Menjava LMM / MAF senzorja za 16V TS CF2/3
Moderator: Tehnika moderatorji
8 prispevkov
• Stran 1 od 1
Menjava LMM / MAF senzorja za 16V TS CF2/3
Vodnik za zamenjavo pokvarjenega senzorja pretoka zraka oz. LMM/MAF senzorja za 16V TS motorje s plastičnim pokrovom ventilov CF2/CF3.
Potrebujete:
- križni izvijač
- navaden izvijač
- klešče
- zvezdasti nastavek z luknjo
- LMM/MAF senzor vstavek PBT - GF30
- sprej za čiščenje lopute za gas
Zakaj je potrebna menjava LMM/MAF senzorja?
- če imate veliko porabo, nereden prosti tek in avto ne potegne kot bi moral, imate občutek, kot da ga duši, cuka, nikamor ne gre, potem je 99% verjetnost, da je LMM senzor uničen.
Postopek:
1. Najprej odklopimo akumulator. Jaz ga nisem, a previdnost ni nikoli odveč. Ključ vzamemo iz ključavnice. Odvijemo vse objemke označene z rdečo in odklopimo LMM priklop označen z zeleno. Z vijoličasto je označen plastični del, ki drži zajlo za gas. Tega odpremo in zajlo potegnemo iz njega. Potem z imbusom odvijemo 4 imbus vijake plastičnega pokrova in ga snamemo. Pred tem odvijemo pokrov za dolivanje olja. Odklopimo še eno objemko, ki drži cev za oljne hlape.

2. Ko smo vse to naredili, lahko celotno cev za zrak potegnemo ven, previdno, da kaj ne strgamo in jo razstavimo na dele. Prvi del je gibljiva cev, ki pride na loputo, potem LMM senzor in še zadnji del cevi, ki pride na zračni filter. Objemke damo na varno, cevi pa skrbno pregledamo, če niso kje napokane ali preluknjane. Če so, jih je potrebno ali popraviti s silikonom ali pa kupiti nove po serijski številki, ki je odtisnjena na njih.

3. LMM senzor

Vzamemo zvezdasti nastavek pravilne velikosti in odvijemo 2 vijaka, ki držita elektronski del senzorja v ohišju. Ko vijaka odvijemo, je potrebno kar močno potegniti, da dobimo senzor iz ohišja.


4. Stari (desno) in novi (levo) senzor LMM. Preverite, če sta oba enaka in če se ujema koda na njiju, ter če je enak priklop.

5. Novi LMM senzor vstavimo v ohišje, ki smo ga pred tem očistili in posušili temeljito! Pomembno je, da je senzor vstavljen v pravilno smer, katero nakazuje puščica na samem senzorju in na ohišju LMM-ja. Oba vijaka nato spet privijemo čvrsto.

6. Sestavimo vse cevi v pravilnem vrstnem redu, če je v ceveh olje, ga očistimo! Očistite tudi cev za oljne hlape.

7. Cev za zrak z LMM-jem in objemkami spet nataknemo na loputo za gas, ki smo jo očistili s tem namenjenim sredstvom in na ohišje filtra za zrak.

Ne pozabite priklopiti še LMM-ja. Preverimo, če je vse dovolj močno pritrjeno in zategnjeno. Priklopimo akumulator.
Če želite, lahko resetirate ECU enoto, sledite tem navodilom: Resetiranje ECU-ja za TS motor
Koda LMM vstavka je: 7.22701.05.0, proizvajalec Pierburg, Germany. Cena vstavka je cca. 110€.
Srečno vožnjo!
Potrebujete:
- križni izvijač
- navaden izvijač
- klešče
- zvezdasti nastavek z luknjo
- LMM/MAF senzor vstavek PBT - GF30
- sprej za čiščenje lopute za gas
Zakaj je potrebna menjava LMM/MAF senzorja?
- če imate veliko porabo, nereden prosti tek in avto ne potegne kot bi moral, imate občutek, kot da ga duši, cuka, nikamor ne gre, potem je 99% verjetnost, da je LMM senzor uničen.
Postopek:
1. Najprej odklopimo akumulator. Jaz ga nisem, a previdnost ni nikoli odveč. Ključ vzamemo iz ključavnice. Odvijemo vse objemke označene z rdečo in odklopimo LMM priklop označen z zeleno. Z vijoličasto je označen plastični del, ki drži zajlo za gas. Tega odpremo in zajlo potegnemo iz njega. Potem z imbusom odvijemo 4 imbus vijake plastičnega pokrova in ga snamemo. Pred tem odvijemo pokrov za dolivanje olja. Odklopimo še eno objemko, ki drži cev za oljne hlape.

2. Ko smo vse to naredili, lahko celotno cev za zrak potegnemo ven, previdno, da kaj ne strgamo in jo razstavimo na dele. Prvi del je gibljiva cev, ki pride na loputo, potem LMM senzor in še zadnji del cevi, ki pride na zračni filter. Objemke damo na varno, cevi pa skrbno pregledamo, če niso kje napokane ali preluknjane. Če so, jih je potrebno ali popraviti s silikonom ali pa kupiti nove po serijski številki, ki je odtisnjena na njih.

3. LMM senzor

Vzamemo zvezdasti nastavek pravilne velikosti in odvijemo 2 vijaka, ki držita elektronski del senzorja v ohišju. Ko vijaka odvijemo, je potrebno kar močno potegniti, da dobimo senzor iz ohišja.


4. Stari (desno) in novi (levo) senzor LMM. Preverite, če sta oba enaka in če se ujema koda na njiju, ter če je enak priklop.

5. Novi LMM senzor vstavimo v ohišje, ki smo ga pred tem očistili in posušili temeljito! Pomembno je, da je senzor vstavljen v pravilno smer, katero nakazuje puščica na samem senzorju in na ohišju LMM-ja. Oba vijaka nato spet privijemo čvrsto.

6. Sestavimo vse cevi v pravilnem vrstnem redu, če je v ceveh olje, ga očistimo! Očistite tudi cev za oljne hlape.

7. Cev za zrak z LMM-jem in objemkami spet nataknemo na loputo za gas, ki smo jo očistili s tem namenjenim sredstvom in na ohišje filtra za zrak.

Ne pozabite priklopiti še LMM-ja. Preverimo, če je vse dovolj močno pritrjeno in zategnjeno. Priklopimo akumulator.
Če želite, lahko resetirate ECU enoto, sledite tem navodilom: Resetiranje ECU-ja za TS motor
Koda LMM vstavka je: 7.22701.05.0, proizvajalec Pierburg, Germany. Cena vstavka je cca. 110€.
Srečno vožnjo!
- alfa_samec
- Addicted to Alfa
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
- Prispevkov: 11657
- Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
- Kraj: Puconci

ukvarjam se ze enim Lmm-jem od 147 1.6 TS 120KM l.2007
rad bi samo številke pogledal na senzorju in očistil ohišje.
kolk vrst torex-ov pa obstaja da tole odviješ?
tale se ne natakne lepo, siloval ga pa ne bom
če ga bo kdo iskal, mu ga posodim za probo in v kolikor je B.P. se naprej pogovarjamo za € ugodno seveda
>PBT-GF-30< Bosch
se pa brez razdiranja vidijo zadnje cifre **C 2G2 044
bo kar identičen kot na sliki v prvem postu z zeleno tesnilko

rad bi samo številke pogledal na senzorju in očistil ohišje.
kolk vrst torex-ov pa obstaja da tole odviješ?
tale se ne natakne lepo, siloval ga pa ne bom

če ga bo kdo iskal, mu ga posodim za probo in v kolikor je B.P. se naprej pogovarjamo za € ugodno seveda
>PBT-GF-30< Bosch
se pa brez razdiranja vidijo zadnje cifre **C 2G2 044
bo kar identičen kot na sliki v prvem postu z zeleno tesnilko

- Gregson007
- Addicted to Alfa
- Vozilo: LaFa ...... 404
- Prispevkov: 7523
- Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
- Kraj: Laibach

Točne velikosti ne vem, mogoče je noter malo umazanije, probaj malo s ščetko počistit luknjo, pa bi moralo it. Gre pa zelo težko odvit vijak, moraš kar na silo.
- alfa_samec
- Addicted to Alfa
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
- Prispevkov: 11657
- Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
- Kraj: Puconci

ma čisti so vijaki k suza, torej malo po ,rusko,
je pa iz avta ki je imel okol 80kkm,
sej bi ga probal na 1.4 pa k.... k zdj dela k urca, pol pa vprašanje če ne bo kej začel nihat in pocukavat.
kot rečeno posodil ga bom nekomu, ki bo sumil fuč Lmm in če bo s tem težava rešena .....
če ne ga pa nazaj v klet vržem, 1x bo že prav prišel
je pa iz avta ki je imel okol 80kkm,
sej bi ga probal na 1.4 pa k.... k zdj dela k urca, pol pa vprašanje če ne bo kej začel nihat in pocukavat.
kot rečeno posodil ga bom nekomu, ki bo sumil fuč Lmm in če bo s tem težava rešena .....
če ne ga pa nazaj v klet vržem, 1x bo že prav prišel

- Gregson007
- Addicted to Alfa
- Vozilo: LaFa ...... 404
- Prispevkov: 7523
- Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
- Kraj: Laibach

ta faak
imam dva kompleta torexov s premajhnimi sredinskimi luknjami, bo treba naredit ,tool updejt.


- Gregson007
- Addicted to Alfa
- Vozilo: LaFa ...... 404
- Prispevkov: 7523
- Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
- Kraj: Laibach

že rešeno, tud kombinirke pomagajo
spucam zdj tole čudo in vijake na vrhu križno zarežem, da bo bolj univerzalno

spucam zdj tole čudo in vijake na vrhu križno zarežem, da bo bolj univerzalno


- Gregson007
- Addicted to Alfa
- Vozilo: LaFa ...... 404
- Prispevkov: 7523
- Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
- Kraj: Laibach

Saj drugače so senzorji vsi isti, samo priklope imajo drugačne, pač odvisno od tega, če je v tem senzorju še senzor za temp. zraka ali pa je posebej. Ta je isti kot pri Oplih.
- alfa_samec
- Addicted to Alfa
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
- Prispevkov: 11657
- Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
- Kraj: Puconci

8 prispevkov
• Stran 1 od 1
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost