kristijan napisal/-a:
Ko bo na trg prišel avto konkurenca seriji 5 ali A6, se pa 100% ne bo, ker so ti nemški avti tako izpopolnjeni, da jih bodo težko dohiteli, cena bo pa malo nižja in nihče razen izjem ne bo odštel toliko denarja za kaj drugega kot za nemško trojico.
So italjani leta 01/02 naredili tak avto oz. naredili so avto, ki je bil boljši od serije 5, Audija A6 in Mercedes E-klase, stal je pa enako - in v sedmih letih jim ni uspelo prodati niti 30.000 avtov. V tej klasi prodajo dela imidz, ki ga seveda v ozadju podpira kvaliteta in še mnogo drugih stvari (marketing, primeren odnos na servisu, dovolj dobro izobraženi mehaniki, močneje motorizirane verzije....). Tega pa italjani niso imeli in zastonj je Lancia Thesis imela kvalitete S-klase v velikosti in ceni E-klase, saj je bila totalni "flop".
Hočem samo reči, da italjani znajo narediti avto, ki je zelo izpopolnjen, problem je ker tega ne znajo prodat (tudi VW se je sicer soočil z zelo podobno situacijo, ko so naredili Pheatona - bil je bojši kot A8, a nihče ga ni kupil).
Sam sem sicer s trenutno politiko znamke AR zelo zelo razočaran - tiste svetle točke poplnoma zasenčijo butaste poteze, kot so;
- manjka navitih verzij, in tako rekoči majo najbolj ljudske znamke (Renault, VW, Ford, Opel,...) močnejše športne verzije kot ena najbolj športnih znamk, kar se mi zdi daleč navječja sramota v zgodovini znamke - samo še Arna je pod tem
- največji motor je 2.4 dizel, največji bencinar pa 4-valjni 1.75 motor - koga tu zajebavajo ne vem...
- manjka enega poštenega V6 motorja s tipičnim in unikatnim italjanskim karakterjem kateri jih "slikovito" loči od nemške sterilne konfekcije - in zdaj delajo ravno obratno - začenjajo proizvodnjo V6 motorja s tipinčim ameriških karakterjem, ki je absolutni antipol italjanskim motorjem
- paleta je brutalno majhna, še pred 5-imi leti je bila 2x večja in vključevala celo GTA verzije
Zaključim torej lahko, da se naj grejo solit s tako politiko, ki je ravno obratna kot pri uspešnih premium znamkah, kjer silovito širijo paleto modelov in bombandirajo trg z vedno hitrejšimi verzijami svojih paradnih modelov. Sergeju se pa vse to zdi stran vržen denar - kar je povsem pričakovano za človeka, ki očitno ne vidi več kot 1 dan naprej. Pri Fiatu je isto sranje - prodaja se jim podira kot hišica iz kart, kar je pričakovano, saj ne delajo novih avto, in ne prisostvujejo noebenga avta v kar nekaj zelo dobro prodajnih rezredih... oni raje naredijo FL Fiat Punta, ki izgleda kot en zmazek in mislijo da je to to.