Kateri športni filter?

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
bali23
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 35
Pridružen: So Feb 10, 2007 2:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: slovenj gradec

Lep pozdrav. mene pa zanima kateri športn filter bi dal na alfo 145 1.6 ts takega da bi dal res nor zvok?prosim za nasvete...
hvala :D
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

_Bistri_ boš ti? :lol:
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Dvojni konus od K&N ima pošten zvok, vsaj od Bistrija 145 QV pošteno zapoje. =D>
Sam imam od Simoni Racing navaden športni filter (enojni), se manj zadere, vendar da vseeno lep zvok od sebe.
Si ne predstavljam več avtomobila brez športnega filtra, poleg tega avtomobil dosti lepše teče v prostem teku kot pa z navadnim filtrom (vsaj pri meni je tako).

Lp
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

BMC 2 konusni da alfinem motorju rjovenje :wink: :mrgreen:
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

sicer malo offtopic ampak bom kar tu vprasal: ali za masine z vec kw nujno potrebujes dvojni konus ali je dovolj enojni? doma mi je namrec ostal filter od 33ke vendar je enojni, zato se bojim, da bi morilo masino. hvala!
Slika
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

S filtri je takole:

Te enojni konusi-manjše velikosti so ponavadi tam nekje do 130 konjev.

Potrebno je upoštevati 2 stvari: Če je filter premajhen in ne ustreza moči avtomobila, ga bo potegnilo skupaj, če bo prevelik zna v štartu malo zamoriti avto-ni pa nujno.

Predvsem je odvisno kako je montiran, pri montaži se naj gleda, da ne bo imel možnosti zajema vode, pozimi pa ga je zaradi vremena bolje odstraniti.


Znamke filtrov niti ne igrajo velike uloge, ker velik del filtrov je skoraj popolnoma enakih drug drugemu, samo malo drugačne oblike so, barve, načeloma pa so lahko tudi iz iste fabrke, sam znak na filtru je drug...ali ga pa pač ni :mrgreen:

Made in Taiwan :wink:


p.s. na zvok upliva tudi "zaprtost" filtra, če je filter oblečen v "karbon" zaščiti ki je v resnici plastična :lol: zna dati avtomobilu globji zvok. Predvsem je pa od zvoka odvisno na katerem mestu je montiran športni filter.

Za 150 konjski avtomobil priporočam definitivno dvojni konus, za tam okoli 120 konjev pa bo dovolj enojni, načeloma tudi dvojni ne bo nič škodil(več zraka avto dobi, bolje je)

Trenutno imam na 33 1.5i dvojni konus, pa avto niti malo ne zamori...

p.p.s.

V 145ki se da zelo lepo zmontirat zadevo in niti ni tako zelo problematičen topel zrak, ker je filter skrit v blatniku, je pa dobro narediti kako dodatno zaščito proti dovodu toplote, ter pripeljati CAI.

Pri 156 je pa malo bolj izpostavljen, in ga je potrebno peljati malo dlje proti svežemu zraku.
Enako velja za 147.

Idealen primer CAI ja ima pa definitivno narejenega Alan na 33ki GTA, tako nekako bom tudi pri sebi naredil, brez vmesnih nepotrebnih plastik ki samo ovirajo dovod zraka do filtra #-o



@bali23 Naslove tem pišemo z malimi črkami, sem ti popravil
:wink:
145 QV,33,145,147,159 TI
Uporabniški avatar
Jonas
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1850
Pridružen: Ne Maj 16, 2004 7:35 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Pa se splaca vzet recimo K&N 57 Kit al kaj je ze, kjer dobis se vse ostale potrebne cevi in prijemke zraven filtra? Ker ce vzamem samo filter potem moram sam tiste cevi in krivine delat...

LP
Uporabniški avatar
Pahi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 70
Pridružen: Če Avg 11, 2005 10:56 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Kaj pa tak filter, recimo dvojni konusni, na JTDju? Konkretno 2.4, 150 PS, nečipana.

Se bo kaj poznalo na zvoku, si ne predstavljam kako se potem sliši ... za moč je pa to itak bolj tako-tako ...
Cuore Sportivo
8AK
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1999
Pridružen: Ne Sep 05, 2004 1:48 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Črnuče

tud navaden filter da pošten zvok 8)
V8
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

Na JTD si ne prestavljam drugačen zvok razen žvižganje turbine bo bolj glasno, ker tako ali tako mora zrak, ki se od turbona segreje, skozi intercooler itd... 8AK ma pa prav ;) js sm na 155 1.8 TS dobil rezervno škatlo za zračni filter in sem odspodaj komplet razrezal in odspredaj odstranil tulc in ima zelo hud zvok :D mogoče kakih 5db manj kot športni filter samo je pa zato tolk bolj poceni :P - mogoče bom lahko zrihtal posnetek :D
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

kaj pa sportni vgradni filtri? dobis drugacen zvok ali ostane isti?
Slika
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

Jonas napisal/-a:Pa se splaca vzet recimo K&N 57 Kit al kaj je ze, kjer dobis se vse ostale potrebne cevi in prijemke zraven filtra? Ker ce vzamem samo filter potem moram sam tiste cevi in krivine delat...

LP
Verjetno predrago??? Povprašaj raje koga, da ti CAI izdela doma...npr Alana :wink:

p.s. ta kit, ki ga kupiš v A3M, ti sami sestavijo in pripnejo z vezicami...no sej če je cena ok?


@sleby

Športni ugradni, K&N bi znal stati tam okoli 60 EUR za tvojo QV, na zvoku se ne bo kaj dosti poznalo, saj je sistem še vedno zaprt, razen če se znebiš resonatorja(pa še vedno ne bo tako kot je z konusnim filtrom), sam je škoda menjavat v tem primeru filter, glede na to da je(če je) 60 EUR, navadni stane pa 6 EUR...

Kupiš športnega pa je stvar rešena, odstraniš resonator, napelješ CAI in :D :D :D
145 QV,33,145,147,159 TI
Uporabniški avatar
prjatu
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3940
Pridružen: So Jan 24, 2004 10:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

_BiStRi_ napisal/-a: Kupiš športnega pa je stvar rešena, odstraniš resonator, napelješ CAI in :D :D :D
in se posloviš od delujočega LMM-ja :P
Pravi alfist postaneš šele takrat, ko ti zariba prva alfa

Zaradi slabega vremena bo današnji dan prestavljen na jutri
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Nobena stvar ni večna :wink:
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

zakaj bi odstranil resonator? sej se cist hudo dere:)
Slika
Odgovori
  • Informacija