Zadnje novice

Variator faze in solenoid TS

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Če Okt 02, 2014 1:36 pm

hunt3r1 napisal/-a:Ena ideja, je možno da nov solenoid (v bistvu rabljen) ne dela pravilno, ker solenoid odda signal pri približno 2500 obratih, torej ko je avto segret in gre čez 2500 obratov, solenoid ne pošlje signala za vbrizg olja v variator?
Pri starem solenoidu je variator zaropotal ob vžigu, ampak je med vožnjo utihnil..
Sumim, da je variator cel ter da je problem v solenoidu..
Bi bil kdo tako prijazen, da bi posodil solenoid samo za probo?

Mogoče je bil variator v začetku samo malo obrabljen, s časoma pa je vse bolj in zdaj je kompletno fuč. To, da variator pri vžigu zaropota in potem potihne so tipični simptomi začetka obrabe variatorja.

Ko je popolnoma obrabljen, pa ropota ves čas. Motor ima tak dizel prizvok, ne glede na obrate. Seveda ga pri 5000 obratih ne boš slišal, ker je že motor sam glasen.

Solenoid pa preko enega majhnega batka pošlje olje pod pritiskom v variator, da se ta zamakne. Opcija je torej samo ali solenoid fizično dela ali ne dela. Drugo pa je, če je zablokiran pretok olja, ker v teh kanalih solenoida se zelo rada nabere gosta črna oljnata snov in blokira kanale, sploh če kdo ne menja olja niti enkrat v 10 letih.

Ne pravim, da je tako, ampak za pogledati je.

Spet ena opcija je olje - ko se olje segreje in je že izrabljeno, postane preredko in ni pravega pritiska. Hladno olje je bolj gosto in ne bi iztekalo iz variatorja, vroče pa postane zelo tekoče in redko.

Razmišljam na glas, zato ne vzeti vsega za 100%.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
 
Prispevkov: 11657
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a hunt3r1 » Če Okt 02, 2014 1:52 pm

Tudi to sem pomislil ja, da je mrzlo olje gostejše in zato ne izteka..

To glede solenoida pa nevem, prejšnji solenoid je puščal na tesnilu in je bilo okoli mastno, zato sem dal drugega, ki se je valjal v garaži. S starim solenoidom je avto vedno vžgal z ropotom, z "novim" solenoidom pa ni ob vžigu zaropotal niti 1x, že en mesec..

Brezveze kompliciram in se tolažim, variator bo pač treba menjat :) samo škoda mi je 200€.

A je treba za variator zamenjat tudi glavo dol, ali samo protivibracijsko gred? En kolega mi je rekel, da ko je menjaval na 1.8 TS ni blo treba glave..?
hunt3r1
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 251
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 7:06 pm

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Če Okt 02, 2014 3:08 pm

Za menjavo variatorja je potrebno vzeti dol pokrov ventilov in jermen, rabiš tudi orodje za odstranit variator. Pa camlockse rabiš za gredi, da se ne premaknejo.

Pač zamenjaš variator pri velikem servisu in je še najceneje.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
 
Prispevkov: 11657
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a hunt3r1 » Če Okt 02, 2014 4:07 pm

Kje se ga da ugodno dobit? Na alfisti.net je za 200€, Zega hoče 250€, na ebay pa ne najdem nič pametnega..
hunt3r1
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 251
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 7:06 pm

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Če Okt 02, 2014 5:08 pm

Autolusso ga ima za 120 funtov, dvomim, da dobiš kjerkoli ceneje novega: http://newalfaparts.co.uk/jts/263-twins ... iator.html

Kontaktiraj fante, ti bodo z veseljem ustregli s čimerkoli.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
 
Prispevkov: 11657
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a hunt3r1 » Če Okt 02, 2014 6:52 pm

Zanimiva cena, 150€ + nekje 25€ poštnine...
Hvala za link :)

Jermen sem menjal pred cca enim mesecom / 1000km, se splača kupit nov jermen, al ni problema če se ga da spet gor - kar se razteznosti tiče?
hunt3r1
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 251
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 7:06 pm

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Če Okt 02, 2014 8:08 pm

Za jermen ni problema. Za pošto se lahko zmeniš pri njih za 8€.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
 
Prispevkov: 11657
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a hunt3r1 » So Okt 04, 2014 5:52 pm

Pa lahko kako zrihtaš postnino za 8€?
Meni so odgovorili, da je zaradi teže poštnina pač 24 funtov / 30€.
(Due to the weight of such a small item, shipping to Slovenia would be around 24 pounds)
In da je variator druge generacije, torej železni zobniki, ne plastični
hunt3r1
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 251
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 7:06 pm

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » So Okt 04, 2014 6:31 pm

Hja ne vem, meni so nazadnje poslali katalizator in še cev za 10 funtov poštnine :lol: To je bilo spomladi.

180€ je pa še vseeno manj kot 250 pri Zegi ...

Ali pa preko Ebaya: http://www.ebay.de/itm/Alfa-Romeo-147-1 ... 2c6272894f

Cena s poštnino 155€ :wink:
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
 
Prispevkov: 11657
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a hunt3r1 » So Okt 04, 2014 7:14 pm

Tega pa na ebayu nisem nasel, vedno sem iskal samo na angleskem.. :) pol bo pa verjetno tale z ebaya, hvala
hunt3r1
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 251
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 7:06 pm

OdgovorNapisal/-a Turtle » Po Okt 20, 2014 6:07 pm

Malce uletavam v temo. Če prav razumem je pametno pogledati vsaj tole, tudi ko še ne ropota. Samo umazanijo s krpico pobrisat al še kaj?
Turtle
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo Guiletta QV
Alfa Romeo 155 2.5 V6
 
Prispevkov: 4033
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 4:22 pm
Kraj: Bilo kuda kiki svuda

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Po Okt 20, 2014 7:04 pm

Solenoid? Vzameš ga ven, počistiš notranjost in luknjice, paziš, da ti nič ne pade noter (smeti, kakšen kos vate/krpe) in daš nazaj skupaj. Če tesnila ni, lahko kakšnega improviziraš.

Pa niti slučajno ne špricat kakšna čistila za zavore ali kaj v luknje.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
 
Prispevkov: 11657
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Kraj: Puconci

Prejšnja

Vrni se na Vodniki

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost