Zadnje novice

Alfa Romeo 33 - Vse o modelu in Nakup rabljene

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Alfa Romeo 33 - Vse o modelu in Nakup rabljene

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » To Nov 22, 2011 5:44 pm

Alfa Romeo 33

Alfa 33 je bila predstavljena leta 1983 kot majhen družinski avtomobil, ki naj bi zamenjal uspešen model Alfasud. Prodajal se je do leta 1995, prodali pa so ga v 989.324 primerkih. Zgrajena je bila na isti platformi kot njegova predhodnica, z njo pa si deli tudi ostale komponente z manjšimi spremembami. Leta 1995 je model 33 zamenjala Alfa 145, ki je prevzela preverjene in navdihnjene boxer motorje, ostalo pa je šlo v zgodovino.

Slika

Osebna izkaznica modela 33

Slika

Prva serija (1983 - 1989)

Prva serija je bila predstavljena let 1983 in sicer v 5-vratni hatcback različici,ki je bila oblikovalsko delo Ermanna Cressonija (Centro Stile Alfa Romeo), leto zatem pa je bila predstavljena tudi karavanska različica sprva imenovana Giardinetta a so jo kasneje preimenovali v zdaj že znano ime karavanskih različic novejših Alf - Sportwagon. SW je bila malce preoblikovana, zaslužen za delo pa je oblikovalski studio Pininfarina. Alfa Romeo 33 nikoli ni bila predstavljena v 3-vratni različici, za razliko od njene predhodnice.

Slika

Slika

Model 33 je bil zelo cenjen zaradi zmogljivih boxer motorjev in dobre vodnjivosti a je lastniško izkušnjo pokvarila izjemna nezaneljiva elektronika in rjavenje karoserije. Avto je predstavil kar nekaj inovacij serijske proizvodnje za Alfo vključno s prilagodljivimi instrumenti z volanom.

Slika

Slika

FL serija 1986 - 1989

Model 33 je jeseni leta 1986 dobil majhno osvežitev in nova motorja. Uvedel se je večji 1.7 literski boxer motor, notranjost se je malce spremenila (poenostavljena sredinska konzola), na zunaj pa se je spremenila barva smernikov, malce se je spremenila prednja maska in zadnji odbijač, na nekaterih trgih pa se je uvedel tudi dizelski motor z 1.8 litrov prostornine (VM Motori).

Slika

Slika

Serija 2 oz. Nuova 33 1990 - 1995

Večjo spremembo notranjosti in zunanjosti je doživel model 33 v letu 1989. 1.7 literski boxer motor je dobil 16 ventilsko tehnologijo (135 KM), celotna podoba avtomobila pa je bila bolj skladna z ostalo paleto modelov, posebej z modelom 164. Nov je bil tudi pogon na vsa štiri kolesa, ki je se v začetku imenoval Permanent 4, kasneje pa je dobil znano Q4 oznako (od leta 1992 naprej). Zadnja serija modela 33 ni imela prejšnjih težav z rjo, ker je bila v celoti galvanizirana.

Uplinjače je zamenjal direktni vbrizg goriva na 1.7 in 1.5 modelih, prav tako pa so bili dodani še katalizatorji.

Slika

Slika

Viri:
- http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_33
- http://www.italiancar.com.au/site/cars/ ... meo33.html
- http://www.carsfromitaly.net/alfaromeo/index.html


Avtor: Aleš Horvat
Slike: AR (v kolikor ni drugače navedeno)
Zadnjič spremenil alfa_samec, dne Sr Dec 21, 2011 5:38 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
 
Prispevkov: 11657
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » To Nov 22, 2011 6:00 pm

Nakup rabljene 33 - Na kaj biti pozoren

Splošen pregled najpogostejših napak modela 33

1. Obvezen pregled karoserije zaradi rje. Še posebej je potrebno biti pozoren na oboke koles, podvozje, vpetje motorja, vratnih panelov in ostlaih stikov. Preglejte tudi vrata, ki ne smejo viseti. Enako velja za prtljažna vrata. Preglejte tudi strešno okno, če je vgrajeno.

2. Preglejte notranjost, ki mora biti suha, brez vlage ali plesni. Prisotnost vlage ali plesni lahko pomeni luknjo v podvozju.

3. Preglejte delovanje vseh električnih naprav v avtomobilu: brisalce, smernike, el. okna itn. (vključite brisalce in kratke luči khrati).

4. Preglejte zadnje vpetje, če ni preveč obrabljeno (še posebej puše).

5. Prestavljanje mora biti enostavno in brez zatikanje. Preverite tudi stopalko za zavore, ki ne sme iti pri močnem zaviranju do tal.

6. Pritisk motorja se mora gibati okoli 1 bar pri prostem teku in med 3 in 4 bare pri vožnji.

Link do knjižic za popravilo: http://alfaromeo33.extra.hu/
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
 
Prispevkov: 11657
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a mare87 » To Nov 22, 2011 7:20 pm

33- tke so rade rjavele pri rezervnem kolesu v prtljažniku, okoli rezervarja za dolivanje goriva...
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa 147, 1.6, Alfa 156 2.5 V6, Sportwagon
 
Prispevkov: 871
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 7:37 pm
Kraj: Škocjan

OdgovorNapisal/-a Gregson007 » To Nov 22, 2011 11:08 pm

@Josephe: vem da tole bereš, bi se dalo dobit kakšno fotko vaše zlate deteljice? plisss :wink:
po vsej verjetnosti edine v Slo. v 100% originalnem stanju =D>
Slika
Slika
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: LaFa ...... 404
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Kraj: Laibach

OdgovorNapisal/-a _BiStRi_ » Sr Dec 21, 2011 5:40 pm

Hvala za opozorilo, ne hvala za pregovarjanje in kot vidite je brisano.

Aleš bo popravil napako, vse nadaljne kregarije pa bodo brisane.

Lepo bi bilo, če bi se v tem prazničnem času imeli rajši med sabo, predlagam, da greste do punce, na kuhančka z kolegi ipd.

Resnično nebi želel podeljevat nagrad za kregarijo!


p.s. vse poste, vključno z postom predlagatelja popravka sem sam odstranil, ker je bil provokativne narave, resnično pa nimamo nič proti opozorilom o napakah, so zelo dobrodošle, samo prosim ne pisati provokativno.

Več pa na zs, če koga kaj moti.

Lp
145 QV,33,145,147,159 TI
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 11:36 am


Vrni se na Vodniki

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost