2.4JTD 20V M-jet ma 129kW pri 156ki,...vsi letniki...jo mam sam in je odlicen avto,...vendar pa je se vedno zelja po bencinskem motorju in RWD al pa AWD pogonu
Zdravo, mene zanimajo izkušnje s tem motorjem, servisi, izredni stroški (turbo puhala, sklopke, vztrajniki in elektronika). Kot vidim vas kar nekaj vozi dotični agregat in bi bil vsakega mnenja zelo vesel. O performansah ni treba, sem že 3 različne peljal, morda le primerjava za 200 konjsko različico v 159. LP, Alč
V 156 gre 2.4 20v boljš, nima dpfja, lažja je precej...ni pa tako suverena na cesti (težak nos).
Vzdrževanje ni ravno poceni, velik servis cca 700-800 eur, sklopka+vztrajnik cca 800 eur, turbina obnovljena tovarniško cca 800 eur,potem pa standar kot je lmm (120 eur,vložek), egr cca 150 eur, kak Map senzor (slabih 100 eur), pa seveda roke,stabilizatorji in podobno sranje...
Pri 2.4 zna it še kako tesnilo kolektorja oz. vijaki na njem (strošek cca 150 eur), na porabo pa računaj med 6.5 in 7.5 .
Zvok je odličen, motor gre ko sneta sekira, bojda da čipan dosti dela GTAjki, niso pa to info iz prve roke...
Avti so pač stari...poleg crkovanja takih in drugačnih zadev (ki ti lahko pri vseh) bo vedno nekje še nekaj škripalo - to je mene najbolj motilo pri vseh alfah do sedaj kar sem jih mel - skos neko škripanje, al je plastika škripala, al je sedež škripal al uno al tretjo...to se mi pri Fiatu ne pojavlja, verjetno tudi zato ker je dosti manj sestavnih delov...
Počakaj da dobiš kakšnega Fiata v roke z več sestavnimi deli Edina tolažba je, da je to recimo ok pri avtu do 20.000€ (praktično vse znamke isti šmoren), dočim se mi zdi pri avtomobilu za 60.000€ to absurd.
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding