Nakup rabljene: AR 156 - 1.9 ali 2.4 JTD
Moderator: Tehnika moderatorji
- Miholl
- Addicted to Alfa
- Vozilo: 156 sw
- Prispevkov: 5295
- Pridružen: Po Okt 18, 2004 2:40 pm
- Kraj: Novo mesto
lizard napisal/-a:stuhec napisal/-a:sam tak enostavno povedano bi rekel da z 1.9 prideš bolj ugodno skoz
Ja ne ga srat, a res?![]()
A ni samoumevno, da v V 2.4 gre več olja, več hladilne, ima večjo porabo, v večini primerov (odvisno katera verzija) višje zavarovanje in registracijo, dražjo sklopko, povzroči večjo obremenitev na prednja kolesa, večjo/dražjo turbino, večje/dražje zavore,... itd itd...???
jaz bolj gledam na to kaj bolj crkne ali večkrat, pa tut mal registracijo-kw
mi je en povedal da rado cekne turbina pri 2.4, je že 3 rihtal, med tem m ko pri 1.9 še nobene (servisira in rihta samo ita. avto.)
vse drugo so ti povedali
poeg tega sem že dolgo nazaj raj kupil 3.0 kot 2.0
super
- stuhec
- Addicted to Alfa
- Prispevkov: 3014
- Pridružen: So Jan 03, 2004 12:16 pm
- Kraj: M Sobota, tel: 041 761446

kupujem AR 156 1.9 jtd SW. ogledal sem si eno z 184k km. kako je z temi motorji pri tej kilometrini? poraba olja, kako je z turbino in podobne tehnične težave,ki se lahko pojavijo. vem,da je težava z podvozjem (roke,stabilizatorji...) na kaj naj bom še posebej pozoren? če je bil avto normalo vzdrževan in redno servisiran,verjetno mora motor narediti še dosti km. prosim za vaše nasvete in informacije. hvala že vnaprej
LP Martin
LP Martin
- Ricky
- Alfa Member
- Prispevkov: 150
- Pridružen: Pe Okt 21, 2011 8:07 am
-porabe olja praktično ni, razen če ga kje petirano ven meče, ponavadi malenkost solzijo na semeringu za vztrajnikom, so pa prav ti dvomasnivztrajniki lahko večji strošek v kolikor je že zmatran, s podvozjem je pa tako: odvisno kaj je bilo že menjanega konkretno na tem avtu, najbolje vidt in se prepričat, zna bit tudi kar zajeten vložek če je potrebno menjati amortizerje pa roke kakšn stabilizator in to vse naenkrat.
če je bil avto kolikor toliko poservisiran v predvidenih intervalih problema z motorjem in turbino ne bi smelo biti, je pa spet odvsino kako in kdo je ta avto vozil, bodi pozoren na cevi iz turbine do Ic-ja do zračenga filtra in naprej gor do sesalnega kolektorja, da ni kaj mastno oz. kje ne pušča, se pa itak sliši in občuti in tudi vidi zadaj med delovanjem in vožnjo.
zdaj je tu še vprašanje kdaj in pri koliko km je bil opravljen velik servis, če je kakšn dvom potem bi bilo še to za postoriti čimprej po nakupu.
glede same ohranjenosti in morebitnih opazk zaradi kakšnega karambola če je bil, pa si je najbolje vse natančno pogledat, probat kako se pelje, če jo kam vleče, kako je z zavorami, potegnit mora tudi ta 8 ventilski 116km motor kar lepo. in še pdc ima ta črna ki jo gledaš, niso napisali
glede kilometrov ------ še veliko jih bo naredila če bo v dobrih rokah
več jih poglej in boš potem primerjal:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5105279&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5201049&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5201562&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5227537&show=1
se pa tudi 2.4 5valjnika ni za branit
če je bil avto kolikor toliko poservisiran v predvidenih intervalih problema z motorjem in turbino ne bi smelo biti, je pa spet odvsino kako in kdo je ta avto vozil, bodi pozoren na cevi iz turbine do Ic-ja do zračenga filtra in naprej gor do sesalnega kolektorja, da ni kaj mastno oz. kje ne pušča, se pa itak sliši in občuti in tudi vidi zadaj med delovanjem in vožnjo.
zdaj je tu še vprašanje kdaj in pri koliko km je bil opravljen velik servis, če je kakšn dvom potem bi bilo še to za postoriti čimprej po nakupu.
glede same ohranjenosti in morebitnih opazk zaradi kakšnega karambola če je bil, pa si je najbolje vse natančno pogledat, probat kako se pelje, če jo kam vleče, kako je z zavorami, potegnit mora tudi ta 8 ventilski 116km motor kar lepo. in še pdc ima ta črna ki jo gledaš, niso napisali

glede kilometrov ------ še veliko jih bo naredila če bo v dobrih rokah
več jih poglej in boš potem primerjal:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5105279&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5201049&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5201562&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5227537&show=1
se pa tudi 2.4 5valjnika ni za branit


- Gregson007
- Addicted to Alfa
- Vozilo: LaFa ...... 404
- Prispevkov: 7523
- Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
- Kraj: Laibach

Kdo mogoče ve kakšna je razlika v potovalni hitrosti med 156 1.9 jtd 16v 140hp 6.prestav ali 2.4 jtd 150hp 8v 5 prestav
Prej sem si lastil 1.9jtd 6 prestav in sem lepo vozil okoli 150km/h,160km/h pri nekje 3.000 obratov.
Koliko obratom bi imel pri 2.4 jtd 150hp pri isti hitrosti?
Prej sem si lastil 1.9jtd 6 prestav in sem lepo vozil okoli 150km/h,160km/h pri nekje 3.000 obratov.
Koliko obratom bi imel pri 2.4 jtd 150hp pri isti hitrosti?
- Emre
- Alfa Junior
- Prispevkov: 10
- Pridružen: So Feb 04, 2012 2:30 pm
Pozdravljeni, sem nov na forumu in tik pred tem da postanem "alfist", zazo imam kar nekaj vprašanj. In sicer se osločam za nakup alfe 156sw 2003-2005 letnik, in sicer prenovljeni model. Najprej sem se striktno nagibal k 1.9 140km motorju, vendar kokr sm gledou je razlike med zavarovanjem za 1.9 140km in 2.4 175km 75€' zato obstaja tudi opcija za 2.4. Če se ne motim ma 2.4 tudi serijsko več opreme. Zanima me pa dejanska razlika v porabi, ker po specifikacijah je razlika v porabi dobrih 0,5l.
Zanima me kakšna je razlika v porabi pri recimo 140-160km/uro? Predvidevam da večje razlike nebi smelo bit, sej 2.4 lažje pele zaradi navora. Mam pa tud vsak dan cca. 5km orng klanca, bi bla mogoče pri 2.4 manjša poraba, zaradi navora, a v vsakem primeru zmaga 1.9?
Se da dosečt tovarniško napisano povečno porabo, ob normalni vožnji, al naj kr pribijem kak liter več?
Veliko sem slišal da se Alfe sa, kvarijo itd, pa tud da 2.4 motorji naj nrbi blo tko vzdržljivi kot 1.9?
Trenutno mam bencinarja in je poraba na avtocesti pri 130 za vsakdanjo vožnjo(cca80km) previsoka(9-10l), zato bi rad varčen in dovolj močen avto, ter seveda tudi udoben lep. Dosti sem tud slišal da gredo rade roke itd in če logično sklepam podvozje pri 2.4 dosti bolj trpi zarad navora, ker je najbrž isto in ni posebej ojačano za 2.4 motorje?
ps:Temo sem celo prebral vendar nekaterih podatkov v njrj nisem naše, so pa tud stari, al pa ne za moj letnik, zato se nekatera vprašanja ponavljajo:)
Zanima me kakšna je razlika v porabi pri recimo 140-160km/uro? Predvidevam da večje razlike nebi smelo bit, sej 2.4 lažje pele zaradi navora. Mam pa tud vsak dan cca. 5km orng klanca, bi bla mogoče pri 2.4 manjša poraba, zaradi navora, a v vsakem primeru zmaga 1.9?
Se da dosečt tovarniško napisano povečno porabo, ob normalni vožnji, al naj kr pribijem kak liter več?
Veliko sem slišal da se Alfe sa, kvarijo itd, pa tud da 2.4 motorji naj nrbi blo tko vzdržljivi kot 1.9?
Trenutno mam bencinarja in je poraba na avtocesti pri 130 za vsakdanjo vožnjo(cca80km) previsoka(9-10l), zato bi rad varčen in dovolj močen avto, ter seveda tudi udoben lep. Dosti sem tud slišal da gredo rade roke itd in če logično sklepam podvozje pri 2.4 dosti bolj trpi zarad navora, ker je najbrž isto in ni posebej ojačano za 2.4 motorje?
ps:Temo sem celo prebral vendar nekaterih podatkov v njrj nisem naše, so pa tud stari, al pa ne za moj letnik, zato se nekatera vprašanja ponavljajo:)
- sasoz
- Alfist
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa 156SW 1.9 16v
- Prispevkov: 474
- Pridružen: Pe Jan 18, 2013 9:25 am
- Kraj: Ljubljana
Mogoče tukaj: http://www.poraba.com/average_car.php?searcht=11
Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910
- dom
- Alfa Freak
- Prispevkov: 598
- Pridružen: Pe Dec 24, 2010 8:58 am
Tele porabe so pa "majhne"
Povprečna poraba na moji je 7,5 L/100km, s tem da je 75% mestne vožnje in kratke relacije. Vozim pa bolj dinamično.
1.9 je pa bolj šparovček, pa tudi sploh ne gre slabo. Pa narediš kompromis in čipaš 1.9 motor recimo.
Pa tudi izbiro pri nakupu imaš dosti večjo, pa večje možnosti imaš da boš našel bolj ohranjen primerek, če boš gledal 1.9.

Povprečna poraba na moji je 7,5 L/100km, s tem da je 75% mestne vožnje in kratke relacije. Vozim pa bolj dinamično.
1.9 je pa bolj šparovček, pa tudi sploh ne gre slabo. Pa narediš kompromis in čipaš 1.9 motor recimo.
Pa tudi izbiro pri nakupu imaš dosti večjo, pa večje možnosti imaš da boš našel bolj ohranjen primerek, če boš gledal 1.9.
- Bojanxe
- Addicted to Alfa
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo 155 1.8 8V Sport
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm - Prispevkov: 4813
- Pridružen: Po Jul 11, 2011 7:41 pm
- Kraj: Ljubljana

Te porabe so res ,al sumljivo nizke:) Najbrz bom kr 1.9, ker sem tud gledal da bo cimmajnsa poraba, in cr mi bo recimo kuru 7-7-5l, pol sm skor na istem kot zdej:) Bi pa rad z mal več opreme, kar se tudi 1.9 trefi. Čipirou ga pa neb rad ker to kokr vem no glih pocen, pa tud mašina bolj trpi, itd...
- sasoz
- Alfist
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa 156SW 1.9 16v
- Prispevkov: 474
- Pridružen: Pe Jan 18, 2013 9:25 am
- Kraj: Ljubljana
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost