Alfa_Boy: Sa je ne bo nič narobe če boš enkrat vlil Castrola not. 10W-60 pomeni, da bo olje ogreto na delovno temp. bolj viskozno kot olja xW-40 ali xW-50, v praksi to pomeni, da bat rabi več energije da se premakne, kar poveča porabo in odvzame nekaj moči, v praksi verjetno skoraj neopazno, po drugi strani pa so olja višje viskoznosi bolj obstojna če avto zelo rad priganjaš. In ker ima Castrol Sport Edge HTHS 3,7 ga pač po največ 10.000 km menjaj.
Takrat pa bi jaz na tvojem mestu gledal za dvema oljema. Če si normalen voznik potem Motul X-Cess 5W-40, če pa res rad divjaš pa Mobil 1 5W-50 Rally Formula. Oba olja sta polna sintetika (v tem primeru PAO sintetika) in veljata za odlični olji. Selenia Racing je pa navadna žalost od olja
.
Kar se Castrola tiče pač proizvajajo povprečna olja, kar pomeni da so dovolj dobra za večino voznikov na naših cestah. Stvar ki mene pri Castrolu moti j to, da dajejo zelo malo detergentov v olje. Kar pomeni - enkrat Castrol - vedno Castrol. Ker če bo dolgotrajni uporabi Castrola greš recimo na Mobil, ki daje v olja več detergentov, slednji očisti vse kar Castrol ni, in potem se v olja lahko najde vsega in svačega. Zato je moj predlog ponavadi Motul ali Mobil, ki izstopata, cena pa ni nič kaj višja, napram ostalim oljem. Se pa oba zelo enostavno dobita na slovenskem tržišču.
Edino res odlično oz. vrhunsko olje je že prej omenjeni Castrol Edge 10W-60 (BREZ SPORT oznake), ki se na BMW servisu imenuje Castrol TSW. To olje je nastalo ker je BMW malo pristisnil na Castrol, da naredi olje, ki bo dovolj dobro za njihove M verzije. Zato ima Castrol Edge Sport 10W-60 HTHS 3,7, Castrol Sport Edge 10W-60 pa ima HTHS 5,7. upam, da sta podatka pravšnja, ampak razlika je v vsakem primeru velika.