Kakor se spomnim ima malce drugačno nastavljeno elektroniko za nižjo porabo in emisije, gume z nižjim koeficientom kotalnega upora, menjalnik z drugačnim prestavnim razmerjem...
Takole. Na testu imamo 159 SW, 1.9 JTD 16V, 150KM
Avto je po prvem dnevu fantastičen. O dizajnu, ki lomi vratove vsem, ki se obračajo ne gre izgubljati besed. Vožnja je udobna, presenečajo športni sedeži, ki se odlično obnesejo pri vožnji skozi ovinke. Vsi veste, da Alfa sama išče ovinke in je zmagovalka v oprijemljivosti s cesto. Udobnost v vožnji zagotovljena, klima na pravih mestih, kontrolna plošča lepo vidna, zvok iz zvočnikov čist. Opazil sem tudi izredno natančen menjalnik, ki ne zgreši misli o prestavi.
Skratka, avto navdušuje. Jutri bomo videli, kako se obnese na avtocesti...
Glede motorjev 2.0 JTD pa imam informacijo, da se začnejo v Sloveniji prodajati jeseni. Večja moč za 20 KM v bistvu predstavlja manjšo porabo goriva in manjši izpust CO2, ki je bistvenega pomena za nove evropske standarde, ki prihajajo vse bolj do izraza.
Z nakupom gre počakati, kajti kaj kmalu bo za isti denar na voljo kar nekaj več.
Še to. Pohvaliti gre odnos Avtohiše Stepančič v Arclinu pri Vojniku. Profesionalni pristop, spoštljivost, pijaznost, informiranje...Skratka zelo pozitivne izkušnje.
Ko enkrat avto uporabljaš v vsakdanjem prometu, ki zahteva tudi nepenzionistično jutranje vklapljanje v promet čez pas - NI.
Drugače je kar dober avto, a tistih 20HP se bo verjetno kar poznalo ker bo verjetno spet drugače razporejena tudi krivulja navora... se pustim presenetit, a drugače vseeno mislim da je pravi tisti 2.4
Niti ni tako hudo kot se morda sliši, za normalno družinsko vozilo je tudi 1.9 JTDm povsem dovolj močan, vsaj jaz nisem začutil potrebe po močnejšem, če bi se odločal o nakupu 159.
Kot že mnogokrat rečeno: problem je samo pri nizkih vrtljajih (do 1800, sploh ko je motor še hladen), zato je pri naglem speljevanju potrebna bencinska tehnika vožnje. Za nežno speljevanje, pa plina sploh ni potrebno dodajati. Drugače je povsem zmogljiv motor, ki zna presenetiti marsikaterega konkurenta.
Če imaš rad bolj dinamično vožnjo, bo 1.9 kmalu premalo.... V kolikor bo pri novem (2.0) motorju "popravljena" spodnja krivulja navora, potem go for it. Še vseeno pa gre moj glas 2.4 JTD.....
Pri 2.0 JTDm je napram 1.9 in tudi 2.4 fajn to, da ne padeš v zavarovalni nad 130 kW ampak si v istem razredu kot s 150 konji, pravtako je motor Euro 5, višja je moč od 1.9, boljša krivulja navora, v glavnem gre za boljši, novejši in bolj sofisticiran motor. Pa še čipaš ga lahko na cca. 200 konjev in si na istem kot pri 2.4, le zvok ne bo tako lep .
Ampak kot pri vseh novinah stvareh - je manj preverjen. Jaz bi vsekakor počakal na 2.0, da pride k nam, če bi se odločal za dizla, vendar mislim, da ga v temt renutku ni motorja čez 1.8 TBi
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Dobil sem ponudbo Alfa 159 SW, 2.0 JTDm, 16v Eco Progression (170 HP)
Osnovna cena modela je 29.990€, dodatna oprema pa nanese cca. 1700€ (barva, strešni nosilici, parkirni senzorji, lita platiščpa R17)
Želel bi še podaljšano garancijo, ki znese s 25% popustom, če jo kupim ob nakupu novega vozila, 1510€.
Vse skupaj 33200€. Če upoštevam popust prodajalca 2500€, je končna cena 30700€.
Avto iz zaloge (1.9 JTDm, 150Hp) z dodatno opremo (napisana zgoraj) 27300€ + garancija 1510€
Sicer nevem kaksna je 159 z 150 km, ampak 156 SW - 140km je zelo dobra tudi za dinamicne voznje in prehitevanja... Za penzionisticno voznjo bi bila mogoce 120 km.. !?
Drgači jest poznam 159ko sam 1.9 150KM (sm probu nažicat en krog z 2.4 pa ni blo nč s tega ) in je zakon, motor zlo lepo teče (precej lepše kukr u 147 1.9 150KM) in tudi potegne kr, se da tudi dinamično pelat..ni pa nek bolid ne. Če bi šlo bi tudi jest rajši kšnga konjička več, ma da jih prov manka pa nebi reku.