nakup nove Brere
Moderator: Tehnika moderatorji
...in ne boš mi rekel, da bi ti bilo vseeno, če bi ti dal tok za avto kot jaz, da bi se ti kak passat tdi limal na rit
Hja, kaj pa vem...sam sem z mojo QVjko prehitel tudi kakšnega Maseratija, pa še nisem doživel, da bi njegov voznik doživel živčni zlom...tako da je reakcija po mojem odvisna od voznika do voznika

Kar pa se ostalih problemov tiče - Alfa bi nujno potrebovala modele, ki ste jih našteli že pred mano (razne kupeje, cabrije...), da si popravi imiđ...ker šele imiđ lahko doseže, da določena znamka lahko prodaja raznorazne stvaritve, ki jih neka znamka s povprečnim imiđem ne bi mogla - na primer BMW/audi - s svojim imiđem lahko vsako leto vržejo ven neke modele, ki odpirajo nove prodajne razrede, v bistvu niso pa nič posebnega. Sicer mene taka politika moti, ker s tem znamka izgubi vso ekskluzivnost - BMW je bil včasih pojem ekskluzivnosti, sedaj je pa vsak tretji avto na cesti BMW...ekskluzivnosti pa posledično ni nikjer več
- J1897
- Alfa Freak
- Vozilo: Alfa Romeo Brera
- Prispevkov: 626
- Pridružen: Če Sep 03, 2009 10:23 am
- Kraj: Tolmin
Lizard ... mislil sem seveda serijsko postrojenje oz. serijski izpuh. Ne bom pretiraval, če bom napisal, da je zadaj slišati kot V8 recimo iz jeepa.
Drgač dizel + turbinca ti daje lažen občutek da avto razturava, ampak cifre (pospešek) so pa le cifre.
Tudi jaz ko peljem GTjko mislim, da sem najhitrejši na cesti in moja krava ne gre nikamor. Ampak, ko v tej kravi zapoje V6 to nekam gre.
Meni se zdi tale zgodba čudna iz več vidikov in niti ne bom dodatno komentiral.
Drgač dizel + turbinca ti daje lažen občutek da avto razturava, ampak cifre (pospešek) so pa le cifre.
Tudi jaz ko peljem GTjko mislim, da sem najhitrejši na cesti in moja krava ne gre nikamor. Ampak, ko v tej kravi zapoje V6 to nekam gre.
Meni se zdi tale zgodba čudna iz več vidikov in niti ne bom dodatno komentiral.
- Alfa sport
- Addicted to Alfa
- Prispevkov: 1268
- Pridružen: Ne Jul 23, 2006 10:55 am
lizard napisal/-a:Ne po tekočem traku; ampak kje je Mito GTA, kje je Giulietta GTA, avta ki bi glede na filozofijo te znamke mogla biti referenca v svoji klasi?
Kje je kaka Gilulietta coupe ali cabrio (naslednik Alfe GT), kje je naslednica 166-ke, kje je (zelo pomembno) naslednik GTV-ja, Spider-ja? Alfa ima trenutno v paleti 3, ja 3 avte... Sergej je največji loj odkar je kdrokoli bil CEO Fiata.
Tudi prihajajoča Giulia bo mogla biti v limuzinski, SW in coupe/cabrio varjanti, pa dvomim, da bo.
In kje za vraga so več kot 4-valjni motorji? Aja v ZDA...
Ravno to je vse seveda znan problem že nekaj let, toda očitno imajo v FIAT koncernu idejo, da naredijo pač neko masovno znamko preko Crysler mreže, drugače obrazložiti Lancie ne moreš oz. vedno bolj tudi Alfe. Prav tako v6 motorji, v8 bodo pomoje tudi ameriški, s tem tudi vedno večja odsotnost pravih športnih modelov itd. Mislim, da narobe razmišljajo iz vidika Alfista, saj Alfa nikoli res ni bila najbol uspešna znamka pod soncem, je pa bila prepoznavna in vedno prisotna ravno zaradi svoje lepote (kar je še zmeraj) in športnosti (kar več ni), do lastnih posebnih motorjev (pa al so to bli 4 valnjiki al 6, celo 8 kdaj pa kdaj).
Kakor pravim verjetno gledajo globalno in za normalne uporabnike oz. voznike, ki niti ne vedo kaj Alfa je bila in kaj NAJ bi bila, tako da mogoče dolgoročno gledano se te poteze iz finančnega vidika izkažejo za prave, toda tisti čar Alfe se je verjetno končal tam nekje z 147 GTA, če bo res tak trend kakor je nekaj zadnjih let.
Morate se zavedat, da je vedno več ljudi, ki hočejo pač avto, ki je dober v vseh stvareh, da ne izstopa, da ni poseben in da je običajen. Običajnega voznika to pač zanima in le-teh je največ, kar pomeni, da prostora za posebne znamke pač ni, al rataš VAG al Hyundai in živiš, ter ustvarjaš profit ali pač izgubo in pristaneš v smetišču zgodovine. Nažalost tako je in tak trend je vedno močnejši, saj vidite tudi na našem forumu. Alfo bi radi imeli, ker je lepa, ampak pol stvari je preveč specifičnih in drugačnih od ostalih znamk, da je pač izbira boljša pri ostalih znamkah. Ljudje se nočejo oz. ne morejo več ukvarjat z avtom, kot da je hobi, ampak s sterilno uporabo vozila.
Dobri stari časi so se očitno končali, ljudje ratujejo vedno bolj robotski in s tem tudi ponudba trga, ki je vedno bolj sterilna, generična in enolična.
- Dejch
- Addicted to Alfa
- Vozilo: Alfa Romeo 145 2.0 TS
- Prispevkov: 2224
- Pridružen: To Jun 08, 2004 8:26 pm

žival napisal/-a:Problem pri uvozu teh avtov je visok izpust CO2 in posledično visok DMV. Ko preračunaš, da na precej ugodno neto ceno cca 19 jurjev za novo brero 3.2 pritisnejo30% dajatev, prišteješ prevoz, homologacijo in na vse to še 20% DDV, človeka lohk samo zvije. Saj 10 jurjev praktično podariš državi.
Kolikor jaz razumem, njega povsem konkretno zanima kje bi lahko iz zaloge dobil Brero (tbi?), vsaj glede na prvi post v tej temi. Lahko se pa motim.
- slehernik
- Addicted to Alfa
- Prispevkov: 1116
- Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am
slehernik napisal/-a:Kolikor jaz razumem, njega povsem konkretno zanima kje bi lahko iz zaloge dobil Brero (tbi?), vsaj glede na prvi post v tej temi. Lahko se pa motim.
Prav imaš, prav to me zanima. Mogoče kdo ve?
- futurezorro
- Alfa Junior
- Prispevkov: 8
- Pridružen: So Maj 21, 2011 4:56 pm
- alfa_samec
- Addicted to Alfa
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
- Prispevkov: 11657
- Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
- Kraj: Puconci

Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost