Prosim za mnenja o 159 2.4 JTDM

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

editorgo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 3
Pridružen: To Jul 06, 2010 1:41 pm

Zivjo Alfisti! Ze 16 let vozim alfe, 2x75, 2x164, sedaj pa imam 156 2.4 JTD M-jet 20v. Ker je prisel cas, ko menjam avto, sem logicno takoj pomislil na 159 2.4 JTDM. Nasel sem eno, verzijo z 154kW (210KM). Skoraj jo ze kupim, pa mi serviser pravi, da ce hocem mirno ziveti, naj ne kupim, ker bodo sami problemi, ki jih noben ne zna resit. Baje so problemi z elektroniko okoli filtra sajastih delcev. Berem, da je to avto samo za avtoceste, da cuka, da mu kar zmanjka moci...??? Iskreno: ne razumem, moja alfa z enakim motorjem, starejsa verzija, ima 180K prevozenih, pa nic problemov, pa marsikaksen tank dizla skurim samo po mestu. V cem je torej stvar? Prosim vse, ki imate 159 2.4 JTDM, da mi posredujete svoje izkusnje. Pa se vprasanje: je problem v letniku? Moja naj bi bila l.2007. Je problem samo s tistimi, ki imajo 200KM, ali tudi s temi, ki imajo, kakor TI ali pa Q4 verzija, 210KM?
Hvala za cimprejsne odgovore, pa srecno voznjo! Ales
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Ne vem kdo ti je povedal take neumnosti, 210 konjsko različico ti lahko samo toplo priporočam. Problemi so bili bolj z 200 konjskimi različicami. Čeprav tisto kar sm jz uvozil razen zanič egr ventila v vrednosti 123eur in končnikov volanske letve v vrednosti 100 eur, ni bilo nobenih težav. 210 konjska različica z novo turbino je prišla na svet predvsem zato, ker je 200 konjska res preslabo odzivna v nizkih obratih in rada pocuka če so obrati pod 1500, za dobre zmogljivosti jo je potrebno kar priganjat v obrate. Z dpf filtri nekih hudih težav ni, saj sm uvozil že marsikatero 159 in še nobena ni imela te težave,... Problemi so bolj z volansko letvijo in izpušnim kolektorjrm pri 06 letnikih, 210 konjska različica naj teh težav ne bi imela. Drugače si pa v podforumu alfa 159 oglej kakšne težave imajo ljudje s te avtom, čeprav ne vem če sploh kdo ima 210 konjsko,...
Uporabniški avatar
Inti
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2892
Pridružen: So Nov 03, 2007 7:24 pm
Vozilo: 147

Uporabnika bugisan in chipo imata 210KM različico.
Se pa strinjam z prej napisanim. 210 km motor je super, turbina vleče že pri 1400 obratih.
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Sam je pa 210 konjska različica konkretno dražja od 200 konjske,...
marinaio
Alfist
Alfist
Prispevkov: 440
Pridružen: Sr Okt 31, 2007 12:45 am
Kraj: Koper

moj fotr ima 210konjsko in je prezadovoljen, je pa imel en problem z turbino ampak je bila še pod garancijo tako da od takrat...nič problemov!!!!
ziga22
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 754
Pridružen: Če Nov 13, 2008 6:26 pm
Vozilo: 2006 Alfa 159

210HP je izboljšana 200HP različica, težav je lahko pa točno toliko, kot pri vsakem drugem motorju v tem cenovnem rangu od konkurence.
Zavedati se moraš, da ima 159 serijsko DPF filter (oz DP Filter če smo pikolovski :D ) in zaradi DPF rabiš kdaj kakšno relacijo, ali pa malo hitrejšo vožnjo, par mesecev striktno mestne vožnje je lahko slabo za DPF. Ampak tako pač je...
Uporabniški avatar
Dejan156
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1698
Pridružen: So Jan 03, 2004 10:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

Sej je napisal da tudi kdaj pokuri cel tank v mestu, kar verjetno pomeni da je tudi dosti relacije....mešana vožnja, kot pri večini.
Zdej ko je poletje se DPF pridno "čisti" proti morju in nazaj :lol:
Za 210 konjsko pa nisem slišal nič slabega...tudi od testnega voznika AM.
\°/
editorgo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 3
Pridružen: To Jul 06, 2010 1:41 pm

Hvala prijatelji za mnenja. Em.. se vedno ne vem, kaj naj, saj sem pa od dveh alfistov, ki pa imata ravno taksno alfo slisal predlog, za kar sem jima tudi hvalezen, naj raje vzamem 1,9 JTDM, ali pa mogoce bencinarja. Sicer jima pa dela brez kaksnih vecjih problemov. Ce ima se kdo kaksno mnenje, ga bom vesel. LP vsem!
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če se ne voziš glih 5km v službo potem ne kupovat 2.4. :)

Če pa delaš neke zmerne razdalje, pa da je vmes tudi kaj AC vožnje se pa nimaš kaj bat.

Problem je samo če voziš konstantno kratke relacije.
editorgo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 3
Pridružen: To Jul 06, 2010 1:41 pm

Ne, mestna voznja je takrat, ko je treba otroka peljat k zdravniku, je pa dost bolan. Drugace se po mestu ne vozim v sluzbo ali pa kar tako. OK, grem po kaksnih vecjih nakupih, drugace pa se vozim tudi dosti po obvoznici v Lj, tudi po avtocesti, kjer, priznam, vcasih tudi malo bolj pritisnem, po mestu pa nisem dirkac od semaforja do semaforja, pac pa vozim bolj lagodno. Je torej moja voznja primerna za ta avto? Saj, priznam, takega avta ne rabim, samo zelim si ga pa!! In kot je rekel moj sef, zakaj pa hodimo v sluzbo, ce si ne bomo nic privoscili?? LP vsem in hvala!
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Ja če si mel do sedaj 2.4 multijet, ne vem zakaj bi šel na švohnejšo 1.9 različico. Poleg tega je 159 precej težja od 156 in 210 konjev v nobenem primeru ni preveč za hitro premikanje. :wink:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Mislim da ne boš imel nobenih problemov z DPFji pri taki vožnji...

Samo najdi dobro ohranjeno in uživaj...
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

žival napisal/-a:Ja če si mel do sedaj 2.4 multijet, ne vem zakaj bi šel na švohnejšo 1.9 različico. Poleg tega je 159 precej težja od 156 in 210 konjev v nobenem primeru ni preveč za hitro premikanje. :wink:
TribesMan napisal/-a:Mislim da ne boš imel nobenih problemov z DPFji pri taki vožnji...

Samo najdi dobro ohranjeno in uživaj...
Se podpišem pod oba komentarja.
Če pa finance niso problem, potem poglej še za 1.8TBi in strah pred DPF bo nepotreben... :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Pri nas se prodaja točno ena 210 konjska, v tujini so pa cene cca 20 jurjev,...
Uporabniški avatar
alfasebastjan
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 165
Pridružen: Če Jun 02, 2005 9:01 pm

Kupujem AR 159. Nekako je iz prvotno 1,9 JTDm naneslo na 2,4 JTDm, pa me zanimajo vaša mnenja; prednosti in slabosti. Jasno mi je, da je poraba kak liter večja, prav tako so nekoliko višji stroški registracije. Kako je z rednim vzdrževanjem? Na kaj naj bom najbolj pozoren pri nakupu? Ogledan letnik je 2007. Baje so s tem letnikom odpravili nekaj prvotnih ''porodnih'' težav. Poznane so mi težave z volanskimi letvami, drugo žal ne. Ali imajo motorji 2,4 JTDm kakšne posebne specifične hibe?
Konkretno me je pri eni ogledani zmotilo nekoliko nemirni delovanje motorja v prostem teku? Takoj pri zagonu motorja (tudi ko je bil ogret) je bilo občutiti malce zaganjanja motorja, kar se je poznalo tudi na obratomeru. Po nekaj minutah pa je izginilo.
Ali je 159-ka z vidika stroškov precej dražji avtomobil kot AR 156?
S slednjo (1,9 JTD, 110 km) namreč res nimam nobenih večjih problemov in stroškov.
Je na 2,4 JTDm možno montirati platišča 16''? V homologaciji so namreč navedena zgolj 17'' in večja?
Zaklenjeno
  • Informacija