S filtri je takole:
Te enojni konusi-manjše velikosti so ponavadi tam nekje do 130 konjev.
Potrebno je upoštevati 2 stvari: Če je filter premajhen in ne ustreza moči avtomobila, ga bo potegnilo skupaj, če bo prevelik zna v štartu malo zamoriti avto-ni pa nujno.
Predvsem je odvisno kako je montiran, pri montaži se naj gleda, da ne bo imel možnosti zajema vode, pozimi pa ga je zaradi vremena bolje odstraniti.
Znamke filtrov niti ne igrajo velike uloge, ker velik del filtrov je skoraj popolnoma enakih drug drugemu, samo malo drugačne oblike so, barve, načeloma pa so lahko tudi iz iste fabrke, sam znak na filtru je drug...ali ga pa pač ni
Made in Taiwan
p.s. na zvok upliva tudi "zaprtost" filtra, če je filter oblečen v "karbon" zaščiti ki je v resnici plastična
zna dati avtomobilu globji zvok. Predvsem je pa od zvoka odvisno na katerem mestu je montiran športni filter.
Za 150 konjski avtomobil priporočam definitivno dvojni konus, za tam okoli 120 konjev pa bo dovolj enojni, načeloma tudi dvojni ne bo nič škodil(več zraka avto dobi, bolje je)
Trenutno imam na 33 1.5i dvojni konus, pa avto niti malo ne zamori...
p.p.s.
V 145ki se da zelo lepo zmontirat zadevo in niti ni tako zelo problematičen topel zrak, ker je filter skrit v blatniku, je pa dobro narediti kako dodatno zaščito proti dovodu toplote, ter pripeljati CAI.
Pri 156 je pa malo bolj izpostavljen, in ga je potrebno peljati malo dlje proti svežemu zraku.
Enako velja za 147.
Idealen primer CAI ja ima pa definitivno narejenega Alan na 33ki GTA, tako nekako bom tudi pri sebi naredil, brez vmesnih nepotrebnih plastik ki samo ovirajo dovod zraka do filtra
@bali23 Naslove tem pišemo z malimi črkami, sem ti popravil