Pranje luči: naknadna vgradnja sistema - AR 166
Moderator: Tehnika moderatorji
6 prispevkov
• Stran 1 od 1
Pranje luči: naknadna vgradnja sistema - AR 166
Pranje luči je koristno v primeru vgradnje xenonskih luči, saj tako vsaj delno zadostimo predpisom.
Najprej je seveda na vrsti nakup in barvanje šob v barvo Alfice.

Potem sem uporabil podlago, na katero se lahko riše, obenem je pa tudi zaščita odbijača pri delu.
Izdelal sem šabloni šob, ju prilepil na odbijač in zarisal luknji.
Za postavitev šob sem si pomagal s temi merami:

Končno pride na vrsto "bormašina party"
Sledilo je frezanje ter piljenje luknje in zarez na mero, obenem pa seveda testna pomerjanja.
Končni izdelek
Sedaj je potrebno sneti še odbijač, namestiti zatiče za šobe in napeljati vodovod.
Odbijač je kar pošten zalogaj, saj so trije vijaki skriti na vsaki strani pod blatnikom, šest vijakov je pod hladilnikom, štirje pred hladilnikom (pod režami zraven luči), dva pa sta čisto spodaj pri kolesih. Seveda so tu še kabli od meglenk.
Ko se ve to odvije in odklopi, se dobi tole:
Rezervoar je že pripravljen za vgradnjo dodatne črpalke.
Ker sem moral še malce dodelati stiropor zaradi napeljave, sem ga snel.
Prvo pomerjanje dodatne črpalke...
...in končna montaža.
Ter seveda končni izgled:
Kable sem neposredno vezal na obstoječo črpalko za stekla, lahko se vstavi dodaten rele namenjen pogonu črpalke za pranje luči na ploščo z releji, vendar je cena novega precej zasoljena.
Cevke med črpalko in šobami se pa napelje po lastnem okusu ...
Obenem priporočam še vgradnjo nečesa takšnega:
To je doma izdelan nepovratni ventil, saj brez njega voda prosto priteče iz šob med nagibanjem in zaviranjem. Seveda se lahko vgradi katerikoli nepovratni ventil, omogočati mora le zadosten pretok tekočine.
Za napeljavo sem porabil cca 3 metre cevi, izdelal sem še kolena za priklop na šobo iz bakrenih cevk.
Najprej je seveda na vrsti nakup in barvanje šob v barvo Alfice.


Potem sem uporabil podlago, na katero se lahko riše, obenem je pa tudi zaščita odbijača pri delu.

Izdelal sem šabloni šob, ju prilepil na odbijač in zarisal luknji.

Za postavitev šob sem si pomagal s temi merami:

Končno pride na vrsto "bormašina party"


Sledilo je frezanje ter piljenje luknje in zarez na mero, obenem pa seveda testna pomerjanja.

Končni izdelek


Sedaj je potrebno sneti še odbijač, namestiti zatiče za šobe in napeljati vodovod.
Odbijač je kar pošten zalogaj, saj so trije vijaki skriti na vsaki strani pod blatnikom, šest vijakov je pod hladilnikom, štirje pred hladilnikom (pod režami zraven luči), dva pa sta čisto spodaj pri kolesih. Seveda so tu še kabli od meglenk.
Ko se ve to odvije in odklopi, se dobi tole:

Rezervoar je že pripravljen za vgradnjo dodatne črpalke.

Ker sem moral še malce dodelati stiropor zaradi napeljave, sem ga snel.

Prvo pomerjanje dodatne črpalke...

...in končna montaža.

Ter seveda končni izgled:

Kable sem neposredno vezal na obstoječo črpalko za stekla, lahko se vstavi dodaten rele namenjen pogonu črpalke za pranje luči na ploščo z releji, vendar je cena novega precej zasoljena.
Cevke med črpalko in šobami se pa napelje po lastnem okusu ...
Obenem priporočam še vgradnjo nečesa takšnega:


To je doma izdelan nepovratni ventil, saj brez njega voda prosto priteče iz šob med nagibanjem in zaviranjem. Seveda se lahko vgradi katerikoli nepovratni ventil, omogočati mora le zadosten pretok tekočine.
Za napeljavo sem porabil cca 3 metre cevi, izdelal sem še kolena za priklop na šobo iz bakrenih cevk.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
- El Barto
- Addicted to Alfa
- Vozilo: Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo 166 2.0 TS 2000
Alfa Romeo 147 1.6 TS 2001 - Prispevkov: 6461
- Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
- Kraj: Gorje

- alfa_samec
- Addicted to Alfa
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
- Prispevkov: 11657
- Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
- Kraj: Puconci

vem da že dolgo dajem šobe na mojo, pa vseeno
se je pri tebi mogoče snel tale tulčk skozi katerga gre voda-nakoncu je šoba, na drugem koncu pa ga pritrdiš s tisto jekleno varovalko. Meni se namreč to da potegnit vn s tistega dela kateri se potem na zunanji strani odbijača najbolje pozna. Na tistemu je tudi neka pena-je možno da je bil priliman na odbijač in ta tulčk-šnorkl pa zaprt z varovalko?

- kovach
- Addicted to Alfa
- Prispevkov: 2735
- Pridružen: Ne Okt 16, 2005 10:56 am

V mojem primeru je stvar nerazstavljiva in šoba kot jo vidiš je en del.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
- El Barto
- Addicted to Alfa
- Vozilo: Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo 166 2.0 TS 2000
Alfa Romeo 147 1.6 TS 2001 - Prispevkov: 6461
- Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
- Kraj: Gorje

se pravi so moje obedve polomljene-rabljena zadeva. Na pomlad bo šla na par ličarskih popravil pa bom dau še to zravn špricnt pa končn zmonterat. Sm pršu do zaklučka da sam doma neki pacat s sprejom pa lakom oboje v spreju je brez veze. Bom dal raje ornk nardit, samo to je že off topic 

- kovach
- Addicted to Alfa
- Prispevkov: 2735
- Pridružen: Ne Okt 16, 2005 10:56 am

6 prispevkov
• Stran 1 od 1
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost