Najprej sprednje.
Najprej je seveda treba dvigniti Alfico, jo dobro podložiti in odstraniti kolo.
Najprej se izbije oba "štifta", ki držita ploščici in ju odstraniti.
Odvije in umakne se čeljust. Temu sledi še razstavljanje ležajev.
Z malce pomoči je vse skupaj na tleh.
Izgled diska kaže, da je že zrel za menjavo, čeprav je še 0,5mm nad minimalno debelino.
Sledi ločevanja diska od pesta - deluje po principu "nikar s silo, raje uporabi večje kladivo"
Novi disk že nestrpno čaka.
Temeljito se očisti pesto od zunaj in znotraj, namaže se stične površine in nanese novo mast za ležaje.
Sedaj je potrebno pravilno zategniti matico ležaja (najprej na 10 Nm, potem se malce zavrti pesto, popusti matico in na novo zategne toliko, da se še lahko premika podložko za matico) in namestiti pokrovček.
Mimogrede sem še očistil in na novo pobarval ščit za diskom.
Nato se še privije čeljust s pravim momentom (cca 80 Nm).
Preden se namesti ploščici, se očisti vodila v čeljusti in namaže z bakreno mastjo (osebno sem sicer uporabil grafitno). Enak postopek še za drugo stran.
In to je to!
Nadaljujemo zadaj.
Najprej se seveda razbremeni zanko ročne zavore, odmakne batke v čeljusti in odstrani zavorni ploščici.
Notranja batka se premika s pomočjo 7 mm vijaka na čeljusti, zunanja pa s pomočjo 5mm imbusa in 17 ključa.
Odstranjevanju ploščic sledi odstranjevanje polosi (6mm imbus).
Za lažje delo lahko pomaga tudi pnevmatika.
Videti je, da so stari deli odslužili svoje.
Pred ponovno montažo je dobro vse očistiti (vse stične površine in vodila zavornih ploščic v čeljusti)...tako je nastala 1,3 tone težka nepremičnina
Namazal sem vse stične površine in začel sestavljati v obratnem vrstnem redu – najprej se z moment klučem zategne vijake na poloseh (cca 35 Nm).
Temu je sledil najboljši del , vstavljanje ploščic in nastavitev zračnosti med diskom in ploščico na 0,05 mm.
Ta nastavitev je po nekem neverjetnem čudežu uspela v prvem poskusu , tudi ročna zavora je takoj pravilno delovala.
V tem primeru menjava diskov in ploščic ni prinesla željenega rezultata, zatorej sem obnovil še en rezervni komplet zavornih čeljusti.
Čiščenje sprednjih v solni kislini+peroksid kopeli, ter po mehanski obdelavi:
Mislim, da prej – potem ni ravno potrebno označevat
Še zadnje med čiščenjem:
Med delom je zelo priporočljiva uporaba zaščitnih očal.
Čeljusti in batke se po čiščenju zaščiti s temeljno in pokrivno barvo.
V čeljust se vstavi nova tesnila, vstavi batke in namesti nove protiprašne gumice.
Primer zadnjih, še pred končnim sestavljanjem:
Ter prednje na svojem "delovnem" mestu
Temu sledi odzračevanje sistema, ki pa zna bit dokaj dolgotrajen postopek, ker se zadnje čeljusti zelo dolgo časa zračijo.
Ponavadi je potrebno postopek zračenja večkrat ponavljat, dokler zavorni pedal nima pravega občutka.