Moderator: Tehnika moderatorji
V Leclercu kupiš Total, Shell ali Elf 5-40 za 5 eur na liter v akciji in te pride dolivanje ce ga mors 3 litre dolit na en interval ceneje kot ena gumica ali zihurunga na pooblascencu.Crazy Alfista napisal/-a:ja fabrka se pac zazihra
ampak dolivat olje pa tut ni glih pocen
Se strinjam s tabo. 1l/5000km ni ravno malo, ni pa grozno. In veliko avtov toliko popije ali pa še več. Je pa res da marsikateri pa tudi manjTHOR napisal/-a:Vsak avto popapa nekaj olja, kdor trdi drugače laže sam sebi. In ob zmerni porabi, ga pač malo doliješ. Je pa tudi res, da 1l na 5k km, ni ravno malo.
Tudi vsa študija o kvaliteti olja, oz kaj vliti v avto, ni tako resna, kot se zdi. Veliko je ljudi, ki v avte vliva vse kar piše olje in ima onake 5/15/40/50 in se ravno tako vozijo. Sam sem v prejšno alfo vlival selenio,shella,totala,motula in kljub veliko km, avto pomoje še gre. Vprašanje je kaj sploh vlivajo serviserji/mehaniki v avte, če nas ni poleg. Bolj pomembno se mi zdi,da je olje menjano v nekem spodobnem intervalu. 15k do 25km za dizle ne bi smela povzročati težav tudi tako osovražena selenia.
TribesMan napisal/-a:Zanimiv test, ki pa pove samo eno stvar, kako se olje obnaša če ga kuhaš pri 400°C...
Kar pa v motorju ni prav pogosto (težko bi rekel da ima kak del motorja 400°C med delovanjem, pa da je v stiku z oljem, mogoče tam okoli batnih obročkov...), razen če si tiste sorte pacient, ki turira avto potem pa takoj ugasne, pol se pa olje zapeče na ležajih turbine...
Bi pa pričakoval da bi po kuhanju stestirali še vizkoznost in mazalne sposobnosti... Ne pomaga prav veliko če se olje sicer ne polimezira, a postane kot voda...
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov