Moderator: Tehnika moderatorji
To bi verjetno bil se najbolj regularen test.THOR napisal/-a:Res je. Mi na šihtu staramo z okoli 95 posto max temperature. Res pa je tudi, da olje v motorju ni enakomarno ogreto in ponekov verjetno presega vrelišče za kratka obdobja. Zanimiv bi bil test olj v istih motorjih na mizi. Kjer bi vsi motorji programirano spreminjali obrate in po nekje kao 20k km bi se olje premerilo v vseh pomembnih parametrih.
Naša klima v popolnosti ustreza definiciji težjih pogojev, ker imamo poleti do +40 in pozimi do -30 stopinj C (bolj mila podnebja takšnih razponov seveda nimajo). Tudi večinoma kratke relacije vožnje (torej mrzli zagoni) štejejo kot oteževalne okoliščine.Kvaliteta olja prude v postev šele, ko delamo zelo veliko kilometrov in v tezjih pogojih in razmerah.
Relevantno je za Toyoto in nikogar drugega ...No trenutno ima toyota akcijo katera ima najvec kilometrov. Me zanima kaksni bodo rezultati. Zanimivo bi bilo slisati kaksno olje in kako pogosto ga je menjal lastnik. To so dovolj relevantni poodatki.
Ko bo narejena znanstvena študija na to temo z dokazi o takšnih trditvah, potem bom to sprejel, drugače je pa to samo govorenje na pamet. Ima tudi pri nas in kje drugje kakšna Alfa 600.000 km in več, samo ima "tunan" prikazovalnik km.In zakaj imajo toyote, subaruji, mercedesi. Volboti in fauveji vec kilometrov kot fiati in alfe.
2.8 je iveco motorTribesMan napisal/-a:Sej Fiat Ducato ne uporablja Fiatovih dizlov, to so PSA motorji, ker je komplet vozilo narejeno skupaj s PSA, samo značka je Fiatova... vsaj zadnjih 15 let je tako...
Meni se zdi, da prodaja Motula v Sloveniji lavfa samo zaradi Alfa forumaBinji napisal/-a:Jaz uporabljam (v tej temi zelo velikokrat omenjen...) Motul 8100 xcess, ki je zelo dobro olje in za približno enako ceno, kot tale, ki si ga prilepil.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov