, 2018 11:25 am

Pozdravljeni!
Imam težavo z ročno zavoro. Zamenjal sem diske in zavorne ploščice (je bilo potrebno zamenjat). Za zadnjo desno ročno zavoro so mi že na zadnjih dveh tehničnih rekli, da malce slabše prime, ampak je še šlo skozi. Letos pa ne prime skoraj nič (z zamenjanimi deli leva 1300 ??, desna 400). Tudi, ko počasi zategneš ročno, avto počepne le na levi strani (na pesku leva lepo zablokira, desna se kar vrti). Zajle za ročno imajo teflon in tudi namazal sem jih, da gredo kot po "putru". Očitno je nekaj narobe s čeljustjo. Aja, pa tisti "luček", ki ga žica za ročno potegne, ne gre do konca nazaj, ko spustiš ročno, da bi se vsedla na omejevalnik, ampak ostane še par milimetrov, kot bi bila malce zategnjena. Pri levi se lepo nasloni nazaj, ko spustiš ročno. Je treba čeljust podreti in obnoviti? Ima morda kdo kakšen link z navodili? Za vsako info bom zelo hvaležen.
Imam en teden da zrihtam, vmes pa še registracija poteče :-(
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Razcefrana zajla/zariban bat ali vodila
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Definitivno podreti zavorno čeljust, očistiti in nova tesnila. Ampak če že delaš na eni strani, naredi potem na obeh. Čeprav misliš, da na drugi strani dobro deluje, boš potem videl da ne.
slosalabajzar
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr Okt 24, 2018 11:25 am

Živio!

Zadevo sem spravil čez tehničnega, zato se opravičujem za pozen odziv.

Razdrl sem čeljust in zadeva laufa kot namazana. Batek se vrti noter po vijaku skoraj s prsti. Če zadaj z roko "pritiskam" ročno oz. premikam tisto vodilo, ki ga običajno zajla, se batek lepo pomika ven. Ko sem sestavil, zadeva še vedno ni delala, ampak je ročna vseeno malce bolj zagrabila in sem "poskusil srečo" na tehničnem. Tudi tam mi je šel en model na roko in sem šel skozi (malo večkrat ga je dal na valjarje in na koncu sta bili obe strani v toleranci). Ampak mi zadeva ne da miru, pa tudi ni ravno varna, čeprav ročno uporabljam le na kakšnem klancu pri parkiranju. Zato razmišljam, ali je možno (in tudi sam se nagibam k pojasnilu od AnAlfaBet-a, da je zajla zanič. Ali je možno, da teflon okoli zajle tako drži, da zajla sama ne poči, ampak "toga" pa tudi ni. Ker se dejansko zdi, kot da je notri malo gume, ki jo razteguješ. Zato ne spusti do konca in se nasloni na omejevalnik, in zato tudi ne zategne dobro, ker dejansko ni toga zajla? Ali ima ta Alfa (AR 145 16V TS - mašina 930) enaki dolžini zajle za ročno na levi in desni strani, pa bi jih samo zamenjal med sabo za test (da se ne dajem v stroške brez potrebe)? Ker če bi potem prijela le desna in leva slabo, potem ni več druge in grem kupit eno ali dve novi zajli.
Se že veselim menjave, če sta enaki :-)
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Če zajla ni toga ne bo delala. Nateguje jo zunanja spirala/cev in tisto mora biti relativno fiksno.

Snami dol zajlo pri ročni prvo in pri obeh zadnjih bremzah in poglej če gre zajla not in ven brez problema, našpricaj tudi s mastjo ali silikonom na obeh straneh ker se stvar rada posuši noter.

Če maš avto v luftu se bo zajla tudi drugače obnašala ker so zadnje roke stegnjene.

Ene zajle se nastavlja, ene ne. Lahko je problem tudi na drugi strani ker sta obe zajli pri ročni povezani skupej. Noter boben če je, ima tudi samonastavljive razmike, preko zobatega kolešča in enega fedra. Ko se luft poveča, ko zategneš ročno, se zadeva klikne za en kolešček in to potem zategne stvar.
Obraba oblog na obeh straneh bi morala biti tudi enaka, če ni, seveda ne more prijemat enako.

Malo se zapelji naprej nazaj, in ko greš rikverc probaj zategovat ročno. Včasih pomaga, samo je še vedno bolje zrihtat.

Levo/Desno si imel v redu balansirano ko je stisnil glavno bremzo ?
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Sem malo pogledal, če imaš diske:
http://ricambi.alfisti.net/images/produ ... 8145_0.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

in ti je leva-desno na nožno bremzo dala enake cifre, je nekaj narobe izven čeljusti.
Iščeš naprej.

Problem ki ga imaš je velik sploh zaradi tega, če boš gonil avto in ga parkiral z vročimi diski, zategnil ročno in pustil v leru - se ti bo odpeljal. Diski se ohladijo in bremze spustijo, avto gre pa po svoje.

Lahko je tudi feder ki špona zajle počen ali je oslabel pa boš imel probleme.

Sam bi naredil tako da bi pobral zajle stran iz obeh strani in sprobal na roke, v katerem položaju ti primejo. Morajo enako, potem pa naprej. Če tukaj ni balansa je vse naprej adijo.

Zajle ki so noter se trgajo, cefrajo, efekti pa so poljubni. Strgana žica lahko predrgne plastiko in ni vse skupaj nič, lahko pa se zapiči noter in zaštopa.
Če boš odklapljal zajlo - potegni jo ven na obeh straneh in poglej če je tam kaj zlomljena, ponavadi se poslovi na ovinkih ali pa tam kjer pride ven iz tiste cevi.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

AnAlfaBet napisal/-a:.. in ti je leva-desno na nožno bremzo dala enake cifre, je nekaj narobe izven čeljusti.
Iščeš naprej. ...
Ne drži ravno vode, ker je znotraj zavorne čeljusti ločen aktuator za ročno ali nožno zavoro.
Odgovori
  • Informacija