lizard napisal/-a:Ne po tekočem traku; ampak kje je Mito GTA, kje je Giulietta GTA, avta ki bi glede na filozofijo te znamke mogla biti referenca v svoji klasi?
Kje je kaka Gilulietta coupe ali cabrio (naslednik Alfe GT), kje je naslednica 166-ke, kje je (zelo pomembno) naslednik GTV-ja, Spider-ja? Alfa ima trenutno v paleti 3, ja 3 avte... Sergej je največji loj odkar je kdrokoli bil CEO Fiata.
Tudi prihajajoča Giulia bo mogla biti v limuzinski, SW in coupe/cabrio varjanti, pa dvomim, da bo.
In kje za vraga so več kot 4-valjni motorji? Aja v ZDA...
Ravno to je vse seveda znan problem že nekaj let, toda očitno imajo v FIAT koncernu idejo, da naredijo pač neko masovno znamko preko Crysler mreže, drugače obrazložiti Lancie ne moreš oz. vedno bolj tudi Alfe. Prav tako v6 motorji, v8 bodo pomoje tudi ameriški, s tem tudi vedno večja odsotnost pravih športnih modelov itd. Mislim, da narobe razmišljajo iz vidika Alfista, saj Alfa nikoli res ni bila najbol uspešna znamka pod soncem, je pa bila prepoznavna in vedno prisotna ravno zaradi svoje lepote (kar je še zmeraj) in športnosti (kar več ni), do lastnih posebnih motorjev (pa al so to bli 4 valnjiki al 6, celo 8 kdaj pa kdaj).
Kakor pravim verjetno gledajo globalno in za normalne uporabnike oz. voznike, ki niti ne vedo kaj Alfa je bila in kaj NAJ bi bila, tako da mogoče dolgoročno gledano se te poteze iz finančnega vidika izkažejo za prave, toda tisti čar Alfe se je verjetno končal tam nekje z 147 GTA, če bo res tak trend kakor je nekaj zadnjih let.
Morate se zavedat, da je vedno več ljudi, ki hočejo pač avto, ki je dober v vseh stvareh, da ne izstopa, da ni poseben in da je običajen. Običajnega voznika to pač zanima in le-teh je največ, kar pomeni, da prostora za posebne znamke pač ni, al rataš VAG al Hyundai in živiš, ter ustvarjaš profit ali pač izgubo in pristaneš v smetišču zgodovine. Nažalost tako je in tak trend je vedno močnejši, saj vidite tudi na našem forumu. Alfo bi radi imeli, ker je lepa, ampak pol stvari je preveč specifičnih in drugačnih od ostalih znamk, da je pač izbira boljša pri ostalih znamkah. Ljudje se nočejo oz. ne morejo več ukvarjat z avtom, kot da je hobi, ampak s sterilno uporabo vozila.
Dobri stari časi so se očitno končali, ljudje ratujejo vedno bolj robotski in s tem tudi ponudba trga, ki je vedno bolj sterilna, generična in enolična.