Poraba olja je do neke mere normalna zaradi same zasnove motorja. Če pa avto porabi nenormalno veliko olja, recimo 1 l na 1000 km, potem je vzrok drugje - tefloni, obročki, tesnila in je potrebno motor razstaviti, stvari pa zamenjati.
Kolikšna je poraba olja? Kadi kaj pri pospeševanju?
10w60 ni olje za vsak dan, ampak za dirkališče. Katerokoli 10w40 je ok, isto tak 5w40, znamka pač ni važna, važno je, da ustreza ACEA in API normam.
Za "pitje" olja je pomembna druga številka in ne prva, prva samo pove kakšna je viskoznost hladnega olja, ki pa je v vsakem primeru nekajkrat višja kot pri ogretem olju in zato za porabo olja v motorju nima nobenega pomena.
Uporabi kvalitetno sintetično olje(10w40 so večinoma "polsintetična") v gradaciji 5w-40 kot je zgoraj omenjeni Motul 8100 X-CESS.
Če pa bo poraba olja še vedno visoka pa poskusi še z recimo 5w-50 Mobil 1 Peak Life, zna pomagati ampak čudežev vseeno ne pričakuj.
In kdaj je bilo olje nazadnje menjano? Osebno ti priporočam, da menjaš pri nekje 10-15 000 km, čeprav v knjigi piše 20.000 km interval ali enkrat letno.
alfa_samec napisal/-a:Hm, no dva deci še vedno ni neka velika poraba. Si 100% da nikjer ne kaplja? Rado pušča pri čepu, če ni original tesnila, pa na semeringu rado pušča.
Sam sem menjal olje na alfi 33 (1.3IE), pa nikoli ni izgubila nič olja sedaj po menjavi mi pa pušča sicer malo ampak pušča na čepu in me zanima ker tesnilo ni original ampak v čem je taka razlika med original pa neoriginal
Verjetno je razlog ravno tesnilo
"Ljudska glupost i svemir su beskonačni, ali čak za ovo drugo nisam baš siguran.” Albert Einstein
Govora je bilo o TS 16V motorju, ne o katerem koli drugemu. Finta pri originalnih tesnilih čepa je pa ta, da je original tesnilo iz aluminija, ima gumijasto dihtungo znotraj in je za večkratno uporabo, cena je 5€.
Za boxer ne vem kako imajo tesnila čepa, predvidevam da standardna bakrena.
alfa_samec napisal/-a:Govora je bilo o TS 16V motorju, ne o katerem koli drugemu. Finta pri originalnih tesnilih čepa je pa ta, da je original tesnilo iz aluminija, ima gumijasto dihtungo znotraj in je za večkratno uporabo, cena je 5€.
Za boxer ne vem kako imajo tesnila čepa, predvidevam da standardna bakrena.
Ja sam sprašujem za boxerja tesnilo je pa bakreno če kdo ve ker pušča samo na čepu.
"Ljudska glupost i svemir su beskonačni, ali čak za ovo drugo nisam baš siguran.” Albert Einstein
alfa_samec napisal/-a:Hm, no dva deci še vedno ni neka velika poraba. Si 100% da nikjer ne kaplja? Rado pušča pri čepu, če ni original tesnila, pa na semeringu rado pušča.
Le Giga napisal/-a:Pa da še jaz malo povprašam
zadnje 2-3 intervale sem dal v 2.0JTS Castrol Edge 10W-60... Ker pa berem tu da to ni ravno najboljša izbira (avta tudi ne priganjam kaj posebej) me zanima kaj priporočate za ugoden denar.
P.S.: Poraba olja tudi ni majhna, delno zaradi znane težave 2.0 motorjev s semeringom...
hvala
kolk pa požre olja?
Sem šele zdaj opazil tvoj post... tam nekje liter na 2500-3000 km. Je pa res da gre ziher kak deci tudi skozi semering ven...
Sam pr fauveju je pa normalen da olje kur, ne vem kako je to pri alfah. Pravi kolega, ki vozi passata da vsak drugi tank še en liter arala zlije notr. To je 5 litrov na 10.000 km ali celotna kolicina olja.
Yko, da mu ga sploh ni treba menjat. Saj pomojem ga v 5 letih se ni zamenjal
Al pa honda qvik tu v vasi jo je en imel. Pa je imel kar infuzijo olja, tolk ga je kurla. Pa je naredu se ene 50.000-60.000 km pa ni crknila.