aaxxx napisal/-a:Se mi je zdelo da sem v sredo dopoldan videl tvojo na avtovleki na AC priti Kopru, samo nisem bil čisto prepričan. Dobrodošel spet nazaj.
LP
LOL, res si jo videl? Hudo. Upam, da niso potem zavili proti kakemu mejnemu prehodu.
Se pa splača Asistenca Comfort. Definitivno priporočam vsem lastnikom Alf.
Neposredno od AH Stepančič: "Na motorju je »zaribala« glavna gred motorja na ojničnem ležaju, najhujše je, ker je ležaj obrnilo na 2 cilindru, to pa pomeni da popravilo ni mogoče."
DaemonMe napisal/-a:Neposredno od AH Stepančič: "Na motorju je »zaribala« glavna gred motorja na ojničnem ležaju, najhujše je, ker je ležaj obrnilo na 2 cilindru, to pa pomeni da popravilo ni mogoče."
In kaj je bil vzrok, premalo mazanja ali kaj drugega?
Boš dal drug motor ali kako?
Največ, do česa sem se uspel dokopati, je trditev, da "je enkrat moral biti brez olja." Torej pri prejšnjem lastniku, ker meni so ga redno servisirali pri Stepančiču. Tudi, ko je bil pripeljan, je bilo olja "še pa još". Sem ga pa imel slabi 2 leti, preden je zaribal, tako da me ta razlaga glede na znana dejstva vseeno čudi.
Kako naprej pa bo povedal mojster v Kopru. Naj bi bil "hud" mehanik/alfist in trdi, da je zadevo mogoče popraviti, da bo kot nova.
DaemonMe napisal/-a:Največ, do česa sem se uspel dokopati, je trditev, da "je enkrat moral biti brez olja." Torej pri prejšnjem lastniku, ker meni so ga redno servisirali pri Stepančiču. Tudi, ko je bil pripeljan, je bilo olja "še pa još". Sem ga pa imel slabi 2 leti, preden je zaribal, tako da me ta razlaga glede na znana dejstva vseeno čudi.
Kako naprej pa bo povedal mojster v Kopru. Naj bi bil "hud" mehanik/alfist in trdi, da je zadevo mogoče popraviti, da bo kot nova.
Upam, da ni bilo preveč olja, če ga je bilo "še pa još", ker potem se bo zgodba prej kot slej ponovila Koliko km si pa naredil odkar si ga kupil in do sedaj, ko je riknalo?
DaemonMe napisal/-a:Največ, do česa sem se uspel dokopati, je trditev, da "je enkrat moral biti brez olja." Torej pri prejšnjem lastniku, ker meni so ga redno servisirali pri Stepančiču. Tudi, ko je bil pripeljan, je bilo olja "še pa još". Sem ga pa imel slabi 2 leti, preden je zaribal, tako da me ta razlaga glede na znana dejstva vseeno čudi.
Kako naprej pa bo povedal mojster v Kopru. Naj bi bil "hud" mehanik/alfist in trdi, da je zadevo mogoče popraviti, da bo kot nova.
Upam, da ni bilo preveč olja, če ga je bilo "še pa još", ker potem se bo zgodba prej kot slej ponovila Koliko km si pa naredil odkar si ga kupil in do sedaj, ko je riknalo?
Ravno prav. KM sem pa naredil dobrih 20.000 od nakupa, kupljen je bil pa pri cca 25k.
Upam, da ti zrihtajo, čeprav moje mnenje ... brkljanje po motorju, če tip ne obvlada je medvedja usluga predvsem denarnici. Takih, ki to zares obvladajo je pa malo.
Tko sem enkrat povedal prijatelju pa se nisem zmotil ... motor po zaribanju je bil praktično kpl nov, razen ene glave (smešno) čez dve leti so se začele težave ravno tukaj, ki so prinesle astronomske stroške, ki so praktično presegli vrednost avtomobila (ni bila alfa in avto je bil v času napake vreden še 10 jurjev) ... na koncu so ugotovili banalno napako na defektnem novem tesnilu.
Pa tudi iz lastne izkušnje z libro 2.05V. Banalen poseg (menjava drsnih ležajev pri pooblaščencu na NOVEM motorju) mi je prinesel 2 leti sranja z avtomobilom in posmeh pooblaščencev, ki ga ne bi dal še enkrat čez, navkljub temu, da direktnih stroškov zaradi garancije nisem imel. Avto je bil zasran tisti moment, ko nekdo ni bil pri stvari zraven in mu je to šiht od 7-15h.
Namreč za te zadeve si je treba vzeti čas in žal večina na hitro nazaj skupaj zmeče.