eno vprasanje, na katerega je sigurno ze odgovor, ampak je tale tema preobsezna:
159 1.9 jtdm 150, cipan ter z DPF.
Kateri Motul al pa nekaj podobnega bi dali not? Cena ni najpomembnejsa. Eni pravijo obvezno 5w30, eni obvezno 5w40, ker je 30 samo zarad ekologije etc...
nasel sem nahitro recimo: http://www.olja.si/motul/8100-x-clean-c ... 58af13380e http://www.olja.si/motul/motul-8100-eco ... 58af13380e
Sej v koncni fazi je razlika med olji za en pir, ampak me res zanima, kaj je boljse....
lp, P
to ze, ampak imas ze pri Motulu recimo 5w40 C3 in 5w30. Torej, katero je bolj primerno? Je 5w30 res samo zaradi ekologije (porabe) ter malo slabse za motor??? To mene zanima
edit: ne gledam na 10 eur v razliki cene pri kantici, ampak katero je boljse za motor, poraba 0.1 liter me tudi ne zanima....
Česa točno ne razumeš? Če imaš DPF filter, potem obvezno olje s C3 standardom (Alfa sicer piše, da mora biti min. C2 olje). Tisti Eco-energy ga ne izpolnjuje, prav tako nima FIAT-ovih priporočil za motorje JTDm.
Kaj bi bi bilo najbolje za 1.8 16V motorizacijo ki spije kak deci zaradi dinamične uporabe stopalke za plin? Cena ni važna, rabim dobro lubrikacijo Nekaj v 5-40 rangu, ampak je tolk tega da pojma nimam kam gledat.
SchumacherM napisal/-a:Kaj bi bi bilo najbolje za 1.8 16V motorizacijo ki spije kak deci zaradi dinamične uporabe stopalke za plin? Cena ni važna, rabim dobro lubrikacijo Nekaj v 5-40 rangu, ampak je tolk tega da pojma nimam kam gledat.
SchumacherM napisal/-a:Kaj bi bi bilo najbolje za 1.8 16V motorizacijo ki spije kak deci zaradi dinamične uporabe stopalke za plin? Cena ni važna, rabim dobro lubrikacijo Nekaj v 5-40 rangu, ampak je tolk tega da pojma nimam kam gledat.
Mobil sem mel že med pisanjem v glavi, se mi dopade specifikacija kolkor sem prebral. Vem da bo kdo reku da kompliciram, ampak avto rad ženem, avto med gnanjem pije olje...in želim poskusit kaj bi blo najbolje zanj. 9€ na liter se mi pa tudi ne zdi pretiravanje. Hvala obema.
Če si stalno na rdečem polju z obrati je edina pametna izbira ester olje, ne navadna pol-sintetika. Tako da res kakšen Fuchs, Redline, Valvoline VR1 Racing itn.
Jah stalno...blokada pač ne, ampak avto vleče najbolje med 4000 in 6500 obrati in se rad tja zaženem ko je lepo ogret... Ampak kolikor vem so to "racing" olja. Mogoče malo pretirano zame. Ker res avto nonstop na blokadi... po moje bom za to menjavo probu en dober Mobil 5-40 pa do naslednje menjave beležu porabo. Potem pa mogoče ester olje vlijem, vkolikor avto še naprej isto žre olje.