Razdri, in vzami obstoječe tesnilo, ter zmontiraj skupaj kot je na sliki (dve tesnili in ploščica s tremi luknjami (leva na tvoji sliki). To srednjo ploščico ki si jo dobil pa pusti.
Nagaja mi ko se peljem naprimer 50kmh v 3. prestavi in je pritisk turbine na nič, ko pa dodam plin prej pocuka se dvigne pritisk v turbini in normalno vleče naprej...
Kadar pa nepade pritisk turbine na nič pa lepo vleče.
Bi lahko bil povezan tudi LMM ali kaj drugega?
Na servisu mi je dal noter obnovljen EGR kakšne tri tedne delal ok sedaj je pa isto kot prej.
Ne če normalno pohodim vleče čist lepo... edino v hrib ko ga pohodim pa pol spustim pa spet nazaj pohodim kot da bi mal zamoril potem pa vleče spet kod da ni nič....
Hmm očitno tudi meni nagaja EGR. Ko pohodim gas se do skoraj 3000 obratov ne zgodi nič z mašino. Tudi ko speljem moram malo bolj gas navit. Napake na armaturki niamam, je pa res, da sem že parkrat sedaj prekinil regeneracijo filtra (ne namenoma, ampak zato, ker sem prispel na cilj). Dvomim sicer, da je to mraz.
Sicer bom poskusil najprej s prisilno regeneracijo filtra preko kompa.
Imam pa dve vprašanji:
1. Kaj uporabljate za čiščenje?
2. Ali je potrebno zamenjati tudi tesnila, ko razstaviš EGR in predno ga potem daš nazaj?
mel podobm problem avto je vleku šele od 2k naprej pa še kadil je sajasto.
tko da dons podru use očistu eger, loputo zraka, senzor pretoka zarka, pa sesalni del kolkr je šlo(bom ga pa naslednič dol uzel pa ornk spucu k je sajast k str dimnik.)
tesnil ne rabiš nič obržiš stara.
pucu sm pa z bencinom.