Motorno olje: Enciklopedija / Vse o olju

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
SchumacherM
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 9:03 pm
Kraj: Velenje

Zaenkrat še dolivam, sicer malo manj. Realno stanje pričakujem da se bo pokazalo ob naslednji menjavi čez cca 5-6000 km (od menjave je zdej že 3000) in ko bo s tem samo Mobil v sistemu... ker pač ne gre popolnoma vso olje ven ob menjavi se je minimalno še zmešalo s prejšnjim koktejlom selenie, castrola in arala....
Uporabniški avatar
Kemo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 383
Pridružen: So Dec 16, 2006 6:39 pm
Vozilo: 156 SW GTA
Kraj: Ljubljana

Da ne berem vseh 40+ strani teme..
Kaj priporočate za 3.2 V6? Menjalo se bo na 10k km.
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

kakšen mobil peak life 5W50 je odličen
Uporabniški avatar
SchumacherM
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 9:03 pm
Kraj: Velenje

Torej, spet rabim nasvet. Minilo je skoraj 8000km od menjave, v tem času v avto zlil cirka 2.5l Mobila (samo tega, nič mešanja). Olje je barvo iz zlate spremenilo v umazano oker, črnikavo... Avta žal ne šparam, seveda ga šele ogretega pritisnem, ga pa redno.

Se mi splača iti še v eno menjavo z 5-50 Mobil ali bi šel na kaj drugega? Spomnim se predlogov za Valvoline 10-60, ester varjante? Cilj mi je privoščiti čimveč motorju, ker po pravici povedano mi je preveč všeč poskočnost po 4500rpm. :D
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Spreminjanje barve je samo posledica vezanja umazanije v olje - kar je dobro. Ni to brezbarven Castrol ... :P
Uporabniški avatar
SchumacherM
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 9:03 pm
Kraj: Velenje

Se mi je zdelo, ma sem raje napisal komplet stanje, ne pa sam pomagite mi omg. :P Kaj bi pol, nov filter in 5l Mobila, da bo sedaj avto defenitivno imel v sistemu samo tega? Recimo da tretiram ta interval menjave olja kot čiščenje.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Od teh športnih olj tako ni za pričakovati, da jih boš imel notri 20.000km, niti slučajno ne. Po navadi okoli max 10.000 km. Za Selenio Racing se spomnim, da je pisalo ob športni uporabi olje po 5000 km ven. Glede na zelo dober HTHS bi jaz na tvojem mestu ostal kar na tem, tudi cena je kar ok.

Longlife in visoki obrati pa ne grejo skupaj. Čeprav 2,5 litra na 8000 km je kar nekaj olja :-k
Uporabniški avatar
SchumacherM
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 9:03 pm
Kraj: Velenje

Enkrat ga še vlijem, pol se bom pa dalje sekiru. Magari grem na Fuchs al pa Valvoline. :)
simnov
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 780
Pridružen: Po Avg 23, 2010 9:50 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Ts 1.6 Distinctive
2006 120KM

Zdaj dolivam Selenia 20K bi katero olje dlje zdržalo da nebi dolival vsakih 1000km.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Verjetno bo vzrok iskati pri obrabljenih komponentah motorja. Nisi navedel pa porabe olja in iterval menjave, kar sta zelo pomembna podatka.
Alfagogi64
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr Dec 16, 2009 3:46 pm

Iskalnik ni našel nič na to temo, pa sem jo odprl.

V knjižici piše Selenia Racing 10W60.
Na servisu , po tem ko sem avto 2005 pripeljal v Slovenijo in naredil veliki servis, jermeni, itd.. čeprav je imela komaj 70K, so mi nalili 10W40.
Jaz kmet sem zaupal, prebral si knjižice nisem, čeprav, ko bi mi rekli za njihovo olje, da je dovolj dobro, bi se verjetno strinjal, saj sem vendar na pooblaščenem servisu.

Avto je vsa ta leta letel ko mina. Vedno pazil na olje. Razen rednega vzdrževanja nobenih drugih vlaganj.

Pred cca. Enim letom, sem pa zaslišal nek zvok, za katerega se mi je zdelo, da prihaja od desno spredaj. do 2000 obratov, potem ga nisem več slišal. Slišalo se je kot suh lager. ker menjave olja in filtrov nisem več delal pri servisu, je cela zadeva šla tak malo mimo. Glede na to , da sem se peljal čisto normalno, pa tudi nisem bil pretirano v skrbeh, saj sem menil, da je to verjetno lager na desnem kolesu. Napaka.

Sedaj sedim doma in čakam na popravilo zaribanega motorja :evil:

Po tem, ko sem opazil oljni madež pod motorjem, sem avto odpeljal na servis.
Tam so ugotovili, da imam malo počen pokrov ventilov. Te napake še niso srečali.
OK. Najdem mojstra, ki je zavaril, avtu na servisu zamenjajo dihtungo, oljni filter in dolijejo spet 10W40.

Čez dva dni se motor sredi vožnje ustavi, brez da bi gorela kakršnakoli lučka. Bremz ni, servo ni, hvala k. Se je vse dobro končalo.
Po 10 min poskušam zagnati, takoj se sliši čuden zvok. Hitro ugasnem.
Ker je avto stal na cestišču, pa vseeno nisem hotel, da se kdo zabije vame ( dež, tema, :D )
Zato sem med čakanjem na šlep še enkrat startal. Brez problema. Avto postavim na pločnik. Delavec, ki je vozil šlep, pa je pritrdil mojemu mnenju, da zgleda v motorju ni dovolj olja ! Palica je bila skoraj suha.
Čez par ur doma spet pogledam olje . Olja do zgornje oznake.
Ključ od avta dam mehaniku, ta ga odpelje cca5km do servisa lepo počasi brez problema.

Ko sem bil na servisu, pa so mi rekli, da se je verjetno dodajalo napačno olje in nepravilni filtri, kateri niso imeli prave prepustnosti in se ležaji batov niso dovolj mazali.

Saj so oni vendar prvi vlili 10W40 in vsi naslednji so pač dolivali kar je že bilo notri !
Nenazadnje tudi zadnjo menjavo olja so naredili na servisu in dolini 10W40, namesto predpisanega 10w60. Dva dni pred tem.zakaj me ni opozoril takrat in vlil to kar bi moral ?

Ali lahko konstantna raba napačnega olja v razdobju devetih let povzroči to napako?
Sedaj čakam , da zbrusijo os na novo specialnost in menjajo ležaje. Pa priporočajo tudi menjavo zgornje osi . Pa ker je glih vse narazen, še menjava sklopke na 150.000 km.
cca.1000€ ()::

Hvala
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Katero olje se predlaga za 2.5 V6 24v v mint stanju 150.000 km.
Vožnja ne bo dirkaška (v glavnem med 2-4krpm) s kakšnim skokom do blokade.

5w40 najbrž ne bo pravi izbor, ali pač?

Hvala.
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

mobil1 peak life 5W50 je vrhunsko olje.
Uporabniški avatar
gapi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 92
Pridružen: To Apr 04, 2006 5:26 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

Glede na to da je govora predvsem o jtdm motorjih , bi me zanimalo , kaj pa priporočate za 156 2,4 jtd 2001 letnik?
Priporočajo oz do sedaj je notri selenia turbo disel 10w-40, če ga nadomestim z Mobil Super 2000 10W-40 , bo to vredu ,ali dam raje 5w -40,jasno da je acea b3 ?
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1012
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Tile 10v mopedi so trpežna zadeva in shajajo s skoraj vsakim oljem, ki so ga deležni. Moja drvarnica je bila zelo hvaležna za aral tronic 5/40.

Skratka, ne kompliciraj pri znamki olja za ta moped, skrbi samo da bo redno menjan in da ga bo dovolj :)
Odgovori
  • Informacija