Najprej se je potrebno prepričati, če ima Alfica vse stvari, ki jih potrebujemo za vgradnjo (večinoma so vse stvari že na mestu, razen ročk ):
- tipko nad pedalom sklopke
- kabel za tempomat, ki se nahaja nekje v škatli za volanom ali pa je celo skrit pod armaturo, izgleda pa takole
- in seveda ročke z ukazi za tempomat
Pa še postopek dela:
- najprej se odvije 3 vijake (imbus) na zadnji strani volana (v prečkah), da se lahko odmakne airbag
- ko se odmakne airbag, se stakne konektor iz ohišja airbaga - navaden izvijač zelo pomaga
- odvije se 5 vijakov (imbus), ki držijo skupaj pokrova okoli volana (en vijak je pod pokrovom varovalk). Potem se lahko brez težav sname zgornji pokrov, na spodnjem pa potrebno staknit konektor za airbag
- temu sledi demontaža volana - najprej matica
- nato je tu še izdelava in uporaba snemalnika (stranski luknji v volanu imata navoj M8, razmak med njima pa je 70 mm) - multifunkcijski
- ko se odstrani volan, se odvije dva vijaka, ki držita ročke, in odklopi se še konektorje
- potem se namesti nov komplet ročic (beli konektor na vrhu je za tempomat)
Pred ponovno montažo volana sem še namazal gibljive plastične dele, da bodo gladki kot dojenčkova ritka (Becutan krema )
Vse skupaj se sestavi v obratnem vrstnem redu.Temu sledi obvezna testna vožnja.
Pozor.
Tempomat bo začel delovati šele pri drugem zagonu, ker pri prvem ECU šele prepozna novo napravo (zveni kot Windowsi ... ), pri drugem pa bi že moralo delovati tako, kot je treba.
Najpogostejši problem, da tempomat ne deluje je v tipkah nad pedali (sklopka in zavora).