Zadnje novice

EGR ventil čiščenje / blindiranje

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a B_U_R_I » Sr Sep 18, 2013 12:44 pm

TribesMan je pravi mojster za to. Predlagam, da ga kontaktiraš na ZS pa se bosta dogovorila.
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 11:18 am

OdgovorNapisal/-a Binji » Sr Sep 18, 2013 1:08 pm

B_U_R_I napisal/-a:TribesMan je pravi mojster za to. Predlagam, da ga kontaktiraš na ZS pa se bosta dogovorila.

x2
Binji
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
 
Prispevkov: 7307
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:51 pm
Kraj: Jesenice

OdgovorNapisal/-a Bojanxe » Pe Dec 27, 2013 7:16 pm

Torej, na 156 2,4 20V motorju, imam namen blindirat EGR. Ploščico imam in sicer za delno blindiranje, s 4 luknjami.
Ko dam ploščico vmes, je treba še izklopiti EGR v ECU-ju?
Bojanxe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo 155 1.8 8V Sport
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm
 
Prispevkov: 4805
Pridružen: Po Jul 11, 2011 7:41 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a sofoiks » Pe Dec 27, 2013 7:55 pm

Ne si preskrbljen :)
sofoiks
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 455
Pridružen: So Dec 06, 2008 7:10 pm

OdgovorNapisal/-a TribesMan » So Dec 28, 2013 12:39 am

Če imaš ploščico s štirimi luknjami to ne bo "blindiralo" EGRja.

EGR bo deloval tako kot prej, samo manj svinjarije se bo nabiralo v samem EGRju. Ta ploščica s štirimi luknjami je namenjena povečanju zanesljivosti sistema...

Če hočeš res blindirati (prekiniti pretok plinov čez njega) EGR ga moraš na multi-jetu izklopiti v računalniku. Drugače bo light show na armaturni plošči.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9593
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a SJ » Pe Mar 21, 2014 12:25 pm

TribesMan napisal/-a:Če imaš ploščico s štirimi luknjami to ne bo "blindiralo" EGRja.

EGR bo deloval tako kot prej, samo manj svinjarije se bo nabiralo v samem EGRju. Ta ploščica s štirimi luknjami je namenjena povečanju zanesljivosti sistema...



Kakšne pa so slabosti?
SJ
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 272
Pridružen: Po Mar 07, 2011 11:00 pm

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Pe Mar 21, 2014 1:33 pm

Nobene slabosti...
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9593
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a Domac » To Apr 15, 2014 7:12 pm

Pozdravljeni majstri.
Imam ljubico 156 sw 2,4 jtdm letnik 2004,175KS,in mi ga zadnje dni mal serje...
Namreč,zdi se mi,da je rahlo izgubila moč,oz.ko dodam gas,malo pocuka,šele nato pokaže kje ima bik pi...:),vendar tudi ne potegne tako,kot je včasih,kot da pride do nekega zidu,in tam obstane....
EGR?(kje se nahaja)
Zelo Vam bom hvaležen za odgovor.
Lepo pozdravljeni bodte pobje....
Alfa Romeo do groba!!!
Domac
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Prispevkov: 41
Pridružen: Po Sep 25, 2006 5:52 pm
Kraj: Škofja Loka

OdgovorNapisal/-a TribesMan » To Apr 15, 2014 9:09 pm

Odstrani plastični pokrov na vrhu motorja.

Na zadnji strani motorja boš videl sesalni kolektor, na katerega pride debela črna gumijasta cev.
Takoj na začetku, kjer pride cev na kolektor, je na njega našruafan s 4imi vijaki EGR ventil. EGR je sestavljen iz dveh delov, kovinski in plastični. Na plastični del je priklopljen kabel...
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9593
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a Domac » Sr Apr 16, 2014 8:33 am

TribesMan,najlepsa hvala za tako hiter odgovor,grem kar takoj v akcijo...
Upam,da po ciscenju alfica spet leti,kot mora....
Hvala se enkrat
Alfa Romeo do groba!!!
Domac
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Prispevkov: 41
Pridružen: Po Sep 25, 2006 5:52 pm
Kraj: Škofja Loka

OdgovorNapisal/-a blink182 » Po Maj 05, 2014 7:09 am

Sem preletel celo temo, ampak bom vseeno raje vprašal, da bom siguren.

Imam 166 2.4JTD pfl 150konjev.
Avto precej pokadi ob naglem pospeševanju in ob konstantni vožnjo skoraj nezaznavno malce cuka - se pravi je vrjetno zapacan EGR.

Ali naj jaz EGR popolnoma blindiram, ali naj dam tisto naluknjano ploščico?

Če poponoma blindiram, je vrjetno nabolje kupiti tole?
http://www.ebay.co.uk/itm/05-EGR-valve- ... 27e04d6750

Če prav razumem rabim vse tri dihtunge?

Hvala
blink182
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 181
Pridružen: To Jun 10, 2008 1:47 pm

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Po Maj 05, 2014 7:21 am

Vzameš en kos 1mm debele alu pločevine, prerišeš obris dihtunge ki je trentuno v EGRu, odrežeš in zvrtaš 2 luknji za vijaka, in zmontriaš.

Obstoječo digtungo daš notri tako, da je na strani ki gre proti sesalnemu kolektorju.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9593
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a blink182 » Po Maj 05, 2014 7:29 am

Se pravi ne rabim nobenih novih dihtung oz. takih z luknjami. Super.

Hvala za ekspres odgovor :)
blink182
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 181
Pridružen: To Jun 10, 2008 1:47 pm

OdgovorNapisal/-a blink182 » Po Maj 05, 2014 8:33 am

Še eno vprašanje :oops:
Kje pa blindiraš? 1,2 ali 3?
Slika
blink182
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 181
Pridružen: To Jun 10, 2008 1:47 pm

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Po Maj 05, 2014 8:54 am

Čisto vseeno, v vseh treh primerih bo končni rezultat isti.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9593
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Vodniki

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov