Nakup rabljene: AR 159 ali Brera

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
dzani
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe Apr 10, 2015 10:33 pm

Pozdravljeni.

Sem nov na forumu, Alfe pa so mi od nekdaj všeč.
Trenutno sem zelo zagret za nakup alfe 159 2.4jtdm Q-tronic.
Dodatne podrobnosti o avtu: http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... DM%20Q-Tro.." onclick="window.open(this.href);return false;.
Danes sem bil tudi na ogledu avto zgleda super, uvožen je iz Francije, malo sem sicer razočaran, ker avto nima original 19'' TI felten. Zanima pa me vaše mnenje, ki ste bolj spoznate na Alfe predvsem o Q-tronicu in na splošno o motorju, ali je cena primerna in kako se da preveriti realnost kilometrov avtotriglav mogoče?
Vnaprej hvala za odgovore. LP
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

in kako se da preveriti realnost kilometrov avtotriglav mogoče?
Ne da se, ker je vozilo uvoženo. Ena možnost je, da se preveri št. km ob uvozu, ampak to ti ne zagotavlja, da pred uvozom ni bilo spremenjeno število km. Servisna tudi ni merodajna, ker so večinoma napisane po želji.

Če se avto priklopi na računalnik in odometer glavnega računalnika izpiše 0000 km, potem so 100% ponarejeni.
aleso
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 0
Pridružen: Če Maj 07, 2015 12:12 pm

Pozdravljeni,

Sem pred nakupom alfe 159 in ker sam ravno ne vem veliko o njih, me zanima ali mogoce kdo pozna spodnje vozilo, saj ga bi sel jutri pogledat.
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... %20Eco%20P.." onclick="window.open(this.href);return false;.

Hvala in lp
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Tole bi znal bit od uporabnika Zival,ki uvaza vozila

Ce je njegov avto, potem je zgotovo vreden ogleda...
simc
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 1
Pridružen: So Maj 09, 2015 3:57 pm

Pozdravljeni!

Razmišljam o nakupu Alfe 159, vendar sam nimam izkušenj z njimi oz. Alfami nasploh..
Zanima me kakše imate izkušnje z njimi? Se v tem času prodaja kakšna dobra? Iščem Alfo do 6000€, najraje z 2.4 JTDM motorjem oz. 1,9 JTDM (110kw).

Sem nov na forumu in bi vas lepo porosil za pomoč! :D

Za odgovore se že v naprej zahvaljujem!!

LP
portos1986
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 213
Pridružen: Sr Dec 11, 2013 8:55 am

Velik je že napisana o Alfi 159. Jst ti priporočam 2.4, ampak za 6000€ boš težko kaj dobrega dobil. Obrni se na uporabnika Žival pa ti bo svetoval.

LP
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Jaz ti tudi priporočam 2.4 motor, predpostavljam pa da imaš nek dohodek, da nisi študent, ker v tem primeru ta izbira ni najbolj ekonomična niti racionalna. Rezervni deli so malce dražji od nekaterih konkurenčnih avtomobilov, pravt ako je reg. višja in pa poraba.

Vseeno pa se da alfe dokaj ugodno servisirati s pomočjo uporabnih informacij izkušenih forumašev.
Najprej pa si vzemi čas in si preberi čim več stvari na forumu in ne zagrabi nebuloz z veliko roku temveč jih tehtno premisli.


Go for it!!
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Ubistvu deli niso nic drazji od konkurence, kar pa ne pomeni da so ugodni, dalec od tega...
SLVR
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 1
Pridružen: To Jul 28, 2015 2:49 pm

Počasi se bliža čas za menjavo avtomobila in mi je v oko padla tudi dizelska Brera, vendar je ponudba pri nas precej skopa (cele 4 so na avto.net-u) ... Posledično mi preostane le še 159 limuzina, ki pa mi ne diši preveč. Ostane edino GT, ki pa je že precej starejša po zasnovi, so pa zato cene bolj ugodne.

Ima kdo od forumašev Brero za kakšno debato iz prve roke?
Pozna mogoče kdo katero izmed teh, ki se trenutno prodajajo (klik -> http://bit.ly/1IqlUn2" onclick="window.open(this.href);return false;)?
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Pred nakupum je fajn da se preveri nekatere točke

Prilagam par "stvari" na katere je dobro da ste pozorni

:-)

Prodajalec

1. V kolikor kličete na oglas in prodajalec vpraša za kateri avto pa gre, je po vsej verjetnosti preprodajalec.

2. V kolikor se prometno dovoljenje ne glasi nanj, je verjetno tudi.

3. Če na vas pritiska s kratkim rokom za odločitev, raje premislite še enkrat. Bolje en zamujen dober avto kot kupljen slab!

4. Če stalno govori in odvrača pozornost ali spreminja temo pogovora, bodite pozorni saj je možno, da kaj prikriva.

5. Če vam zatrjuje, da je v zadnjem času vse živo popravil, da bi ga bolje prodal, mu le ne verjemite kar tako. Verjetno avto prodaja zato, ker ga mora stalno popravljati je to (pre-)drago.

6. Če ima avto samo malo časa obstoji verjetnost, da je z njim nezadovoljen. Poskusite ugotoviti vzrok.

7. Če je avto mlad in je prodajalec že tretji, četrti, … lastnik, je nekaj čudnega s tem avtom. Bodite pozorni.

8. Bodite še posebej previdni, če za avto ni vseh pravih papirjev – prometna, zavarovalna polica, servisna knjižica ali še taka malenkost kot kodna številka za avto radio – le kako ga je sam poslušal?

9. Če na resna vprašanja odgovarja s frazami, ima lahko kaj za bregom. Primeri: Motor zato slabo vžge, ker je mrzlo ali par dni ni bil vožen; slabo se pretikajo prestave pri vseh avtih tega tipa...

10. Če je bil avto zaleten, vztrajajte na tem, da vam pokaže račun popravila (bog si ga vedi, kateri pocar je drugače to nestrokovno popravil ali pa je bil lahko obseg škode večji, kot trdi)

11. Če o kilometraži govori stalno samo o tem, da je po števcu toliko, o drugih indikatorjih pa noče slišat (beri spodaj), potem je v resnici lahko še x-krat več.

12. Če nima/noče dati originalne servisne knjižice oziroma je le-te prazna, lahko kaj prikriva ali pa je nekdo “fušal/pocal” pri avtu.

13. Če v pogodbo ni pripravljen zapisati, da je bil avto nezaleten ali, da bo to pa to pred prepisom še popravil, pozabite na to.

14. Če se pa ni pripravljen peljati z vami na tehničnega ali pa na pooblaščeni servis, potlej pa tako ali tako pozabite na ta avto.

Pregled karoserije

1. Je avto umazan? Potem boste težko odkrili manjše nepravilnosti, ki lahko marsikaj pokažejo.

2. Kontrola rje: poglejte pragove, vzdolžne nosilce, kote notranjih blatnikov, vogale na zunanji strani blatnikov, poglejte tudi v skrite kote - ne pozabite baterijske svetilke, spodnji robovi vrat in prtljažnika.

3. Ste preverili zaščito podvozja? Posamezna napihnjena mesta nakazujejo rjo.

4. Je zaščita podvozja čisto nova? So deli nanosa drugačne barve? Še posebej na pragovih in robovih blarnikov? Sumljivo…

5. Ste našli debeli nanose kita? Preverite še z magnetkom.

6. Preverite celoten izpuh, če rjavi ali če ima strgane/zlomljene nosilce.

7. Je bil avto zaleten? Bodite pozorni na različne barvne nianse, ostanke laka na vratnih in okenskih tesnilih, na slabo prilegajoča se vrata in pokrove, na zvarjena mesta na podvozju, nosilcih karoserije in blatnikih. Lahko tudi samo kaže na to, da je bil kje kakšen rjast flek “prešprican”.

8. Če so špranje v vratih in pokrovih zelo očitno različnih širin, je bil avto verjetno poškodovan.

9. Preverite vsa gumijasta tesnila (okna, prtljažnik, vrata in strešno okno). Če ne tesnijo, bo rjavelo (če že ne).

10. Sumljivo je tudi, da avto nima nobenih pikic na maski oziroma na sprednjem pokrovu, ima pa dovolj prevoženih kilometrov.

11. Če so žarometi (reflektorji) mat, zarjaveni ali pa so svetila od znotraj zarošena je verjetno, da ne tesnijo. To je običajno precej drago, ko ti na naslednjem tehničnem to zavrnejo...

12. Dvignite preproge v kabini in prtljažniku. Če je pod njimi vlažno ali plesnivo boste verjetno v vogalih našli tudi rjo.

13. Ali je profil na gumah v redu (vsaj štiri milimetre globok)? Bodite na kvaliteto gume še posebej takrat pozorni, če je bila stranice gume “poplajhana” s črno barvo.

14. Če ima avto manj kot 50.000 km in nove gume, preverite, zakaj – pozimi mora voziti na zimskih, polet na letnih? Če je menjal zaradi “dirkaške” vožnje prav, če je pa vozil več, kot vam “govori” števec tudi prav, vendar ne za vas!

15. Ali so velikosti gum, tip in proizvajalec na vseh gumah isti? Tudi na rezervni gumi?

16. Ali ima rezervna guma dovolj tlaka? Če je prazna, je lahko preluknjana.

17. Ali ustrezajo velikosti gum tistim v navodilih? Če so prevelike oziroma preširoke, preverite končnike – tehnični?

18. A so poleti oz. zgodaj jeseni monitirane zimske gume? Zakaj? A so letne totalno fuč ali celo posnete?

19. Preverite kako je z garancijo proti prerjavenju! Garancijo lahko verjetno uveljavljate samo takrat, če je bil avto redno kontroliran pri pooblaščenem servisu (izpolnjena servisna knjižica!!).

20. Se hočete res prepričati, a je bil popravljan, klepan oz. barvan? Za nekaj jurjev si kupite GlassMeter (ali pa kje sposodite) in z njim premerite vse površine avta – tam, kjer je meritev najmanjša je verjetno originalna barva. Če pa meritev precej naraste, si pa lahko mislite svoje.


Pregled podvozja in koles

1. Ali so gume enostransko zvožene? Ali so poškodovane obese, ali je zamaknjena karoserija po nesreči – napraviti bo potrebno optiko koloteka, lahko je tudi kaj hujšega.

2. V enakomernih razmakih zvožen profil na gumah – verjetno so okvarjeni blažilniki.

3. Preverite blažilnike – poglejte, če so sledi olja oziroma vlage. To ni dobro, saj pušča.

4. Preverite, če imajo kolesa “luft”: z rokami krepko zatresite kolesa. Če imajo “luft” potem so verjetno ležaji obrabljeni.

5. Preverite, koliko mrtvega hoda ima volan: pri naravnost stoječih prednjih kolesih se sme volan zaverteti za največ dva prsta, ne da bi se kolesa premaknila. Če je več, so lahko končniki obrabljeni ali pa volanski prenos (zobata letev…). Najbolje je, da zavrtite volan, ko je motor ugasnjen. Če kaj poka ali škrta bo tudi treba kaj še popraviti na tem avtu.

Test zavor

1. Preverite, da zavorni koluti nimajo žlebov (odmontirajte kolesa, če je potrebno).

2. Preverite zavorne diske, da ugotovite, koliko so zrabljeni – normalna obraba nekako pomeni 0.6-0.7 mm na 100.000 km. Običajno je na znanji strani diska rob, kjer zavorna obloga ne pritiska, na katerem se da izmeriti obrabo. Lahko pa, da so diski novi, vprašajte zakaj!

3. Ali so zavorne obloge vsaj pet milimetrov debele?

4. Zavorni pedal se tudi pri daljšem pritisku ne sme podati do dna (“do pleha”). Če se, ima zavorni sistem “luft”, ali pa pušča – zavorni cilinder ne tesni.

5. Preverite, če je dovolj zavorne tekočine v posodi!

Pregled motorja

1. Preglejte motorni prostor – predvsem na spodnji strani mora biti suh in relativno čist

2. Če je motorni prostor zaoljen oziroma popolnoma “zasvinjan” ali pa, če je sterilno čist: nekaj je verjetno narobe – minus točke

3. Preverite cevi in hladilnik, če tesnijo. Sledi vodnega kamna kažejo mesta, kjer ne tesni.

4. Preverite hladilno tekočino, ne sme biti umazana od motornega olja oziroma rje. Če je je premalo, tudi ni dobro.

5. Preverite nivo olja. Lesketajoči delci na kontrolni palici kažejo na obrabljene ležaje ojnice.

6. Poglej še na obesek od servisa pri zadnji menjavi olja. Če datum in kilometri nekako ne gredo skupaj s števcem, je nekaj čudnega, a ne?

7. Vžgite motor. Ali takoj vžge in teče enakomerno? Pri vžigu preverite merilec temperature – če kaže normalno delovno temperaturo, so ga že prej ogreli.

8. Ali trdo klenka? Lahko je okvara motorja.

9. Ali se pri delujočem motorju hladilna tekočina peni (kot gazirana voda) – verjetno je okvarjeno tesnilo glave motorja.

10. Odprite pokrov za dolivanje olja – če vidite, da se kadi, potem lahko, da batni obročki ne tesnijo – pazi, generalka motorja je lahko nujna

11. Preveri, če tesni izpuh? S krpo ali s podplatom zatesni izpuh. Če tesni, bo motor po nekaj sekundah ugasnil.

12. Preverite akumulator: prižgite hkrati vse porabnike elektrike v avtu, akumulator to mora brez težav zdržati.

13. Ohišje baterije ne sme kazati nobenih razpok ali poškodb, kontakta morata biti dobro namaščena.


Test pogonskega sklopa (menjalnik, sklopka, diferencial, pogoske osi)

1. Test sklopke 1: Na mestu in pri delujočem motorju pretikajte v različne prestave. To mora iti lahko in brez škrtanja. Če ne, potem sklopka ne spusti povsem.

2. Test sklopke 2: Zategni ročno zavoro, pretaknite v drugo prestavo in poskusite z zategnjeno zavoro speljati. Če motor ne crkne, potem sklopka drsi.

3. Test sklopke 3: Pretaknite v prvo prestavo, počasi spuščajte pedal sklopke, ne da bi pritiskali na plin. Po približno dveh tretjinah hoda sklopke se mora avto počasi začeti premikati.

4. Pedal sklopke sme imeti največ tri centimetre mrtvega hoda.

5. Preverite mrtvi hod pogonskih osi: poskusite jih z roko zavrteti sem in tja. Mrtvi hod naj bi bil minimalen, še bolje pa je, če ga ni.

6. Preverite manšete na pogonskih gredeh (no, ne samo tukaj, povsod), če tesnijo. Če ne, lahko prodreta umazanija in vlaga. Potem sledijo lahko dragi servisi - samo poglejte paniko okoli VW Passatov iz prvega polletja 1998.

Pregled notranjosti vozila

1. Preverite, da delujejo prav vse kontrolne lučke in stikala.

2. Ali je v avtu priložena knjižica z navodili za uporabo? Kaj pa navodila od radia?

3. Ali lahko sedeže prestavite v vse možne položaje?

4. Ali so varnostni pasovi in njihove pritrditve v redu? Če so pasovi umazani ali celo ob robovih nacefrani (obrabljeni), ali pa se ne navijajo več nazaj, potem bi jih bilo dobro zamenjati. To kaže pa tudi na to, da ima avto verjetno že precej kilometrov za seboj.

5. Odstranite prevleke sedežev in preverite originalne prevleke. Če so že močno obrabljene, ali so sedeži močno vdrti ali pa se še sedeži majejo na vodilih, lahko iz tega sklepate na močno rabo vozila (veliko kilometrov).

6. Preverite gumijaste obloge pedalov. Močna obraba pedalov kaže na veliko kilometrino oziroma na pogosto rabo na kratkih progah. Bodite pozorni tudi pri čisto novih gumicah. Tu verjetno poskušajo prikazati kot, da je avto zelo malo rabljen.

7. Pri kabrioletih nujno preverite platneno streho. Večkrat jo odprite in zaprite.

8. Preverite pri njih tudi, če vse tesni oziroma, če so kakšne poškodbe na ogrodju strehe.

9. Če je avto od kadilca, vi pa ne kadite, dobro razmislite. Kar nekaj časa bo trajalo, da se bo (mogoče!!!) cigaretni smrad razkadil.

10. Če radio ni originalen preverite, kako je priklopljen? Slabi spoji na radiu so že pozročili kakšen požar na avtu.

11. Preveri, če je v avtu najnujnejše orodje (dvigalka, ključ)! Kaj pa rezervne luči, trikotnik in prva pomoč?

Papirji

1. Preverite številke motorja in šasije, če se ujemajo s tistimi na papirjih. Nekateri modeli imajo številko šasije tudi drugje. VW Golf, recimo, ima številko pod podlogo na tleh ob sovoznikovih vratih. Vse številke se morajo ujemati.

2. Preverite, če je prodajalec tudi lastnik vozila. Če ni, mora imeti pismeno pooblastilo za prodajo tujega vozila (žal ne vem, če mora biti le-to overjeno pri notarju)

3. Poglejte, da so na papirjih iste številke kot na pogodbi.

4. Od prodajalca morate dobiti vsaj dva oziroma raje tri originalne (!!!!) ključe. Po nakupu preverite zunanja ogledala in blatnike, če v njih ni skrit kakšen “rezervni” ključ, da jim čez N-mesecev ne bo treba stekla razbijati! Novejši avtomobili imajo še kakšen plastičen ključ, ali pa mikro ključ, ki naj bi pasal v denarnico (ključ, ki nima plastičnega prijemalnega dela).

5. Preverite dokumente precej natančno, če so vse številke jasno zapisane, če so žigi nerazpacani, da ni bilo kaj radirano ali popravljano na papirjih…

Testna vožnja

6. Osnovno pravilo: vozite vi sami! Relacija mora biti dovolj dolga, da prevozite tudi kakšno slabšo cestišče. Pazite na to, da se ne vozite z neregistriranim avtom.

7. Med vožnjo izklopite radio in ventilacijo, tako vam ne bodo ušli neprijetni glasovi, šklopotanja in škripanja.

8. Ali je hladen (!) motor takoj vžgal?

9. Potem, ko je motor ogret, ne sme ugasniti v prostem teku in mora spontano poskočiti, ko pritisnete na plin, drugače je nekaj narobe z vbrizgom, vplinjačem ali vžigom.

10. Močno pospešite, pri tem ne sme kovinsko šklopotati (kaže na okvaro batov oziroma odmične gredi).

11. Med vožnjo na hitro odvzemite plin. Če poka iz izpuha, potem prihaja neizgoren bencin v izpuh (ventili ne tesnijo ali pa je defekten vžig).

12. Poglejte v vzvratno ogledalo. Če se kadi za avtom, ko odvzamete plin, potem so lahko vodila ventilov ali batni obročki obrabljeni. Posledica: velika poraba olja, pri avtih s katalizatorjem boste verjetno morali kmalu zamenjati katalizator.

13. Ali pretikate prestave lahko in brez zatikanja? Najpogosteje opazite škrtanje med pretikanjem navzdol v drugo prestavo.

14. Med vožnjo odvzemite plin pri vtaknjeni katerikoli prestavi. Če menjalnik tuli, ko zavira avto, so verjetno zobniki obrabljeni

15. Če škrta pri hitrem pretikanju, so sinhronski zobniki obrabljeni/poškodovani

16. Poslušajte diferencijal: če tuli, so zobniki/planeti verjetno obrabljeni

17. Preizkus kardanske gredi: v nižji prestavi na hitro odvzemite plin in takoj spet pospešite. Če poka ali škrta imajo križni zglobi preveč “lufta”.

18. Test podvozja: vozite po luknjasti cesti. Če podvozje zelo šklopota je lahko nekaj narobe z vodili/premami ali pa blažilniki niso dobro pritrjeni (popuščeni vijaki).

19. Če avto plava, so blažilniki obrabljeni.

20. Če volan na ravni cesti vibrira oziroma, če celo trza, so lahko platišča poškodovana ali pa kolesa niso scentrirana.

21. Test zavor: na ravni prazni cesti pri hitrosti 30-40 km na uro spustite volan in močno zavrite. Avto mora zavirati naravnost! Vendar bodite pozorni, ob okvarjenih zavorah lahko hitro pristanete v jarku ali pa obcestni svetilki – krivi ste pa vi, ne avto!.

22. Pri tem testu zavor ne smete slišati nobenih kovinskih zvokov, drugače sledijo draga popravila.

23. Test ročne zavore: pri zelo majhni hitrosti zategnite zavoro, zadnja kolesa morajo takoj blokirati. Vendar pozor, nekaterim “francozom” deluje ročna zavora na sprednja kolesa.

24. Preverite ventilacijo in gretje. Poslušajte, če kaj ropota. Ali mogoče gretje smrdi?

25. Če imate čas in voljo se odpeljite v pralnico, da vidite, če strešno okno in ostala okna, pa tudi tesnila vrat in pokrovov tesnijo



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Fiat ePER
http://pekidi.com/navi?FORCED=TRUE" onclick="window.open(this.href);return false;
rogacp
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe Mar 18, 2016 2:18 pm

Pozdravljeni,

na vaš forum se obračam z vprašanjem in prošnjo.

V svoji vozniški karieri sem si do zdaj uspel lastiti le Golfe (1.4, GTD, GTI). Avtomobilom sicer nič ne manjka, vendar sem se jih počasi naveličal, Avtomobilov ne menjam vsako leto temveč jih vedno vozim dalj časa. Ker so si novejši avtomobili vsi dokaj podobni, nekateri so pod plehom celo tehnično praktično enaki (VAG) je res težko najti nekaj, kar bi bilo drugačno. Oči sem vrgel tudi na BMW izključno zaradi zadnjega pogona, vendar zaenkrat še nisem uspel najti nič pametnega. Tako sem naletel na Alfo 159. S paketom Ti izgleda res odlično. Kar se praktičnosti tiče me ne moti, da ni ravno tako škatlasta kot Volvo, večinoma se vozim sam.

Rad bi torej kupil Alfo 159 Ti. Glede karoserijske oblike mi je načeloma vseeno, mogoče se rahlo nagibam h karavanu (Sportwagon). Menjalnik mora biti obvezno ročni. Tudi paket Ti je pogoj - črn strop, platišča, aluminjaste stopalke in brembo zavorni sistem so stvari brez katerih ta avto izgleda povsem drugače.
Mi lahko svetujete kaj glede motorja? Sam imam načeloma rajši bencinarje, vendar je verjetno lažje najti dizla. V vsakem primeru bi bil minimum nekje 170 KM, rajši seveda več. 2.4 jih je kar nekaj v ponudbi. Kako zanesljiv je ta motor? Glede na to, da gledam za rabljenimi modeli z malo več kilometri mi kakšno popravilo tako ali tako ne uide. Je na gorenjskem kakšen dober serviser za Alfe, kateremu bi lahko pred nakupom avto peljal na pregled in kasneje na popravila in servis?

Je ta avtomobil iz Avtoneta komu poznan?
https://goo.gl/bYjfY8" onclick="window.open(this.href);return false;

Platišča sicer niso prava, vendar jih ima mogoče samo za zimske gume. Z nakupom se mi še ne mudi, tako da več ali manj še čakam na pravi avto. Najraši bi napisal, če mi kdo lahko kakšen avto priporoči, vendar verjamem, da jih ni malo, ki iščejo dober avto za malo denarja.:D

Še vprašanje za tiste, ki tako Alfo vozite: Je avto dinamičen med ovinki? Nekje sem prebral, da je volan dokaj direkten - od ene druge strani le 2 obrata. To drži? Glede na to, da ima avto Brembo zavorni sistem, kakšen je občutek na stopalki? So zavore konkretne ali so Brembo zavore bolj za okras?

Upam, da mi čimprej uspe najti nek soliden avto, da spoznam Alfa svet!

Najlepša hvala za odgovore!
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Bremboti niso za okras na tem avtu in v njenem razredu neboš našel avtomobila, ki bi imel take vozne lastnosti kot jih ima 159ka. 2,4 motor je sigurno najboljši za ta avtomobil.

Upam pa da ne pričakuješ, da boš imel take stroške vzdrževanja kot pri golfih... 159 ni ljudski avto.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Motor je zelo dober 2.0, ki je tudi najnovejši, s 170KM. Eno celo prodaja naš klubski partner, s katerim (oz. njegovimi vozili) so ljudje zelo zadovoljni :)
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=31&t=38025" onclick="window.open(this.href);return false;
rogacp
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe Mar 18, 2016 2:18 pm

Hvala za odgovore.
Glede stroškov vzdrževanja si ne belim glave. GTI tudi ni TDI, po drugi strani pa veliko ljudi pozablja, da je rabljen avto precej cenejši kot nov.
Obratno veliko ljudi, ki imajo nov avto in jim malo porabi ter z njim nimajo stroškov pozablja, da so ta avto drago plačali v salonu.
Vsak ima na koncu svojo računico. Naj samo poudarim, da ne sprašujem glede stroškov, ti so odvisni tudi od načina vožnje itd.
Pomembno mi je pa, da me avto nikjer ne pusti ter da me spravi v dobro voljo po napornem dnevu ali zjutraj.

Hvala za tale link. Mislim, da je to isti kot na internetu. Če praviš, da je prodajalec preverjen se mogoče celo oglasim na ogled.
Problem je, da se mi zdi malo malo konjev za tak avto (136). Zadostuje že, želel bi si pa več.

LP
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

136HP motor v 159 je popolnoma identičen, kot 170HP, tudi navora mislim da imata enako, razlika je samo v "top end" moči.

Mehansko pa je razlika med obema avtoma samo v menjalniku.

Ta motor brez težav s čipanjem spraviš na 170HP, ali pa celo na 200HP. :)
Odgovori
  • Informacija