Nakup rabljene: Alfa Romeo 156

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Uroš
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3652
Pridružen: Po Mar 22, 2004 4:35 pm
Kraj: Maribor-Tezno

20.000 km mali servis , 100.000 km veliki servis.
Uroš
Ali
Alfist
Alfist
Prispevkov: 498
Pridružen: Če Jan 22, 2004 7:09 pm

Veš mogoče natančno, v čem se razlikuje podvozje pri paketu Sport od navadnega? So le nižje in trše vzmeti, ali so tudi drugi amortizerji?
BMW v garaži stoji, Alfa te pa čaka.
Uporabniški avatar
Uroš
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3652
Pridružen: Po Mar 22, 2004 4:35 pm
Kraj: Maribor-Tezno

Koliko vem, je razlika samo v tem, da ima Sport Eibachove fedre. Amortizerji so se mi zdi enaki. Zraven tega je še armaturka stil kevlar,črni števci z rdečo osvetljavo,sedeži žamet in pragovi, aja pa še usnjen volan + ročica menjalnika. Drugo je če se prav spomnim identično.
Imaš pa še lux paket , ta pa je z lesom.
Uroš
Ali
Alfist
Alfist
Prispevkov: 498
Pridružen: Če Jan 22, 2004 7:09 pm

Ja, za ostalo navlako vem :lol:
Zanima me striktno to s podvozjem, ker če daš avto naknadno nižat je zmeraj minimum vsaj 30-35 mm, kar je zame že preveč, original je pa ravno prav.
BMW v garaži stoji, Alfa te pa čaka.
Uporabniški avatar
Uroš
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3652
Pridružen: Po Mar 22, 2004 4:35 pm
Kraj: Maribor-Tezno

Pri naknadni vgradnji dajo na servisu (AR) noter Eibachove fedre in amortizerjev ni treba menjati. Glede na to da so original Sport AR fedre identične mislim da je tovarniško isto.
Vprašaj uporabnika "ALI J" on dela na AR servisu kot mehanik.
Uroš
Uporabniški avatar
AlfaJTD
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 58
Pridružen: Če Nov 13, 2003 10:05 am

Ali napisal/-a:Veš mogoče natančno, v čem se razlikuje podvozje pri paketu Sport od navadnega? So le nižje in trše vzmeti, ali so tudi drugi amortizerji?
Pri sport paketu so Eibachovi fedri, ostalo je enako kot pri "navadnih" različicah. Meni osebno je sport podvozje zelo všeč in ga ne bi menjal za nič tršega.

Kar se tiče motorja - če gledaš bencinca, potem priporočam, da poiščeš JTS. Tudi če je iz Italije, kjer se jih dobi za zelo solidno ceno.
Sem jo vozil čez vikend in lahko rečem, da je JTS bistveno boljši od 1.8. Že pri relativno nizkih obratih ima dovolj moči in navora, se rad vrti in pokuri okoli pol litra manj od 1.8. Če hočeš "machino sportivo" potem JTS, z 1.8 je samo mal bolši "family car". Pa še to ga je treba non stop torirat da maš kej od nje.
Stroški registracije se razlikujejo le za 7-8k SIT pri cestnini, ostalo je za oba motroja isto.
Ali
Alfist
Alfist
Prispevkov: 498
Pridružen: Če Jan 22, 2004 7:09 pm

Heh, le na ceno si "pozabil" =D> :mrgreen:
BMW v garaži stoji, Alfa te pa čaka.
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

JTS je bomba.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Svetli
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 21
Pridružen: Ne Jun 13, 2004 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Radomlje

Da ne odpiram nove teme z istim vprašanjem bom kar tule napisal ... Skratka ogledujem si Alfe 156 SW in zanima če je še kaj posebnega na kar moram biti pozoren pri nakupu rabljenega? Verjetno bi vzel 2.0 TS mašinco... Bral sem o problemih z variatorjem faze. A je to pri vseh modelih, tudi l.2000 in novejši? Če variator ni bil zamenjan pri 90k km ali bo šel kmalu po gobe? Kako je z vzdržljivostjo podvozja (amortizerji, zglobi, roke, ...)? Kakšna je poraba normalna poraba olja, bencina za ta motor? Kakšen hint kako čekirati realnost kilometrov po števcu (poleg standardnih obraba pedalov, volana, notranjosti ...)? Kako je z uvoženimi avti iz Italije, mreža rabljenih Fiat-Alfa vozil, kao prvi lastnik ... kakšne izkušnje. Drugače mislim konkretno na tole lepotico http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=94890 , na slikah zgleda zelo obetavno, jutri bom šel vrjetno na ogled, je morda že kdo od blizu videl ta avto ? Hvala za informacije in upam da kmalu postanem pravi Alfist :D .
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Avti so kr obbutani.. tole sem zadnjič gledal. Je prijatelj kupil tam 146 JTD. Glede nato da so avti iz Italije moraš vedt da so bli saj enkrat barvani... pač sej vsi vemo kako je..

Drgač pa se da s fanti te firme zlo fajn zment in so face. Če hočeš lahko skočim s tabo tja.. mogoče lahko spet kej pri nižanju cene pomagam. :)
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Hmm... sem bolj podrobno pogledal... Mislim da sem si od bližje ogledoval neko drugo.. ki je imela drugačno notranjost. Več ali manj imajo kot sem že rekel avte iz Italije.. če pa je ta iz Slovenije pa toliko boljše ker lahko zvemo kje je bila servisirana in se tudi tam pozanimamo.
Svetli
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 21
Pridružen: Ne Jun 13, 2004 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Radomlje

LaserJAMM hvala za info! Kako to misliš barvani, a kar celi ?? No saj vrjetno se bom jutri oglasil tam da vidim. Če bi bil pripravljen z mano tja it in če se na Alfe spoznaš bi ti bil zelo hvaležen. Se pišemo jutri OK!

LP Miran
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Ni problema. Pošl mi magar ZS pa se bova zmenla.
Ali
Alfist
Alfist
Prispevkov: 498
Pridružen: Če Jan 22, 2004 7:09 pm

Kak to da so karavani 156 (relativno) cenejši od limuzin?
BMW v garaži stoji, Alfa te pa čaka.
Svetli
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 21
Pridružen: Ne Jun 13, 2004 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Radomlje

Danes sem šel spotoma na hiter ogled Alfice... no zadeva v živo vseeno ne zgleda tako brezhibna kot na sliki. Po sprednjem odbijaču je en kup pikic, ki so sicer pobarvane s čopičom, robovi od vrat so tudi že malo pobutani, na boku se najde kakšna rajsica, no saj mi je prodajalec zatrdil da je sigurno že bila kje štrihana kao da so vsi avti iz Italije taki. Kaj bolj konkretno zbita pomoje ni bila, saj so šipe vse 2000 letnik, na strehi ni nobenega "cvikla" v motornem prostoru ni videti nič nenavadnega. Pri brisalcu na zadnji šipi (tam kjer je nasajen na os) se lušči prevleka tiste plastike, to sam opazil tudi na ostalih Alfah, ki so bile tam...Znatraj me je zmotil malo popacan strop in z nekim lepilom posvinjani zadnji sedeži to bi se verjetno dalo sanirati, nekam sumljivo lepi so se mi zdeli tudi pedali za sklopko, bremze, gas ?? No samo drugače je notranjost lepa in neobrabljena .... Glede mehanike sem bil bolj bos, avto je imel prazen akumulator in niti ni vžgal, tako da ... so me pa zmotili relativno obrabljeni zavorni diski, ki imajo opazen rob, pa tudi gume so tik pred menjavo... aja prodajalcu sem omenil pogoste probleme z variatorjem faze, pa ni nič vedel o tem, kar se mi zdi čudno glede na to da prodaja večinoma Alfe ...?? Skratka kar dosti pomankljivosti, ki jih moraš vrjetno pri rabljenem avtu vzeti v zakup. Kaj pa vi kaj mislite se splača za to izdihat 2.69 MIO, ceno bi mi moral sigurno še mal spustit ... Kako pa je kaj z glihanjem pri dilerjih ??

Prosil bi za kakšen komentar, če se mi zadevo po navedenih spoznanjih sploh še splača gledat hodit ali naj jo pozabim :cry: ? No, meni je še vedno ful všeč ...
Odgovori
  • Informacija