[quote="TribesMan"]Čiščenje je najbolj poceni (če ga narediš sam) samo ni 100% da bo uspelo. Oziroma zelo možno je da se bo napaka ponovila v kratkem času...
Blindiranje in izklop je druga opcija, sicer malo dražja, samo ima prednost da se EGR ne bo nikoli več pokvaril...
Menjava za novega je pa najdražja opcija (okoli 150€ če se ne motim).[/quote]
Če se EGR zapre sam od sebe, torej je še v tako dobrem mehanskem stanju, da ventil ne šteka ali ostane odprt, ko je izklopljen, potem ni potrebe po blindirjanju. Saj se bo potem ko ga izklopiš v računalniku zaprl in ostal zaprt za vedno, kar je efektivno isto kot bi ga blindiral.
Zaenkrat mi deluje bp in nimam nobenih težav z njim pa vseeno se sprašujem, ali bi ga bilo bolje izklopiti ali počakati, da gre kaj narobe in se potem blindira in izklopi. Imam sploh kakšno korist od njega in kaj pridobim s tem, če se izklopi? Kako je pa na tehničnem? Mislim, kar se izpušnih plinov tiče, ni nobenih težav, če je izklopljen?
Bi pa imel vprašnje glede tesnila.
Blokada izgleda takole: http://thumbs2.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... LNfGbA.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Zraven je še tesnilo v isti obliki (tesnilo nima luknje na sredini). Ali je možno, da pritisk strga tesnilo po sredini in da to povzroči težave?
Ker "original" tesnilo naj bi bilo takšno (na sliki desno zgoraj): http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... BHXemQ.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprašujem zato, ker sem imel ta teden 5 službenih poti v Celje in mi je avto v slabih 900km 2x izvedel regeneracijo. Prvič po 400km, drugič po 500km. Vmes nisem imel nič mestne vožnje.
A je to "dobra" kilometrina? Ne vem zakaj imam v glavi, da je normalna regeneracija vsakih 800-1000km??
Prosil bi samo za pomoč oz. mnenje okoli egr-a, da ne odpiram nove teme.
Ali se lahko čisto odstrani EGR pri alfi 147 1,9JTD 8V in blendira na motorju?
Problem je, ker se je razpadel oz. tuljava je odpadla. Blendiran pa je bil že prej in sedaj piha iz njega na strani tuljave, ki je ni in še lučka za motor se je prižgala ter posledično avto ne gre več kot do 3000obr :/
Karkoli narediš, ne smeš odklopiti tuljave s kabla... ker bo light show na armaturki. Če bi ga hotel komplet izklopit, bo treba računalnik malo preprogramirat...