nakup nove Brere

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Zaklenjeno
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

No kristjan mene enostavno to kar si napisal ne prepriča, da je A4 drugi svet napram Alfi (159, Breri,...), ker dobro vem kaj sem vozil. Ostajam pri dejstvu, da je Audi ravno toliko boljši koliko je novejši (razen volana, ki se na ukaze vedno odzove z zamikom, sicer majhnim a jaz sem ga opazil, pa še vedsno ima prisoten tisti "plastelinast" VAG občutek).

Ko smo pa že pri primerjavi med nekimi 4 valjnimi dizli in V6. Ko sem iz 2.0 TDI A4 spet vsedel nazaj v moj avto je to nekaj povsem drugega.

Že ko obrneš ključ in se zažene motor je to drugi svet, nobenega prenosa tresljajev in dizelskega ropotanja, neslišen prosti tek, skorajda neslišno pospeševanje v spodnjih obratih, nobenih vibracij na pedalih, volanu in menjalniku, sicer tudi nobenega navora v spodnjih obratih napram dizlu, a zvok (starega V6 seveda) ter odzivnost odtehtata za vse to. Skratka že bencinski štirivaljnik se ne more primerjat z uglajenostjo in udobjem V6, kaj šele ropotojač in glasen dizel (ja glasen, v kabini se ga v Audiju sliši tako močno napram V6, da me noben dizel ne premami). Potem je pa tu še tišina na AC, kjer se moj 13 let star avto pelje mirneje in predvem manj naporno kot nov A4 2.0 TDI - no mogoče bi se moral smao navadit A4-ke, ali pa je vplivalo to, da so sedeži v kappi za 2 razreda boljši... Sicer sem zdaj malo off-topic, ampak 2.0 TDI in alfin V6 - ne tega primerjat, ker nima smisla.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
kristijan
Alfist
Alfist
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr Dec 01, 2004 6:23 pm
Član Alfa Kluba: 0

Vsak ima pravico do svojega mnenja in prav je tako, jaz primerjam brero in a4-ko, zici in sedenje v breri so podn proti 4-ki, občutek med vožnjo je v audiju boljši, za volan se strinjam da se odzove z majhnim zamikom ampak res majhnim...glede motorja se strinjam da je stari alfin V6 odličen, ampak ta v breri je pa za moje zelo slab, da je končna hitrost pri 2.0tdi-ju ista kot pri 3.2 breri #-o ali pa da brero 3.2 z lahkoto sledi gt-jka dizel tudi ne nariše nasmeha na obraz, da ne govorimo o kakem 3.0 d bmw-ju ali audi-ju, ko z brero dobesedno nimaš za burek in mene je to zelo razočaralo, zato sem se potem odločil za kompressor in šele potem ko je imela 100 konjev več je šla primerljivo z bmw-jem 3.0d, ampak poraba je pa bila 30l tako da sem naredil z enim tankom 200km, toliko o tem motorju...
Slika
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

To kak je tale 3.2 JTS itak vemo :), na papirju dokaj dober, 260 konjev pri 6200 obratih, 322 Nm že pri 3800 obratih, ob tem ima še kontinuirano variabilno krmiljenje ventilov, direktni vbrzig,.. v praksi pa se ne izkaže z ničemer.
Stari pa ravno obratno - na papirju ne obetava kaj dosti; GTA različica ima 250 konjev pri 6200 obratih in 300 Nm komaj pri 4800 obratih in nima nobene od zgoraj naštetih tehnologij, ampak v praksi je pa nekaj čisto drugega, boljšega.

Jaz recimo za Audijem A6 3.0 TDI (225 konjski, torej enako konjev kot pri meni), začnem zaostajat vse do ene 220 km/h, potem pa se začnem približevat (to sicer ni dokazano, pač izkušnje iz AC), 500 Nm proti 270 Nm dela svoje. Da pa Brero drži 1.9 dizel... hmm kaj pa vem, tole je malo čudno, mogoče je pe vedno kaj narobe z njo :D, jaz ko dosežem 4500 obratov uidem vsakemu 150 konjskemu 2.0 dizlu z lahkoto.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Skratka, ugotovili smo, da si je kristijan zaželel racer verzijo avtomobila, ki to ni in je bil potem razočaran, ko je to tudi sam ugotovil. Če bi si pa kupil 2.4 JTD verzijo, pa bi zopet bilo kontra in bi hvalil Brero v nebesa... A si pričakoval, da bo 350 konjski avto (s kompresorjem) žrl manj kot brez? #-o

Daj mi povej bencinski avto s 350 konji, ki pri prigajnanju ne žere preko 30 litrov.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

BMW M3 CSL :lol:


No saj ne bi vedel...
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Sanja svinja kukuruz :lol: In koliko košta takšna škatla? 2x ceno Brere?
slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

Ne vem no, če smo realni: če je kupil za 60+ kEUR kupe znamke, ki se ima za športno, ima pravico bit razočaran če caplja daleč zadaj za primerljivo nemško (in drugo) konkurenco. Žal.

Osnovna cena BMW-ja 330i (ali 330d) coupe je 47.500 EUR, da ne bo nesporazumov :wink:
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Saj nad 3.2 JTS noben ni bil kaj dosti navdušen (ne na testih, ne na testnih vožnjah in ne lastniki) Tak, da se povsem strinjam s kristjanom glede nenavdušenja nad tem motorjem.
Zato pa so jih prodali tako prekleto malo in ne samo to, bili so primeri, ko so bivši lastniki 156k GTA, vračali 159-ke 3.2 JTS nazaj ker jih niso hoteli imeti, ker enostavno to ni bilo to, ob tem pa so navkljub vsej sodobni tehnologiji pili 2L več.

In naj zdaj še kdo reče, da bo še bolj ameriški V6 pentastar kdorkoli želel imeti v Alfi; samo Sergej mogoče, pa 5 američanov. In potem bo Sergej spet nakladal kako nima smisla met V6 motor v Alfi.. ja če si tak butl da ne veš kak V6 mora biti potem res ne.

Pač velja desjtvo, da se Alfo kupi že samo z razlogom samega Arese V6 motorja - in tega se vodilni niso zavedali in se še vedno ne, zato pa dobivamo 3.2 JTS pa V6 Pentastar - tako da jaz sploh nočem nobene nove Alfe trenutno in je tudi ne bom želel...
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

slehernik napisal/-a:Ne vem no, če smo realni: če je kupil za 60+ kEUR kupe znamke, ki se ima za športno, ima pravico bit razočaran če caplja daleč zadaj za primerljivo nemško (in drugo) konkurenco. Žal.

Osnovna cena BMW-ja 330i (ali 330d) coupe je 47.500 EUR, da ne bo nesporazumov :wink:
Osnovna Brera 3.2 se je dobila za dobrih 30.000€, medtem, ko je bila kristjanova opremljena z vso možno opremo kar je bila takrat na voljo. Tako da je Brera v osnovi konkretno cenejša kot BMW 330i. In glede performans je zagotovo vedel že pred nakupom, saj je bil avtomobil že dolgo na trgu, samo takrat mu to ni bilo pomembno, zdaj pa kar naenkrat je. V tem primeru tudi nebi kupoval avtomatika.....
slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

@Foggy

Tu jaz vidim osnovno ceno za Tbi 37 kEUR in za 2.0 JTDM 38 kEUR, za 3.2 je bila gotovo višja.

http://webcache.googleusercontent.com/s ... google.com

Se mi pa zdi to zdaj dlakocepljenje; Brera je po mojem mnenju vsaj kar se športnosti tiče primerljiva 330-ki oz. bi morala biti, to je najbolj neposredna konkurenca. V realnosti je bila pa 3.2 očitno FAIL.
Uporabniški avatar
kristijan
Alfist
Alfist
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr Dec 01, 2004 6:23 pm
Član Alfa Kluba: 0

alfa_samec napisal/-a:Skratka, ugotovili smo, da si je kristijan zaželel racer verzijo avtomobila, ki to ni in je bil potem razočaran, ko je to tudi sam ugotovil. Če bi si pa kupil 2.4 JTD verzijo, pa bi zopet bilo kontra in bi hvalil Brero v nebesa... A si pričakoval, da bo 350 konjski avto (s kompresorjem) žrl manj kot brez? #-o

Daj mi povej bencinski avto s 350 konji, ki pri prigajnanju ne žere preko 30 litrov.
Mogoče res, je pa tudi res, da sem zdaj zelo zadovoljen z sedanjim avtom, kar si nikoli nisem mislil in kljub temu, da je brera še vedno doma, niti pomislim ne, da bi še sedel vanjo, ker je za moje pojme razred slabši avto, prej sem pač bil trdo prepričan, da je alfa najboljša, kot veliko kdo tukaj, ampak sem se motil, pa ne pišem tega zaradi tega, ker se mi je vse to zgodilo, ampak zato ker pač jaz tako mislim in vidim...
Slika
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

-če si že pri audiju,bi se jaz odločil za A5,ker je res lep in dober voz,A4 mi je nekako penzionistična limuzina,no,bolj za srednjo generacijo ljudi,razen kabrioleta,ki mi je tudi zelo cool
Uporabniški avatar
kristijan
Alfist
Alfist
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr Dec 01, 2004 6:23 pm
Član Alfa Kluba: 0

alfafil napisal/-a:-če si že pri audiju,bi se jaz odločil za A5,ker je res lep in dober voz,A4 mi je nekako penzionistična limuzina,no,bolj za srednjo generacijo ljudi,razen kabrioleta,ki mi je tudi zelo cool

je tudi meni bolj všeč, ampak rabim prostor zato A4- karavan :D
Slika
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

kristijan napisal/-a:Lahko, da so lahko pa da ne, drugače je pa samo motor crknil v času ko je bil zmontiran kompresor, vse ostalo, ko je bil že nov motor...

Audi je pa 2.0 tdi...
Avtomatski menjalnik si obremenil s 100Nm navora več od standardnega in se čudiš da ni zdržal?

Kardan pa je odletel potem ko je bil cel avto v prafaktorjih in ponovno skupaj sestavljen?

Lahko bi še povedal, da ti je po predelavi podvozja in namestitvi 20" koles še nekajkrat počila košarica amortizerja in ene par drugi stvari na podvozju. Naše ceste pač niso gladke kot steklo.

Brera ni najboljša alfa zadnjega desetletja, ampak čisto za en drek pa tudi ni. ;)
Zadnjič spremenil Teo, dne To Maj 24, 2011 4:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Jaz pa lahko napišem samo obratno od kristjanovega razočaranja nad alfami,ker osebno moja 159 2.4 ponuja daleč več kot prejšnji bmw 320d karavan l.2004 in tudi avdi A4 karavan 2.0 TDI l.05,ki sem jih vozil prej,se pa strinjam da sta bila oba daleč boljša od moje bivše 156 1.9 m-jet,ampak 159 je čisto drug svet! Za ta denar zdaj pišem za svoj avto,bi težko dobil boljši avto z enakimi zmagljivostmi in vozniumi lastnostmi,da o izgledu ne govorim!
Zaklenjeno
  • Informacija