Zadnje novice

Brera / Spider - Vse o modelu in Nakup rabljene

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Brera / Spider - Vse o modelu in Nakup rabljene

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Po Jan 10, 2011 10:42 pm

Alfa Romeo Brera in Spider

Vse se je začelo leta 2002, ko je izpod rok Italdesignovih oblikovalcev v sodelovanju z Giorgetto-Giugiarom prišla nova športna Alfa Romeo imenovana po umetnostni četrti Milana - Brera. Ta je v sebi nosila strupeno puščico, ki je zadela ljudi točno v srce in padla je odločitev o serijski proizvodnji in to kljub temu, da je bila konkurenca lastnemu modelu iz vrst Alfa Romeo, modelu GT.

Slika

Koncept

Koncept Brere je bil zares impresiven. Avto je bil zgrajen na Maseratijevi platformi obdani s karbonskimi deli karoserije, od tam pa je bil sposojen tudi pogonski agregat: Maseratijev V8 s 400 KM. Avto so oblikovala tudi vrata, ki so se odpirala navzgor v stilu Lamborghinija in izjemno agresiven dizajn sprednje maske ter zaobljen zadek s trikotnim spodnjim delom zadnjega stekla. Tako je novo predstavljen razstavni eksponat požel kar nekaj pohujšljivih pogledov konkurence in pobral kar nekaj oblikovalskih nagrad. Med drugimi Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2002’; Most Fascinating Car in Most Innovative Design of the Year – Michelin Challenge Bibendum 2002; Best Concept of the Year – Automotive News 2003; The Most Beautiful Car in the World – Automobilia, Milan 2003; in XX ADI ‘Compaso d’Oro award for Design – 2004.

Slika

Slika

Iz koncepta v realnost

Brera je žela uspehe in utrnila se je misel o serijski proizvodnji. Toda pojavila se je majha težava z modelom, ki je zasedal mesto Brere in bi tako postal konkurenca znotraj hiše, za samo ukinitev proizvodnje pa je bilo še prezgodaj. Težavo je FIAT rešil tako, da sam ni razvil nobenega športnega modela pod svojo lastno znamko in Breri dodal še cabrio različico leto dni kasneje po imenu Spider. Na žalost pa niso bile vse rešitve tako uspešne in izjemne kot njen dizajn. Avtomobil je potreboval novo platformo, ki jo je dobil od modela 159, po imenu Premium Platform, ki jo je Alfa preizkusila leta 2004 na konceptu po imenu Visconti. Nova platforma, ki ni bila namenjena super-lahkemu športniku je pomenila visoko končno težo avta in vse z njo povezane pasti. Tudi Maseratijev V8 motor je zamenjal plod sodelovanja ameriškega GM-a in FIAT-a, ki pa nikoli ni doživel časov slave prejšnjega motorja iz Areseja.

Na srečo pa se je obdržal vsaj izjemen Brerin konceptni dizajn, čeprav so vrata postala »normalna«, spremenjena pa so bila tudi stranska ogledala.


Osebna izkaznica avtomobila

Slika

Zunanjost

Slika
Slika
Slika

Slika

Slika

Slika

Notranjost

Kot večina modelov Alfa Romeo je tudi Brera namenjena predvsem vozniku, kar dokazuje tudi njena notranjost. Sam avtomobil je 2+2, vendar je več kot jasno, da so zadnji sedeži bolj ko ne lepo detajliran podaljšek prtljažnega prostora, ki pa ga je vseeno več (300 litrov) kot v Brerinem predhodniku, v katerega je bilo nemogoče spraviti stvari večje od majhne potovalne torbe. Če se zadnji sedeži poderejo, naraste volumen prtljažnega prostora kar na 610 litrov.

Sedeži ponujajo lep stranski oprijem in so nasploh odlični in udobni. Občutek na volanu, ki je iz usnja in odlično leži v rokah, je dober, preglednost nad instrumenti in centralno konzolo pa je odličen. Tudi uporabljeni materiali so vrhunski in ponujeni v treh različnih barvnih kombinacijah: črno-siva, modro-tobačna in rdeče-bež notranjost.

Nov je tudi sistem vžiga, ki je postavljen v srednjo konzolo in je krmiljen preko ključa, ki se vstavi v režo, sam zagon motorja pa upravlja okrogel START gumb.

Slika
Slika
Slika

Brera S

Spomladi leta 2008 je na trg prišla posebna edicija Brere in sicer model Brera S. Le-ta je bila omejena na angleški trg, v sodelovanju z Alfa Romeo pa jo je izdelalo angleško podjetje Prodrive kot odgovor na nekatere kritike na slabo obnašanje avta na cesti.

Brera Italia Independent

Leto kasneje se je pojavila še ena izvedenka Brere, sedaj pod imenom podjetja, ki jo je pomagal predelati – Brera Italia Independent. Več o tem modelu si lahko preberete tukaj:
Brera Italia Independent

Tehnične specifikacije Brere
Slika
Motorji
Slika

Slika

Tehnične specifikacije Spiderja
Slika
Motorji
Slika

Slika

Barvne kode in imena barv:

203 Montecarlo blue metallic
565 Alfa silver metallic
583 Rubino red metallic
585 Touring grey metallic
586 Misano blue metallic
588 Gold metallic
696 Diamante grey metallic
876 Carbonio black metallic
289 Alfa Red
601 Black

Viri:
- http://www.italiancar.com.au/site/FACTf ... era-1.html
- razpredelnice iz naslova http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Brera
- http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_romeo_brera.shtml
- http://www.carsfromitaly.net/alfaromeo/index.html

Slike: Alfa Romeo, Giugiaro, European Car
Avtor: Aleš Horvat
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
 
Prispevkov: 11593
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Po Jan 10, 2011 10:44 pm

VOSA - seznam reklamacijskih vpoklicev za Brero in Spider do leta 2010




Prosim če sem napišete tudi vse tisto, kar je potrebno vedeti pri nakupu RABLJENE Brere in Spiderja, da bomo uredili vodič.

Se pravi volanske letve, probleme z 2.2 JTS motorji, itd. Več glav več ve.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
 
Prispevkov: 11593
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » To Nov 22, 2011 1:47 pm

Angleška delavnica AlfaWorkshop je ugotovila naslednje probleme z Brero/spiderjem

- zavorne diske je potrebno zamenjati na cca. 130.000 km, ker se obrabijo in začnejo cviliti
- pri enaki kilometraži začnejo ropotati prednje zgornje roke, zvok pa se pojavlja na sredini avtomobila
- občutljivost sredinske konzole, ki se zelo enostavno spraska, prav tako je možno kar enostavno popraskati vratne panele z varnostnim pasom
- el. okna se lahko začnejo čudno obnašati - popravijo se tako, da se spustijo do konca dol in se gumb drži še 10 sekund, nato se jih dvigne do konca in se še enkrat drži 10 sekund
- prekomerna obraba gum zaradi nepravilne nastavitve geometrije podvozja
- volanska letev, ki spusti
- 2.2 in 3.2 JTS bencinskim motorjem se nategne veriga
- 2.4 JTDm motor ima probleme z EGR ventilom

Vir: http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_brera_guide.shtml
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
 
Prispevkov: 11593
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a LaŠko-TeaM » Če Nov 01, 2012 6:54 pm

Zdaj nevem če lahko tukaj vprašam,ker nikjer nisem zasledil tega vprašanja ali govora o porabi goriva.
Namreč drugo leto bi nekje okoli poletja kupil AR spider ta novi model 2.2 jtd ali 2.4 jtd z vso možno opremo in rdećo-bež notranjostjo in me zanima poraba goriva od 2.2 jtd in 2.4 jtd.Govora je o dizlu.
Nakup bi pa bil v Avstriji,ker mi potem ni treba uvoza v avstrijo delati,zarad registracije.

l.p.
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

OdgovorNapisal/-a denis » Če Nov 01, 2012 7:33 pm

2.2 jtd boš verjetno bolj težko našel
denis
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Vozilo: 159
 
Prispevkov: 353
Pridružen: Sr Jan 16, 2008 6:07 pm
Kraj: Gornja Radgona

OdgovorNapisal/-a LaŠko-TeaM » Pe Nov 02, 2012 7:42 am

mislil sem 2.2 jtdm.
če pa nebo tele izbire potem bom pa vzel 2.4 jtdm.
zanima me glede porabe goriva,če mogoče veš,ker nikjer ne zasledim.

l.p.
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Pe Nov 02, 2012 8:13 am

Zgoraj imaš podatke v razpredelnici z imenom Performance. Poraba goriva je pa podobna kot pri 159.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
 
Prispevkov: 11593
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a SHadowX » Pe Nov 02, 2012 9:39 am

LaŠko-TeaM napisal/-a:mislil sem 2.2 jtdm.
če pa nebo tele izbire potem bom pa vzel 2.4 jtdm.
zanima me glede porabe goriva,če mogoče veš,ker nikjer ne zasledim.

l.p.


V vsakem primeru 2.2 ne obstaja v dizelski različici ampak samo kot bencinski JTS. Če bi vsaj prebral vodnik bi videl da sta edina dizelska motorja na voljo 2.0 JTDm in 2.4 JTDm.
Emperor of The Dark Realm
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:26 am

OdgovorNapisal/-a MaStr » Pe Nov 02, 2012 1:56 pm

Novi Spiderji imajo vgrajen le en dizelski agregat - 2.4 JTDm, tako da nimaš kaj več razmišljati... :wink:
MaStr
Moderator
Moderator
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 JTDm
 
Prispevkov: 8467
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Kraj: Assling (Jesenice)

OdgovorNapisal/-a lizard » Pe Nov 02, 2012 2:35 pm

MaStr napisal/-a:Novi Spiderji imajo vgrajen le en dizelski agregat - 2.4 JTDm, tako da nimaš kaj več razmišljati... :wink:


In 2.0 JTDm.

Moraš pa bi biti res fajn čez les, da v spiderju sploh pomisliš na dizla.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4919
Pridružen: To Maj 30, 2006 6:19 pm

OdgovorNapisal/-a LaŠko-TeaM » Pe Nov 02, 2012 6:51 pm

hja za dizla sem se odločil zato ker je manjša poraba od bencinarja.sedaj imam požiralnik in nočem kupit 2.2 bencinarja z 185 konji,ker bi itak pil več kot sedaj 146-ka.ali se motim ?

l.p.
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Pe Nov 02, 2012 6:55 pm

Ne motiš se. Kaj pa 1.8 TBi? Je konkreten voz, pa avto je tudi lažji za kar nekaj kg.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
 
Prispevkov: 11593
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a LaŠko-TeaM » Pe Nov 02, 2012 7:35 pm

ja sam ga je najbrž težke dobiti ali? ker je nisem zasledil še.
Torej če povzamem vse skupaj ima torej 1.7 tbi porabo 8.2L/100km.
2.2 jts pa ma 9.4L/100km sem dobro gledal ?

l.p.
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Pe Nov 02, 2012 9:03 pm

Nevem kaj si ti gledal ampak... realno gledano TBi pije okoli 10l, 2.2 pa bolj proti 11l... razlika ni gromozanska, je pa tbi vsekakor bolj poskočna zadeva. Seveda z vsemi dobrotami in slabostmi turbo motorja.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9593
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a aaxxx » So Nov 03, 2012 4:27 am

Tako je, če gledaš na porabo ne kupuj Brere, tudi diesel ni glih šparovček.
aaxxx
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 961
Pridružen: Sr Mar 02, 2005 7:43 pm
Kraj: Macau, SAR China

Naslednja

Vrni se na Vodniki

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov