Kupil sem obe ploščici, ki sta na sliki, tako da bom montiral kot je na sliki. Zanima me za tamalo ploščico če je pomembno na katerem koncu cevi jo montiram, najraje bi jo kar pri egr ventilu.
Ja, pri tem motorju je potrebno zadevo porihtati še v računalniku, drugače ti bo svetila lučka za napako na motorju.
Možnost je tudi da se EGR popolnoma odstrani, samo potem rabiš malo bolj konkretne ploščice, recimo da je debela vsaj 3mm, raje več. Pa seveda v tem primeru je treba še nekaj dodatnih stvari poštimat v računalniku.
Mehanik mi je popolnoma blindiral cev (je spušala in ni dobil druge), ki gre od EGR-ja. Dan pozneje so se prikazale napake ASR/VDC/Hill Hold, in tudi Check Engine. Grem nazaj, priklopi na tester in so napake zaradi EGR, in za šobo v 3. cilindru. Za šobo je rekel, da je v redu in odstrail ploščico ki jo je montiral pri cevi. Se peljem 10 min in spet se vse napake pojavijo. Je to zdaj spet zaradi EGR? Je uničil EGR, ker je blindiral cev? Se lahko kako reši ta zadeva s čiščenjem?
Sedaj ko prižgem avto se prvo pojavi Check Engine, ko pa dam malo gasa pa vse ostale napake in avto ne gre nikamor, mislim da je "safe mode".
Če je motor novejšega tipa, potem je treba EGR po blokadi še izklopiti v računalniku, drugače ti bo ven metalo napake.
Ampak zaradi napake za EGR avto ponavadi ne vrže v safe mode.
Napaka za injektor na 3. cilindru je zelo pogosta, težava je v samem konektorju injektorja.
Tukaj verjetno mehanik ni mel kakega velikega vpliva, kot rečeno, ta napaka je pogosta pri vseh teh motorjih.
Je pa v tem primeru avto sigurno v safe modeu.
Zamenjaj konektor, in bodo težave rešene.
Kaj je vzrok za VDC ASR, pa je težko rečt, bi bilo treba pogledat napake.
EGR je verjetno okvarjen in ne deluje pravilno... to je bil vejretno že v začetku razlog da je dal blendo gor.
Nevem zakaj ni šel potem direktno izklopit EGRja še v računalnik...
Napaka s konektorjem nima nobene veze z EGRjem, pač popravi konektor in se bodo vse ostale težave rešile.