Zadnje novice

Menjava radiatorja za gretje (pečke) - AR 166

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Menjava radiatorja za gretje (pečke) - AR 166

OdgovorNapisal/-a El Barto » So Jan 08, 2011 2:56 pm

Dokaj pogosta težava 166-k je spuščanje radiatorja za gretje.

Slika

Sam radiatorček ni nič posebnega
Postopek menjave je pa dokaj dolgotrajen postopek:

Seveda je prva stvar, ki jo je potrebno narediti … odklop akumulatorja.
Temu sledi odstranitev obeh rok z brisalci, ter odstranitev plastike pod brisalci.
Odmakne se ekspanzijsko posodo in se jo izprazni s pomočjo črpalke, da nebi pri odstranitvi rorčkov z radiatorčka izteklo preveč hladilne tekočine

Slika

Odstrani se še mehanizem brisalcev, ki se ga lahko mimogrede razstavi in namaže. Odklopi se še vse dosegljivo kablovje in umakne na voznikovo stran. Panelček z varovalkami in releji se lahko samo dvigne na eni strani, tako da omogoča delo. Odstrani se tudi filter za kabino

Slika

Slika

Slika

Temu sledi ločevanje ohišja ventilatorja od ohišja uparjevalnika klime ter odvijanje vseh vijakov, ki vežejo ohišja z nosilci, ter samo odstranjevanje nosilcev.
Za lažji dostop in kasnejše odstranjevanje ohišij, je potrebno nekoliko sprostit zgornji del "kartonske" požarne stene.

Razstavit je potrebno tudi napeljavo klime, tako da se odstrani ekspanzijski ventil in umakne rorčke, ki prihajajo iz motornega prostora

Slika

Ko je enkrat vse našteto odstranjeno, ostane samo še odstranitev mešalne lopute in končno se pojavi problematičen radiatorček

Slika

Sprosti se objemke na rorih, sname rore in radiatorček je odstranjen

Slika

Vse skupaj se dobro očisti, namaže ležaje ventilatorja, ter sestavi nazaj v obratnem vrstnem redu, z novim radiatorčkom, seveda. :mrgreen:
Dolije se hladilno tekočino in priklopi akumulator.
Pred zagonom motorja je potrebno izklopit klimatsko napravo (ECON funkcija).
Naslednja stvar je obisk lokalnega polnilca klima naprav.

Pri sestavljanju je potrebno na novo zalepit ohišje mešalne lopute na ohišje radiatorčka, ter seveda zamenjat O-ringe ekspanzijskega ventila od klime.
Kataloške številke, mere in število potrebnih O-ringov:
- 14450783 SEAL GASKET DIAM 13,4X2,4 ... 4 kom
- 14450483 SEAL GASKET DIAM 6,7X1,8 ... 2 kom
- 10319984 SEAL GASKET DIAM 16,1X1,6 ... 1 kom
- 10318884 SEAL GASKET DIAM 8,1X1,6 ... 1 kom


Za uradna navodila menjave radiatorčka, priporočam ogled eLearna: Procedures > 50 AUXILIARY UNITS > 5040 AIR CONDITIONING CASING A... > 5040C air conditioner box and c... > 5040C50 air conditioner heater radiator - r+r
Arese V6 Power
Made in Italy, perfected in my garage
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo 166 2.0 TS 2000
Alfa Romeo 147 1.6 TS 2001
 
Prispevkov: 6428
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Kraj: Gorje

OdgovorNapisal/-a SubjectX » Če Nov 17, 2011 10:03 am

resda sem malo pozen, moja pecka je ze bila zamenjana, ampak vseeno.

Bi se mogoce dalo na slikah obkroziti dele o katerih govoris?:D

Drugace pa dobre slike..
SubjectX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1001
Pridružen: To Jun 21, 2005 12:04 pm

OdgovorNapisal/-a El Barto » So Nov 19, 2011 5:32 pm

Če misliš na O-ringe, potem niso slikani. So pa vsi v ekspanzijskem ventilu, ki ga razstaviš za demontažo pečke.
Arese V6 Power
Made in Italy, perfected in my garage
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo 166 2.0 TS 2000
Alfa Romeo 147 1.6 TS 2001
 
Prispevkov: 6428
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Kraj: Gorje


Vrni se na Vodniki

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov