Zadnje novice

nakup nove Brere

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a J1897 » Če Maj 26, 2011 10:09 am

Bi jo kupil, če bi imel denar...tako bom pač še nekaj časa ostal na 45ki (s katero sem btw izredno zadovoljen)
Za Brero pa že vem, da bi se prav odločil - iščem lep avto (kar nedvomno je), uporabnost mi ni pogoj, in ne iščem nekega dirkalnika, ampak avto, s katerim se da tudi hiteje peljat...in BMK če se mi na rit limajo razni bmwjčki, passati... saj cesta ni dirkališče, da bi tekmovali :wink:
PS. Lizard, z motečimi stvarmi pri politiki Alfe se popolnoma strinjam
Zadnjič spremenil J1897, dne Če Maj 26, 2011 10:14 am, skupaj popravljeno 1 krat.
J1897
Alfa Freak
Alfa Freak
Vozilo: Alfa Romeo Brera
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Če Sep 03, 2009 10:23 am
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a kristijan » Če Maj 26, 2011 10:10 am

lizard napisal/-a:
kristijan napisal/-a:Ko bo na trg prišel avto konkurenca seriji 5 ali A6, se pa 100% ne bo, ker so ti nemški avti tako izpopolnjeni, da jih bodo težko dohiteli, cena bo pa malo nižja in nihče razen izjem ne bo odštel toliko denarja za kaj drugega kot za nemško trojico.


So italjani leta 01/02 naredili tak avto oz. naredili so avto, ki je bil boljši od serije 5, Audija A6 in Mercedes E-klase, stal je pa enako - in v sedmih letih jim ni uspelo prodati niti 30.000 avtov. V tej klasi prodajo dela imidz, ki ga seveda v ozadju podpira kvaliteta in še mnogo drugih stvari (marketing, primeren odnos na servisu, dovolj dobro izobraženi mehaniki, močneje motorizirane verzije....). Tega pa italjani niso imeli in zastonj je Lancia Thesis imela kvalitete S-klase v velikosti in ceni E-klase, saj je bila totalni "flop".

Hočem samo reči, da italjani znajo narediti avto, ki je zelo izpopolnjen, problem je ker tega ne znajo prodat (tudi VW se je sicer soočil z zelo podobno situacijo, ko so naredili Pheatona - bil je bojši kot A8, a nihče ga ni kupil).


Sam sem sicer s trenutno politiko znamke AR zelo zelo razočaran - tiste svetle točke poplnoma zasenčijo butaste poteze, kot so;
- manjka navitih verzij, in tako rekoči majo najbolj ljudske znamke (Renault, VW, Ford, Opel,...) močnejše športne verzije kot ena najbolj športnih znamk, kar se mi zdi daleč navječja sramota v zgodovini znamke - samo še Arna je pod tem
- največji motor je 2.4 dizel, največji bencinar pa 4-valjni 1.75 motor - koga tu zajebavajo ne vem...
- manjka enega poštenega V6 motorja s tipičnim in unikatnim italjanskim karakterjem kateri jih "slikovito" loči od nemške sterilne konfekcije - in zdaj delajo ravno obratno - začenjajo proizvodnjo V6 motorja s tipinčim ameriških karakterjem, ki je absolutni antipol italjanskim motorjem
- paleta je brutalno majhna, še pred 5-imi leti je bila 2x večja in vključevala celo GTA verzije

Zaključim torej lahko, da se naj grejo solit s tako politiko, ki je ravno obratna kot pri uspešnih premium znamkah, kjer silovito širijo paleto modelov in bombandirajo trg z vedno hitrejšimi verzijami svojih paradnih modelov. Sergeju se pa vse to zdi stran vržen denar - kar je povsem pričakovano za človeka, ki očitno ne vidi več kot 1 dan naprej.



Lancia thesis se najbrž ni prodajala, ker je oblika katastrofalna...da italijani znajo naredit avto sploh ni vprašanje, motijo me pa iste stvari kot tebe, kar se politike tiče...
Slika
kristijan
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr Dec 01, 2004 6:23 pm

OdgovorNapisal/-a kristijan » Če Maj 26, 2011 10:18 am

J1897 napisal/-a:Bi jo kupil, če bi imel denar...tako bom pač še nekaj časa ostal na 45ki (s katero sem btw izredno zadovoljen)
Za Brero pa že vem, da bi se prav odločil - iščem lep avto (kar nedvomno je), uporabnost mi ni pogoj, in ne iščem nekega dirkalnika, ampak avto, s katerim se da tudi hiteje peljat...in BMK če se mi na rit limajo razni bmwjčki, passati... saj cesta ni dirkališče, da bi tekmovali :wink:


Cesta ni dirkališče, to je res, ampak občasno pa je fajn kak ovinek odpeljat malo bolj hitro in ne boš mi rekel, da bi ti bilo vseeno, če bi ti dal tok za avto kot jaz, da bi se ti kak passat tdi limal na rit, ti pa v breri ki zgleda kot tank, štirje rori zadaj, pa mu ne uideš, ni glih hvale vredno.
Slika
kristijan
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr Dec 01, 2004 6:23 pm

OdgovorNapisal/-a El Barto » Če Maj 26, 2011 10:21 am

Sicer bom čisto off, pa vseeno lahko povem, moj občutek v 2004 A4 1.9.
Sedeži, ki so Recaro so super, polno plastike okoli mene ... no ja.
Vožnja (kot sopotnik) ... edini avto do sedaj, v katerem me je je začela bolet glava zaradi stalnega tresenja in ropotanja traktorja :-& .

Torej, raje hodim peš kot pa bi vozil štiri valjni TDI, petvaljni je precej boljši.

O alfici pa ... ste že itak dovolj napisali ... osebno nobene ne zamenjam.
Arese V6 Power
Made in Italy, perfected in my garage
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo 166 2.0 TS 2000
Alfa Romeo 147 1.6 TS 2001
 
Prispevkov: 6428
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Kraj: Gorje

OdgovorNapisal/-a Foggy » Če Maj 26, 2011 10:34 am

kristijan napisal/-a:Cesta ni dirkališče, to je res, ampak občasno pa je fajn kak ovinek odpeljat malo bolj hitro in ne boš mi rekel, da bi ti bilo vseeno, če bi ti dal tok za avto kot jaz, da bi se ti kak passat tdi limal na rit, ti pa v breri ki zgleda kot tank, štirje rori zadaj, pa mu ne uideš, ni glih hvale vredno.



Na ovinkasti cesti in dirkališču ti velikokrat niti +100hp ne pomaga. Primer, na Grobniku, sem z 145qv z 155hp čez ovinke hitreje vozil kot razni V6 z krepko več konji, na koncu ravnine pa tudi ni z lahkoto prišel mimo, je moral kar konkretno priganjati avtomobil in pozno zavirati. Na cesti je pa razlika še toliko manjša, oziroma skoraj nična. Bolj kot konji je pomemben voznik.
In pa prva stvar, katera mi ni jasna, kako lahko nekdo, ki se mu gre samo za performance kupi alfinega avtomatika, ki je zastarel. Izgube v prenosih je enormno, ročni menjalnik je veliko boljša izbira. Potem druga stvar, tuning avtomatika, zopet zgrešeno.....in še bi lahko naštaval. Tudi takojšnje znižanje vozila za 6cm, 20" platišča in kompresor na avtomatika niso ravno pripomogla k odličnemu delovanju avtomobila. Čim se začne avtomobil razstavljati in predelovati, takoj je veliko več možnosti, da pride do napake človeškega faktorja, neusklajenosti delov itd.
Sicer pa zakaj bi te prepričeval, itak si sedaj zelo zadovoljen z TDIjem. Ni vse tako črno/belo, treba je poznati vse plati zgodbe, da se lahko naredi nek zaključek.
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9314
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 10:51 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a lizard » Če Maj 26, 2011 10:40 am

kristijan napisal/-a:Lancia thesis se najbrž ni prodajala, ker je oblika katastrofalna...da italijani znajo naredit avto sploh ni vprašanje, motijo me pa iste stvari kot tebe, kar se politike tiče...


Ne, Lancia Thesis je imela (seveda v živo, ne na slikah kjer je katastrofa, saj se linij sploh ne vidi) vrhunski dizajn (ali ti je lepa ali ne je druga zgodba - ne tega enačit), a sama priljubljenost dizajna ne vpliva na prodajo tako kot nekateri mislite oz. mislijo.
Evo da to tezo še argumentiram:
Če bi dizajn tako vplival na prodajo bi BMW v svojih najbolj banglovskih letih s 7-ico na čelu lahko kar propadel, a ravno obratno - bolj so podpisovali peticije, da avto oblikovno ni za nikamor večjo prodajo je BMW beležil - to samo potrjuje njihov dober imidz - ljudje bi kupovali še drek z BMW znakom če bi lahko. Po drugi strani pa - če bi dizajn imel tako vlogo pri prodaji bi Alfa 159 skorajda lahko kraljevala na vseh prodajnih lestvicah, pa je na dnu.

Thesisa je pokopala neprepozavnost znamke, katastrofalen marketing itd... avta namreč nihče ne pozna, znamke tudi ne,... Pa nočem spet odpret debato o Thesisu (ker smo jih meli že preveč), sem ga omenil zgolj kot primer, da italjani če hočejo znajo. Dizajn je mogoče odvzel kakih 10% prodaje, če sploh.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4919
Pridružen: To Maj 30, 2006 6:19 pm

OdgovorNapisal/-a Alfa33 » Če Maj 26, 2011 10:49 am

Meni je Thesiska nora, kot da bi bila iz drugega planeta =D>
Slika
Alfa33
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Če Sep 25, 2003 11:30 am
Kraj: Ljubljana-Vič

OdgovorNapisal/-a kristijan » Če Maj 26, 2011 11:41 am

Foggy napisal/-a:
kristijan napisal/-a:Cesta ni dirkališče, to je res, ampak občasno pa je fajn kak ovinek odpeljat malo bolj hitro in ne boš mi rekel, da bi ti bilo vseeno, če bi ti dal tok za avto kot jaz, da bi se ti kak passat tdi limal na rit, ti pa v breri ki zgleda kot tank, štirje rori zadaj, pa mu ne uideš, ni glih hvale vredno.



Na ovinkasti cesti in dirkališču ti velikokrat niti +100hp ne pomaga. Primer, na Grobniku, sem z 145qv z 155hp čez ovinke hitreje vozil kot razni V6 z krepko več konji, na koncu ravnine pa tudi ni z lahkoto prišel mimo, je moral kar konkretno priganjati avtomobil in pozno zavirati. Na cesti je pa razlika še toliko manjša, oziroma skoraj nična. Bolj kot konji je pomemben voznik.
In pa prva stvar, katera mi ni jasna, kako lahko nekdo, ki se mu gre samo za performance kupi alfinega avtomatika, ki je zastarel. Izgube v prenosih je enormno, ročni menjalnik je veliko boljša izbira. Potem druga stvar, tuning avtomatika, zopet zgrešeno.....in še bi lahko naštaval. Tudi takojšnje znižanje vozila za 6cm, 20" platišča in kompresor na avtomatika niso ravno pripomogla k odličnemu delovanju avtomobila. Čim se začne avtomobil razstavljati in predelovati, takoj je veliko več možnosti, da pride do napake človeškega faktorja, neusklajenosti delov itd.
Sicer pa zakaj bi te prepričeval, itak si sedaj zelo zadovoljen z TDIjem. Ni vse tako črno/belo, treba je poznati vse plati zgodbe, da se lahko naredi nek zaključek.


Voznik je že pomemben, sam slab sigurno nisem.
Zakaj sem kupil avtomatik ker sem si ga želel, ker sem vozil bmw-je in audije avtomatike in so mi bili všeč, in sem mislil, da bo pri alfi isto...performance na papirju so čisto ok, ampak v realnosti avto ne gre nikamor. Prepričat me pa ne more nihče, ker vem kaj sem imel in kaj mam in kakšna je razlika.
Slika
kristijan
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr Dec 01, 2004 6:23 pm

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Če Maj 26, 2011 11:54 am

A ti potem nisi peljal avta pred nakupom sploh nikoli?
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
 
Prispevkov: 11590
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Če Maj 26, 2011 12:08 pm

Kokr kol obrneš, 7s do 100 ni neka raketa... žal.

Danes to doseže skoraj vsak hatchback s čipanim 2.0 dizlom. Da o kakšnih resnejših strojih sploh ne govorimo...
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9593
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a kristijan » Če Maj 26, 2011 12:19 pm

alfa_samec napisal/-a:A ti potem nisi peljal avta pred nakupom sploh nikoli?


vozil sem 2.4 jtd
Slika
kristijan
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr Dec 01, 2004 6:23 pm

OdgovorNapisal/-a kristijan » Če Maj 26, 2011 12:21 pm

TribesMan napisal/-a:Kokr kol obrneš, 7s do 100 ni neka raketa... žal.

Danes to doseže skoraj vsak hatchback s čipanim 2.0 dizlom. Da o kakšnih resnejših strojih sploh ne govorimo...


seveda ni, samo če pogledaš ima 3.0 tdi tudi nekaj čez 6 sekund pa gre konkretno bolj, ali pa 156 GTA.
Slika
kristijan
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr Dec 01, 2004 6:23 pm

OdgovorNapisal/-a Chuck » Če Maj 26, 2011 12:50 pm

kristijan napisal/-a:
alfa_samec napisal/-a:A ti potem nisi peljal avta pred nakupom sploh nikoli?


vozil sem 2.4 jtd


Hmmm... Glede na to koliko denarja so na tebi zaslužili bi pa moral izsiliti testno vožnjo z V6 kot si ga želel.
D'oh!

2000 Alfa Romeo 156 1.9JTD wracked
2004 Alfa Romeo GT 2.0 JTS sold
2002 Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD daily driver
Chuck
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Vozilo: 2002 Alfa Romeo 1.9JTD
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 12:22 pm
Kraj: Sevnica-Krško

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Če Maj 26, 2011 1:00 pm

Težko primerjat. GTA je za zečetek precej lažji avto kot Brera. Poleg tega se recimo na času od 0-100 ne pozna tolko, ker štirikolesni pogon pomaga ful pri startu z mesta. Kasneje pri višjih hitrostih te pa 4 kolesni pogon samo še ovira saj ima prenos več izgub, isto avtomatik požre kr nekaj moči... Na koncu to zgleda tako da te nek 530d, GTA ali kaj podobnega z lahkoto pusti zadaj pri letečem štartu, z mesta pa ne bi bilo ogromne razlike.
Pa pri dizlih je vedno vprašanje ali so stock ali čipani... pa seveda popolnoma drugačna krivulja navora pri dizlu. Atmosferskega bencinarja moraš gnat v obrate če hočeš da bo pariral približno enako močnemu dizlu, sploh pri letečih štartih.
Če si se primerjal z dizelskimi BMWji na AC v 6. prestavi pri hitrostih okoli 150km/h boš v tvoji breri popušil vedno...
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9593
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Če Maj 26, 2011 1:05 pm

No ja, seveda nič ne opravičuje dejstva da Alfa trenutno nima nobenega pametnega močnega avta. Zdaj so v 159 še 3.2 in 2.4JTD umaknili iz prodaje, tako da če ne kupuješ avta iz zaloge lahko dobiš samo še 2.0JTD (140 ali 170HP) in 1.75TBi z 200PS. Ni kaj, pestra izbira za znamko ki naj bi bila "športna". #-o :lol:

Če pogledamo na situacijo od malo dlje. Zdaj je idealni čas da se znamka proda, in novi lastnik začne s čistim listom papira.

Edini avto ki je kaj vreden je Giulietta.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9593
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Vodniki

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost