Alfa Romeo 75: Vse o modelu in Nakup rabljene

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Napisal bom malo, na kaj je treba bit pozoren ob nakupu Alf. Tokrat je to Alfa 75.

Karoserija:

Na sliki sem označil na katerih koncih 75ke najraje rjavijo.
Slika

Najbolj kritične cone za rjavenje so pod zadnjimi lučmi, pragovi, zadnji blatniki ( tudi sprednji ), prostor za rezervno kolo ( največkrat tam kjer je pritrjen nosilec za vlečno vrv), posoda za gorivo ( tank).

Pri starejših 75kah, ki še niso imele s silikonom pritrjenih plastičnih obrob takšne krize za prerjavene zadnje blatnike ni. Na zunaj se niti ne vidi da bi bilo kaj rjavega spodaj, ampak ko se ostrani obrobo je tam ponavadi luknja. Od zunaj je lahko avto zelo lep na pogled, ko pa odtsranič luči, pragove ter obrobe pa te lahko pričaka kaj podobnega. :x

SlikaSlika
SlikaSlika

Slika

Spoji med pragom ter blatnikom so po večini totalno prerjaveni.
Velikokrat se opazi kak mehurček tudi pod zadnji šipo, tam kjer se s strehe izteka voda, pravtako tudi pod zadnjo letvico.

Rja se opazi tudi spredaj v levem kotu pri vozniku ter v desnem pri sovozniku. Tam kjer je traverza namenjena dvigovanju z dvigalko.

Glede nato da je 75ka že stara Alfa, je verjetno tudi že bila kdaj kje barvana. Rdeča barva ( Alfa Rosso koda:130) rada zbledi in postane roza. ( če je lakirana). Z metalik barvami teh problemov ni. Pregleda se tudi linije avta, vrat, havb če so intaktne, brez večjega odstopanja. In pa seveda kako se avto pelje, ko spustiš volan.

-------------------------------------------------------------------------------

Motor;

Motor mora imet miren tek, ne sme se zaganjat. velika varianta je da je motor masten. Največkrat olje pušča pri "luncah" ( gumice ki tesnijo pokrov ventilov). 1.6 ie in pa pogojno tudi 1.8 ie pri cca 130k km rade ribnejo. Zamaši se 4. injektor in posledično stopi bat. Sicer to ni pri vseh ampak ni se pa to zgodilo samo eni ali dvema.. Seveda je odvisno tudi kako je avto bil vzdrževan in vožen.

Pogon:

Najraje crkne gumijast zglob kardana, po večini prvi od spredaj nazaj, ta ki je pri vztrajniku. Pri menjalniku pa je znano da rad "zariba" sinhron druge prestave, ki se ga da obnovit. In pa nosilec menjalnik, kar tudi ni velik strošek.

Razno:

Elektrika, avto naj se pusti delat namestu da se vidi, če se uklopi ventilator. Pregleda se vsa stikala če delujejo. Klima, ventilacija...
75ke imajo (opcija) elektronski pomik zunanjega desnega ogledala. Takšno, ki bi mela tudi levega še nisem videl. :)

Rezervni deli so dokaj poceni. Novi se bolj težje dobijo, rabljenih pa je še dosti tako v sloveniji kot v bližnji okolici.

Če sem karkoli pozabil, bom dodal ko se spomnim, oziroma ko me kdo drug opozori.
Uporabniški avatar
Policist
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1078
Pridružen: Po Jan 19, 2004 1:55 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

Lahko naredim samo =D> =D> =D>
Slika
Uporabniški avatar
IztokFranko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Po Sep 27, 2004 9:09 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: LJ, KK
Kontakt:

ob teh slikah sem se kar malo zgorzil, naš fičo ki je star 25 let pa ni tako rjav, no ja, sem se psomnil da smo ga prodal.., bistvo ni tako rjav.

kaj botruje, da avto tako rjavi, slaba zaščita? ali slabo delanje z avtomobilom?
Uporabniški avatar
GTAm
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5102
Pridružen: Sr Jan 14, 2004 12:36 pm
Kraj: Postojna

lassi zakon članek =D> =D> =D>

P.S.:IztokFranko vzdrži se nepotrebnih in nevmesnih komentarjev v tej temi!!
Uporabniški avatar
Alfa33
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3324
Pridružen: Če Sep 25, 2003 12:30 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
Kraj: Ljubljana-Vič
Kontakt:

Rajavele so zaradi sivega trga, namreč ene 75 so bile potopljene v Španiji in so jih dilerji prodali za male dnarje v tujino. Ni čudno potem da so rjavele :?
Slika
Uporabniški avatar
Grilzz
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 7:57 pm
Kraj: Lj

MOja je verjetno med njimi.

A ima še kdo španska navodila?
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Uporabniški avatar
stuhec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3153
Pridružen: So Jan 03, 2004 12:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: M Sobota, tel: 041 761446

bravo, dober si =D>
znas od vsakega avta tak napisat ?
super
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Bom počasi. Glede 33ke bova z Nuvolarijem nekaj spisala. Za vse ostale pa tudi počasi. Slpoh za novejše Alfetine :) Rad bi da je se člani ter obiskovalci foruma naučijo čimveč in da ob nakupu ne nastopajo laično. Vsi vemo kakšni so prodajalci in preprodajalci. Meni je v interesu, da vsak kupi avto ki je dober, kot pa da kupi nevzdrževanega in potem krivi znamko Alfa Romeo za napake.

Enkrat Alfa, vedno Alfa!

LP
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Točno tako, človek kupi avto, ki ga je prejšnji lastnik uničil, nato pa krivi znamko, ko stvari crkujejo.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Jaz kupim avto, ki ga je prejšnji lastnik uničeval in mu vrnem lepo zasluženo življenje. 8)

Blaž, kar tako naprej. To je manjkalo forumu.
Slika
Uporabniški avatar
akhaab
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 216
Pridružen: Ne Mar 28, 2004 9:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: lj-center

Najprej RISPEKT laserju!!!

Mogoce je za dodat edino se, da zna pri alfi 75 puscati tesnilo volanske letve. to se najlazje prekontrolira, da se volan zavrti skrajno desno (pri cemer se tudi:

a) poslusa, ce servo mocno ne zacvil - po mojih izkusnjah ni panike, je pa motece. ponavadi se to zgodi, ko avto nekaj casa stoji

in b) ugotovi, ce ima volan "luft", kar sicer ni vezano na 75ko, ampak na vecino starih avtov

ce pusca tesnilo, je vzdolzna vezna stena ob levem sprednjem kolesu mastna;ponavadi direktno pod volansko letvijo.

posledice puscajocega tesnila so, da pocasi spusca servo tekocina in ko je ni vec, servo ne deluje vec. Ko jo ponovno dolijes, imas za cca 1 mesec mir.

cena za obnovit ZFovo volansko letev je cca 60000sit, za menjavo tesnila pa ne vem, Nord mi je stvar zrihtal v okviru rednega servisa.

sicer je finesa, ampak 75ke s svojim transaxle pogonom imajo ponavadi luft v diferencialu. to se pozna ob speljevanju in prestavljanju pri manjsih hitrostih (1.in 2. prestava), kjer avto med prestavljanjem malo "klecne". resitve tega problema ne poznam, je pa bolj kot ne stvar navade.

Pa veliko srece z nakupom!
sapere aude
Tommo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 334
Pridružen: Sr Feb 04, 2004 10:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Velenje

Lepo napisano... =D>
Laser če imaš izkušnje še z več Alfami napiš, ker je res dobra zadeva :wink:
Uporabniški avatar
pero1977
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Jul 07, 2004 3:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

Tako jaz prodajam svojo 75-ko slike so na avtonetu.
Če je kdo zainteresiran!
ALFA ROMEO 75!
orh666
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr Mar 07, 2007 5:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Logatec

Mene pa zanima kašni so ponavad kej problemi pr AR 75....ka mislem v bodoči prihodnosti si eno kupit ka so mi ful ušeč...pa zanima me na kaj moram pazit pri nakupu??
urse
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 228
Pridružen: Sr Nov 15, 2006 6:55 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: kras

viewtopic.php?t=3827&highlight=navodila
http://www.alfa75.info/

v prvem linku piše tisto kar sprašuješ v drugem pa veliko informacij glede 75-ke
osebno ti pa nakup priporočam :D
sam gas in dowge luči
Odgovori
  • Informacija