ne poznam dosti vozil alfa romeo, sem pa pred nakupom alfe 156 jtd in me predvsem zanima kakšni so kaj problemi z temi avtomobili, kakšni so stroški servisov (na koliko km je potrebno menjati jermen), koliko porabi itd, skratka čim več o avtomobilu.
Glede porabe ti bo drug bolj točno povedl, gre pa v vsakem primru za najbolše tovrstne motorje na tržišču.
Glede vzdržljivosti ni bojazne, ker jih drugace ne bi vgrajevali še v druge znamke (v novi Astri, pa Saabu je recimo), kar naj bi pričalo o kakovosti, samo sam takega dragulja nebi posojal drugim znamkam, ker lahko s tem izgubiš pomembno prednosti.
Svetlobno leto pred VW izdelkom.
brat je zdej ubavu 156 SW jtd 116KM lepo leti poraba je okol 6L tud manj tud več odvisno od vožnje nad 8 nevem če jo spraviš servisi so občutno cenejši kot bencinar
Odličen, vzdržljiv,varčen,poskočen motor !
Vsekakor pa ti priporočam M-jet 16ventilski motor ali pa vsaj verzijo 116 konjev !
Prve so imele 105 konjev, to je malobolj švoh.
Poraba cca 6- max.8lit.
Verjetno se zna zgoditi, da bi v kratkem postal eden izmed alfašev, vendar mi je za to prepotreben vaš nasvet.
Skratka imam možnost kupiti ar 156 2.4 jtd, chip tunning 190 km, prevožetnih 150 kkm, letnik 2001. Cena je ugodna. Kaj lahko glede na tunning in prevožene kilometre pričakujem? Bi me moralo biti česa strah oz. tehtno odvrniti od nakupa?
Pričakujem resne odgovore in poprosil bi vas, za čimhitrejši odziv, namreč imam točno do današnjega večera časa, da se za nakup odločim ali ga ovržem.
P.s. Avto ima novomeško registracijo, če je to za koga uporaben podatek (vseeno mislim, da to ne bo v pomoč, pa vendar ni greh, če je kakšna informacija več).
Pazi da to ni zgonjena zadeva. Ker 190 konjev verjetno niso šli zastonj načipat... Biti je treba pozoren na delovanje motorja, kakšni prizvoki, potem dimljenje, no drži, da če je tako načipan, verjetno malo bolj pokadi pri pospeševanju, predvsem ne sme biti plavega kajenja...
Pogledati treba, pri teh km, če imajo roke luft, oz, kaki zvoki če prihajajo iz podvozja med vožnjo. Potem pa standard, ali je bil avto razbit?, je imel zamnjan jermen? itd.
Dobro pogledat avto. 150 kkm sicer ni nobena kriza za ta motor, vendar tule morš upoštevat, da je ornk načipan.
Če pa je cena ugodna in vse OK pol pa kupi, vendar previdnost je potrebna.
Vžge iz prve. Tudi znotraj ni tako "obdelana", se pravi, so sedeži še vedno kompaktni, tkanina brez posebnosti oz. brez neke vidne obrabe, volan je lesen, zato se obrabljenosti ne da razbrati, ravno tako je lesena prestavna ročica. A slučajno ve kdo, kje v Ljubljani se da na kakšnem servisu zmert kompresijo pa preverit stanje turbine in pa okvirna cena takega pregleda? Nekega posebnega kajenja tudi nisem zaznal iz izpušnega sistema. Avto zgleda ok navzven. Me je pa strah tega chip tunninga glede na obilno število konjev oz. morebitno škodo, ki bi jo le to lahko povzročilo na motorju in življenski dobi.
Pusti stat pri miru. To je prevelik chiptuning!!!! Navadno se čipa za max. 40 konjev, pa še to je preveč. Ta je ven iz rezerve motorja! Če pa kupiš, ga zmanjšaj na cca 165 konjev, če hočeš, da ti bo deloval še dolgo časa. Sicer te stane nekaj, ampak vseeno bolš, kot pa menjava motorja.
Počasi sigurno ni bila vožena. Preveč je navita. 2.4 gre že tako zadost dobro, da jo ni treba čipat. Motor je drugač zelo vzdržljiv z lepim zvokom 5 cilindrov pač. Jest bi bil na tvojem mestu zelo previden.
Veloce!
Navadno se čipa za 40 konjev??? Odvisno od modela...nPR. pUNTO 1.9 JTD 80PS+20PS JE DOVOLJ,MAR NE?
Saj 2.4 jtd ima 150ps -190ps je 40ps.
Jaz imam tuning na 175 ps pa je dovolj..., to je 25 ps zraven.
Odvisno je od tega, kako avto voziš. Jaz se vozim v večini lepo, tako, da menim, da nikakor ni preobremenjen motor.
So mi pa na Ac Triglavu rekli, da imajo izkušnje... s chipanimi modeli, saj se rado zgodi, da se zobati jermen rad strga, če preveč tiščiš, tako, da je bolje, da se ga menja na vsakih 75000 km. Z samim motorjem pa ni nobenih težav, edino če ni bil pravilno chipan, kar bi se že pokazalo npr. z staljenimi bati ipd.
Res pa je, da 150000km ni ravno malo, sploh če si voznik s težko nogo in malo potrplenja po ogrevanju in hlajenju motorja.
[quote="alfa 156"]Veloce!
Navadno se čipa za 40 konjev??? Odvisno od modela...nPR. pUNTO 1.9 JTD 80PS+20PS JE DOVOLJ,MAR NE?
Saj 2.4 jtd ima 150ps -190ps je 40ps.
Jaz imam tuning na 175 ps pa je dovolj..., to je 25 ps zraven.
Odvisno je od tega, kako avto voziš. Jaz se vozim v večini lepo, tako, da menim, da nikakor ni preobremenjen motor.
So mi pa na Ac Triglavu rekli, da imajo izkušnje... s chipanimi modeli, saj se rado zgodi, da se zobati jermen rad strga, če preveč tiščiš, tako, da je bolje, da se ga menja na vsakih 75000 km. Z samim motorjem pa ni nobenih težav, edino če ni bil pravilno chipan, kar bi se že pokazalo npr. z staljenimi bati ipd.
Res pa je, da 150000km ni ravno malo, sploh če si voznik s težko nogo in malo potrplenja po ogrevanju in hlajenju motorja.
Govorimo o letniku 2001, ko je mela 156 2.4 jtd še 136 konjev in ne 150. Te so prišle leta 2002. Jaz sem mel Xsaro HDI 110 čipano na 140. Na valjarjih pa je z nekaj popravki pokazalo skorej 150 konjev. Preveč in toliko, da je ženi ob mali neprevidnosti "zlikalo" sklopko zaradi prevelikega navora! 320 Nm iz 250!!!!!!! Preveč!
Reku pa sem 40 konjev maksimalno! Se da!
Glede notranjh rezerv motorja bi bilo najbolje,če pokličeš kakšnega zanesljivega čip tunarja,ki ti bo znal o tej stvari več povedati.Senica motorsport dobiš od ponedeljka do petka na telefon 015627270.Pa veliko sreče pri nakupu.