Zadnje novice

EGR ventil čiščenje / blindiranje

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

EGR ventil čiščenje / blindiranje

OdgovorNapisal/-a Gargy » To Jan 29, 2008 2:41 pm

Kako očistiti EGR ventil avtor Gargy

No, danes je bilo nekaj časa v službi in sem se spravil razdirat moj EGR ventil skupaj z ventilom. Pogled je bil - grozljiv:

Ventil z vzmetjo, vhod in izhod, pogled brez EGR-a:
Slika

Ventil EGR. Debel nanos saj, potisni batič se ni premikal:
Slika

Še iz druge strani, od tukaj gredo plini v izgorevalno komoro. Lepo je vedna debela plast saj, ventil se ni premaknil niti za mm:
Slika

Tako se v servisnem laboratoriju za biomedecino spravimo čistit "umazane" stvari. Ultrazvočna kopel s posebnim čistilnim sredstvom. 5 x 15 minut. Po končani "terapiji" se je ventilček premikal kot novi :D :
Slika

Še očiščen EGR. Batič se premika z lahkoto:
Slika

Samo tuljavo sem premeril z ohmmetrom in je kazala skorajda kratki stik, torej je samo navitje ventila OK. Ali je moja "operacija" pomagala, pa bo pokazala vožnja. Drugače bo treba v nakup novega EGR-a.

LP
Gargy


Kako zablindirati EGR ventil avtor:123

No jaz pa sem si danes vzel malo več kot uro časa in zablendiral EGR ventil:
Najprej sem z inbus ključem odvil štiri vijake s katerimi je pritrjena gibljiva cev in jo odstranil:
Slika
Slika
Še ventil ko je cev odstranjena:
Slika
Slika
Nato sem na kromasto pločevino prerisal tesnilo in izrezal iz pločevine ploščico za blendiranje ventila:
Slika
Ploščico sem razmastil z nitro razredčilom in jo na eni strani po robu namazal z silikonskim kitom (300°C), katero sem obrnil na gibljivo cev:
Slika
Na drugo stran ploščice pa pride tesnilo:
Slika
Slika
Nato sem cev namestil nazaj in privil vijake:
Slika
Slika
Slika

Po končanem delu sem šel na testno vožnjo in razlika je bila velika, nič več ni bilo dimne zavese za menoj. :mrgreen:
Gargy
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: To Nov 08, 2005 2:51 pm
Kraj: Limbuš

OdgovorNapisal/-a DaviiD » To Jan 29, 2008 3:35 pm

Kaj je posebno cistilno sredstvo ?
DaviiD
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1165
Pridružen: Če Jul 01, 2004 10:48 am
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Gargy » To Jan 29, 2008 3:58 pm

Uf, teh čistil za UZ kopel je ogromno. Kaj je v mešanici ne vem, gre pa za čistilo za delno občutljive kovine in demi (deionizirano) vodo. Ne mislit, da je zdaj UZ ne vem kako očistil, je pa razbil nanose na batičih in vzmeti. Na grobo sem saje očistil z kombinacijo dremel vrtalke in karbonske krtačke.


Škoda, da sem pozabil poslikat, kako je izgledalo po čiščenju. Sicer pa bom jutri verjetno spet vzel ventil dol in premeril signale na izhode iz ECU-ja, tak oda lahko naredim simple simulator za EGR ventile.

LP
Gargy
Gargy
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: To Nov 08, 2005 2:51 pm
Kraj: Limbuš

OdgovorNapisal/-a 123 » Po Jun 23, 2008 1:04 pm

No jaz pa sem si danes vzel malo več kot uro časa in zablendiral EGR ventil:
Najprej sem z inbus ključem odvil štiri vijake s katerimi je pritrjena gibljiva cev in jo odstranil:
Slika
Slika
Še ventil ko je cev odstranjena:
Slika
Slika
Nato sem na kromasto pločevino prerisal tesnilo in izrezal iz pločevine ploščico za blendiranje ventila:
Slika
Ploščico sem razmastil z nitro razredčilom in jo na eni strani po robu namazal z silikonskim kitom (300°C), katero sem obrnil na gibljivo cev:
Slika
Na drugo stran ploščice pa pride tesnilo:
Slika
Slika
Nato sem cev namestil nazaj in privil vijake:
Slika
Slika
Slika

Po končanem delu sem šel na testno vožnjo in razlika je bila velika, nič več ni bilo dimne zavese za menoj. :mrgreen:
123
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Vozilo: Lancia Lybra 2.4jtd, 2004
 
Prispevkov: 366
Pridružen: Pe Avg 12, 2005 12:09 pm

OdgovorNapisal/-a sofoiks » Po Mar 23, 2009 2:36 pm

No tudi jaz sem ga danes zablindiral baje je to kr nujno zlo hvala žival :D . razlika kadi pomoje enako ko pohodim normalne voznje mi pa tudi prej ni nevem kako kadilo. Je pa bil pri meni problem ker je avto vlekel tam do ene 3500obratov pol pa pocasi gor zdaj gre normalno. Tako da je pospesevanje enakomerno.
sofoiks
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 455
Pridružen: So Dec 06, 2008 7:10 pm

OdgovorNapisal/-a JoHnI-B » To Maj 26, 2009 1:27 pm

Samo tuljavo sem premeril z ohmmetrom in je kazala skorajda kratki stik, torej je samo navitje ventila OK. Ali je moja "operacija" pomagala, pa bo pokazala vožnja. Drugače bo treba v nakup novega EGR-a.

LP
Gargy


Kolko pa mora biti ohomov da je egr ventil vredu ?
Ker mam problem stem egr ventilom , je bil tud zamašen kot tvoj na sliki sem ga očistil , da dela ventil normalno, samo nevem če je tuljava vredu.
JoHnI-B
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 213
Pridružen: Po Feb 19, 2007 5:03 pm
Kraj: Murska Sobota

OdgovorNapisal/-a Miholl » To Maj 26, 2009 2:55 pm

A vam kaj bolj leti zdaj ko je ščičen EGR?

A zaplombiran javlja napako na motorju?

LP Miholl
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 156 sw
 
Prispevkov: 5295
Pridružen: Po Okt 18, 2004 2:40 pm
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a TribesMan » To Maj 26, 2009 3:40 pm

JoHnI-B napisal/-a:
Samo tuljavo sem premeril z ohmmetrom in je kazala skorajda kratki stik, torej je samo navitje ventila OK. Ali je moja "operacija" pomagala, pa bo pokazala vožnja. Drugače bo treba v nakup novega EGR-a.

LP
Gargy


Kolko pa mora biti ohomov da je egr ventil vredu ?
Ker mam problem stem egr ventilom , je bil tud zamašen kot tvoj na sliki sem ga očistil , da dela ventil normalno, samo nevem če je tuljava vredu.


Številke nevem, vendar čist tko iz občutka, glede na to da je ta zadeva navaden elektromagnet, mora biti upornost precej nizka. Jaz bi rekel da skor 100% manj kot 100ohm.
Definitivno če je v rangu nekaj kilo ohmov potem je navitje verjetno fuč, če pa je še več ali sploh ni stika potem pa sigurno ni nič od njega.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9593
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a B.I.S.H.O.P. » To Maj 26, 2009 7:21 pm

Miholl napisal/-a:A vam kaj bolj leti zdaj ko je ščičen EGR?

A zaplombiran javlja napako na motorju?

LP Miholl

Avto ne gre nič bolj kot prej, samo dimne zavese ni več za tabo, še posebi ko pohodiš do konca(no mal se že vid dimček, ni pa to tako kot prej-lokomotiva).
Napake ne javlja nobene.
I DIDN'T DO IT! LAWYER FUCKED
B.I.S.H.O.P.
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 404
Pridružen: Pe Dec 28, 2007 10:54 am

OdgovorNapisal/-a Gregson007 » To Maj 26, 2009 7:40 pm

@Miholl: tale ploščica je ricambi originali, v Italiji jo dobiš na prodaji rezervnih delov AR, ko pa sem s št. artikla šel na AvtoTriglav spraševat če imajo tole zadevo, pol k... niso vedl kaj to je in kaj iščem in kaj so to zaene kode, s temi luknjicami pa je skalibrirana tko da ne javlja napake, če boš kupoval vzemi še tele tesnilke ki jih vidiš na sliki, 2 za ob ploščico in una elipsasta za na cevko, cena za vse skupaj je bila mislm da 27€
Slika
Slika
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: LaFa ...... 404
 
Prispevkov: 7511
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Kraj: Laibach

OdgovorNapisal/-a Inti » To Maj 26, 2009 9:32 pm

A ni tko, da 2.4 ne rabi met naluknjane ploščice?
Inti
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2830
Pridružen: So Nov 03, 2007 7:24 pm

OdgovorNapisal/-a Gregson007 » To Maj 26, 2009 9:45 pm

tole smo že nekje premlevali:
V Italiji na servisu je predvidena montaža dveh tesnil ko montirajo to perforirano ploščico, se pravi da pride egr/tesnilo/ploščica/tesnilo/kolektor. Ker eno tesnilo verjetno že imate gor, potrebujete potem samo še eno.

Še to...sodeč po tem kar pišejo "poznavalci" na it. forumih, je treba tudi pri 8V jtd -jih novejših od l. 2004 uporabiti to perforirano ploščico, saj imajo ti motorji enak senzor kot ga imajo jtd 16V, kateri javi napako pri popolni blokaži EGR -ja.


Kode ploščic in tesnil:

* 1.9 jtd 16V in 2.4 jtd 20V:

- koda ploščice 71751468 ; cena po ePer 16,27 EUR
- koda tesnila 55191883 ; cena po ePer 4,24 EUR
- koda spodnjega tesnila (na cevi) 46773082 ; cena po ePer 2,28 EUR



* 1.9 jtd 8v (l.2004+):

- koda ploščice 71751469
- koda tesnila 46773082[/quote]
Slika
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: LaFa ...... 404
 
Prispevkov: 7511
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Kraj: Laibach

OdgovorNapisal/-a svabo » Ne Jan 03, 2010 2:11 pm

Samo tale egr pa res zgleda grozn po 10 leth vožnje :wink:
"I cant" is not an option !
svabo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 156 SW, 1.9 MJTD,2004
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 10:50 am
Kraj: metropola

OdgovorNapisal/-a Filko » Sr Jan 20, 2010 6:57 pm

jz sm isto ocistil egr ventil in sem zablindiral pa mi je javlo napako na motorju, kaj ce dam blindo dol bo ugasnila lucka od motorja? ali moram na servis da zbrisejo napako
Filko
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 212
Pridružen: To Nov 03, 2009 11:19 pm
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a ROBERTH » Sr Jan 20, 2010 7:34 pm

Zapacan EGR je le znak, da zgorevanje ni več popolno.

Če se že kaj čisti ultrazvočno, naj bodo to šobe-injektorji, preveri LMM in lambdo.

Pri kakšnem bolj enostavnem čipanju se pojavi tudi pretirana sajvost izpuha (tisti, ki okoli prinašajo motorne parametre), drugače mora biti po potem zopet OK.

Povratni vod, katerga del je EGR ventil, je hudičevo dobra pogruntavščina in pripomore k nižji porabi in čistejšemu izpuhu.

Kje je fora povratnega voda??

Omogoče revnejšo zmes goriva, kot bi bilo potrebno. Res, da lahko diesel deluje s spremenljivim stehiometričnim razmerjem, vendar pride do najbolj popolnega zgorevanja pri bogatejši zmesi.

Ker se pa upošteva razmerje goriva in kisika, se lahko delež kisika zniža z dovajanje deleža izpušnih plinov, ki pa ne vsebujejo kisika. Za tisti volumski delež ni potrebno dovajati goriva.

Kaj to pomeni v praksi??

Pri večjih obremenitvah se delo povratnega voda ne pozna in tako se po blindiranju EGR-a v tem režimu ne zgodi nič.
Druga zgodba pa je pri nizkih obremenitvah, ker motor deluje z revnejšo zmesjo, kot bi to bilo potrebno in to pomeni nižjo temperaturo zgorevanja in več saj.

Torej, če hočete poskrbeti za vašega JTD-ja mo preskrbite dobro motorno periferijo (LMM, lambda, filtri) in recimo na kakšnih 40.000km kakšen tretma za čiščenje injektorjev (tu se splača poiskati kakšno profi robo) in ne bo potrebno nobeno šarjenje po EGR ventilu. Le ta bo pa še vedno opravljel svojo funkcijo in motor bo deloval tako, kot si to zamislil v "fabriki".
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2777
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Naslednja

Vrni se na Vodniki

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov