Alfa Romeo GT: Vse o modelu in Nakup rabljene

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Splošne informacije o Alfa Romeo GT

Slika

GT je športni coupe, ki je svojo pot začel leta 2004. Predstavljen je bil leta 2003 na Ženevskem avtomobilskem sejmu, oblikovala pa ga je oblikovalska hiša Bertone.

GT je bil zamišljen kot luksuzni grand tourer in sodi v isto skupino kot malce športnejša Brera, oba pa sta naslednika popularne in čudovite serije 916 GTV. Sicer je nenavadno, da v ta razred sodita kar dva avtomobila iste znamke in sta si tako konkurenca, vendar pa vse dobi smisel, ko spoznamo da FIAT pravzaprav nima nobenega drugega športnega avtomobila. Vsak lahko torej privlači določeno skupino ljudi, ki imajo radi športne avtomobile, ki pa so povrh vsega še zelo lepi in agresivnega izgleda.
Slika

Styling

Za GT se kupci odločajo predvsem zaradi njegovega čudovitega videza, ki malce celo spominja na oblikovanje iz leta 1980 in sicer Alfa Romeo Sprint, vendar z izrazitimi detajli, ki so vzeti iz bolj modernih Alf, predvsem model 147, s katerim si deli tudi notranjost in veliko rezervnih delov. Serijsko je opremljen z 16 palčnimi platišči, za doplačilo lahko zrastejo do 18 palcev.

MOTORJI

Najpopularnejša izbira je zanesljivi 1.9 dizelski agregat, najmočnejši pa je 3.2 V6 bencinski motor z 240 konjskimi silami. 2.0 JTS literski motor ima izboljšan sistem vbrizga in proizvede 25 KM več kot njegov starejši TS brat, pri nižji porabi goriva.
Slika

Pogled pod pokrov motorja JTD:
Slika
1- Čep za dolivanje motornega olja
2- Šipka za preverjanje nivoja olja
3- Posoda za hladilno tekočino
4- Posoda za servo tekočino
5- Posoda za zavorno tekočino
6- Akumulator
7- ABS priklop senzorjev
8- Ročka za odpiranje pokrova motorja

Performance:
Slika

Vodnik za nakup rabljene Alfe GT

Kot pri vsakem rabljenem avtomobilu je potrebno najprej pregledati zunanjost in poiskati možna neskladja v barvi, kar nakazuje na avtomobil, ki je v preteklosti bil poškodovan. Prav tako je pomembno pregledati, ali vsi paneli lepo pašejo eden zraven drugega.

Če lahko, snamite gumijaste obrobe okoli vrat in preglejte, ali so vari originalni, ali pa so že bili popravljani. Ko pregledujete prtljažnik, preglejte dno, ali je vidna kakšna poškodba (nalet od zadaj), toda za to boste morali sneti rezervno gumo.

Pri motorjih je zopet zelo pomemben servis, kjer so bili menjani vsi jermeni, zato, če kupite avto, ki jermenov še nima zamenjanih, morate to storitit v kratkem oziroma čimprej! Servisni interval jermenov je okoli 80.000 km pri 2.0 JTS, angleškim kupcem pa ga svetujejo celo na 60000km (36.000 milj). Za V6 in dizelske motorje servisni interval menjave jermenov ostaja 100.000 km ali 5 let.
Slika

Nujno preglejte tudi nivo olja, ki ne sme biti pod minimumom! Takšni avtomobili so bili v preteklosti zanemarjeni in lahko se zgodi, da imajo poškodovano odmično gred.

Menjalniki in sklopke so zelo zanesljivi. Obrabljena sklopka prime zelo pozno, nova pa stane preko 450€ z menjavo vred. Pri vožnji mora biti prestavljanje gladko in brez škripanja. Če avto pri pospeševanju slučajno "cuka" in se duši, je za to kriv pokvarjen MAF, ki nov stane originalen približno 120€. Pospeševanje mora biti enakomerno in brez lukenj.
Slika

Ker si GT šasijo deli z 147 in 156, zanj veljajo enake šibke točke. To se še posebej pokaže na zadnjem vpetju in sprednjih zgornjih rokah. Izpod podvozja se ne sme slišati nobenega ropotanja ali škripanja. Cviljenje armaturke nakazuje slabe sprednje zgornje roke, medtem ko ropotanje pod nogami naznanja izrabljene selene Anti-roll bara. Izrabljene zadnje puše opazimo na gumah, ki se neenakomerno izrabljajo v obliki črke V na notranji strani. Posledica tega je glasen zvok gum, kar lahko zmotoma zamenjamo za slabo stanje kolesnih ležajev.
Slika

Elektrika je zelo zanesljiva in brez problemov, toda vseeno se splača preveriti vse naprave, če delujejo. Po približno 3 sekundah se morajo po vstavitvi ključa prižgati tudi vse opozorilne lučke, ki pa morajo zatem ugasniti. To so ABS, Air Bag in pa Engine Management. Če se lučke ne prižgejo, lahko sklepamo, da je nekdo sisteme odklopil ali kako drugače onesposobil, kar pa je lahko zelo draga zadeva.
Slika
Slika
Naslednja povezava VOSA je seznam vseh reklamacijskih vpoklicov GTja do danes: http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recall" onclick="window.open(this.href);return false; ... search.asp

Slika

Obstajajo pa tudi 3 posebne izvedbe modela GT in sicer: BlackLine, Colletizione in Q2. Pa predstavimo najprej po čemer se loči Blackline izvedenka od navadne GT.

Alfa Romeo GT BlackLine
Slika
Kompaktne napete linije se srečujejo z novimi elementi: 18-palčna lita platišča posebne oblike BlackLine, satinirani maska, spojlerji pred sprednjima kolesoma in vzvratna ogledala, kar ustvarja izviren kontrast z barvami karoserije.
Slika
Slika

Športne in "hi-tech" podrobnosti: prestavna ročica visoke natančnosti v nerjavečem jeklu, pedalke v aluminiju, kromiran zaključek dvojne izpušne cevi.
Slika
Slika

Vse v potniški kabini je popolnoma usklajeno: plošča z merilniki z rdečo podlago in belo osvetlitvijo, sredinska konzola v antracitni barvi, predpražniki z logotipom Alfa GT, sitotiskan prag.
Slika
Slika
Slika

Alfa Romeo GT Q2
Slika
Alfo GT Q2 prepoznamo po nekaterih slogovnih podrobnostih, te so: spojler pred prednjima kolesoma, maska in satinirani okviri ogledal, nizka lega, kromirani zaključki izpušnih cevi, značka Q2 na prtljažnih vratih, posebna 18-palčna lita platišča.
Slika
Slika

Sedeži v tkanini z rdečimi šivi, prestavna ročica v aluminiju, prag z vgravirano oznako Q2, volanski obroč in manšeta prestavne ročice v usnju, ročica ročne zavore obdana s črnim usnjem, naslon za roko spredaj z odlagalnim predalom, pedalke v aluminiju, posebni predpražniki, tretji vzglavnik zadaj, plošča z merilniki z rdečo podlago in belo osvetlitvijo, samodejna dvopodročna klimatska naprava, avtoradio s predvajalnikom zgoščenk in zapisov v fomratu MP3 in Bose® Sound Sysem.
Slika
Slika

Alfa Romeo GT Collezione
Slika
Z Alfo GT Collezione razkošje opaznosti sobiva z dobrim počutjem v potniškem prostoru. Vozilo je namenjeno vsem, ki iščejo vrhunsko športno eleganco in uresničen užitek v vožnji, v vseh pogledih.
Slika

Zasluga gre kromiranim površinam na maski, odbijaču in dvojnem zaključku izpušne cevi. Pogled na stransko linijo nam odkriva 17-palčna lita platišča posebne oblike Collezione. V potniškem prostoru so skrbno izdelani zaključki. Dotik prefinjene treznosti. Prestavna ročica je iz nerjavečega jekla, pravi dragulj med prednjima sedežema in sredinsko konzolo v antracitni barvi.
Slika
Slika

Notranjost dopolnjujejo še armaturna plošča v usklajenem barvnem odtenku, predpražniki z logotipom in sitotiskan prag.
Slika
Slika
Zadnjič spremenil alfa_samec, dne Po Feb 15, 2010 7:19 pm, skupaj popravljeno 10 krat.
guli
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 27
Pridružen: To Mar 25, 2008 9:43 am

to sem rabu, hvala =D> =D> =D> =D> =D>
Uporabniški avatar
Matjaz46
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Sr Jan 16, 2008 9:06 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Zelo izčrpen opis. mi je zelo všeč. Imam pa eno vprašanje in sicer glede tegale:
Naslednja povezava VOSA je seznam vseh reklamacijskih vpoklicov GTja do danes: http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recall ... search.asp
Ali se to lahko kako izrabi za uveljavljanje popravila oz. popravljanje serijske napake na vozilu?
Recimo, piše da serijske številke od x števlike do y številke je potrebno zamenjati sklopko, možnost zajetja ognja v vozilu itd. Ali se to lahko pri nas uveljavlja oz zahteva popravilo?
Living life on the fast lane. Gumball baby.

Slika
Uporabniški avatar
seby7
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 928
Pridružen: So Sep 09, 2006 11:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murska Sobota

Matjaz46 napisal/-a:Zelo izčrpen opis. mi je zelo všeč. Imam pa eno vprašanje in sicer glede tegale:
Naslednja povezava VOSA je seznam vseh reklamacijskih vpoklicov GTja do danes: http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recall ... search.asp
Ali se to lahko kako izrabi za uveljavljanje popravila oz. popravljanje serijske napake na vozilu?
Recimo, piše da serijske številke od x števlike do y številke je potrebno zamenjati sklopko, možnost zajetja ognja v vozilu itd. Ali se to lahko pri nas uveljavlja oz zahteva popravilo?
Saj če avto spada v rizično skupino bi moral biti itak vpoklican. Ali? Če je bil vpoklic, pa se ponavlja ista napaka je pa vprašanje po moje. Garancija velja ob poštemplani servisni knjigi, 2 leti al kako.. itd. itd.
POTENZA ITALIANA
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recall ... =Blank&tx=

Tole zgleda precej kritična napaka...

Moj avto na bi bil med temi ki so potrebni pregleda :/
Uporabniški avatar
Matjaz46
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Sr Jan 16, 2008 9:06 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Tribesman, jaz sem pa med tisti, k je clutch failiure, al neki tazga. #-o :cry:
Living life on the fast lane. Gumball baby.

Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tist pri tvoji je zelo znana napaka.
Odpade pin ki drži stopalko sklopke na mestu... in ostaneš brez sklopke.
Zadevo lahko sam popraviš, saj je treba zamenjati samo zaklopko na pinu stopalke sklopke, ter dodati eno podložko.
5 min dela.
Uporabniški avatar
Matjaz46
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Sr Jan 16, 2008 9:06 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Hja, bi popravil, če bi vedel, kaj točno :) Si bom malo po forumih pogledal. Pa če je že serijska napaka, nej to na servisu naredijo, zato so tam. :D
Living life on the fast lane. Gumball baby.

Slika
Uporabniški avatar
seby7
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 928
Pridružen: So Sep 09, 2006 11:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murska Sobota

Pa potem ni bilo vpoklica s strani tovarne, da bi se napake odpravile? Ne razumem zdaj točno.
POTENZA ITALIANA
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Lahko pa da je treba delat v samoiniciativi, vsaj tukaj pri nas v SLO...Se pravi stopit do uradnega pooblaščenca in mu predložit dejstva, ker papirjev itak nimaš...Mogoče gre, ka pa vem. Najbolje poklicat na AT in ti oni povejo kako in kaj, ha?
Uporabniški avatar
Matjaz46
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Sr Jan 16, 2008 9:06 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Evo sem klical na Autocommerce, so rekl, da ni problema, naj se oglasim pri njih in bodo pogledali, v kolikor je potrebno kaj naročiti, se bo počakalo na dele, ostalo bodo uredili. Upam da je temu res tako.
Living life on the fast lane. Gumball baby.

Slika
Uporabniški avatar
kukec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1165
Pridružen: To Sep 30, 2008 7:23 pm
Kraj: Slov. Bistrica

TribesMan napisal/-a:Tist pri tvoji je zelo znana napaka.
Odpade pin ki drži stopalko sklopke na mestu... in ostaneš brez sklopke.
Zadevo lahko sam popraviš, saj je treba zamenjati samo zaklopko na pinu stopalke sklopke, ter dodati eno podložko.
5 min dela.
pri meni je pedalka od sklopke dosti višja od ostalih dveh, na servisu mi je rekel da je nek zatič zlomljen, a je to to?
Slika
Odgovori
  • Informacija