Povečanje moči JTD-u / Chip tuning / Čipiranje

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Garancijo dajo za čip in za program, za motor pa ne. Garancija pa velja eno leto. :mrgreen:
JPM
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Če Nov 27, 2003 1:40 pm

sam se neki me zanima ti nabavis cip in ti vse zrihtajo potem gres pa na servis a se vid da so ti menjal?oz ce ti kej crkne v garancijskem roku na motorju lahko nazaj das stari cip ker verjetno ce vidijo predelavo te ne jebejo pet posto?
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Pri popravilih v garancijskem roku se vsi vedno ven vlečejo. Seveda jim vsak izgovor prav pride in po mojem, če se ti radio pokvari in vidijo, da imaš morda zamenjam čip na motorju ali pa morda prevelika platišča, ti že ne velja garancija več. Žal dela alfa dobre avtomobile, servisi pa so skoraj vsi en velik kriminal.
Uporabniški avatar
Turtle
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4033
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 5:22 pm
Vozilo: Alfa Romeo Guiletta QV
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Kraj: Bilo kuda kiki svuda

Seveda lahko menjavaš čip kadarkoli se ti zdi...če si le malo vešč o tem in seveda ne v volnenem poloverju....;)....Mislm, da še nimajo garancijskih nalepk na "škatlcah" z elektroniko
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Jaz mislim, da je vseeno bolje, če to delajo profiji. Pa čeprav mislim, da bi to vsak znal, samo če gre kaj narobe potem ne moreš biti na nikogar jezen. :evil:
Uporabniški avatar
MaTy
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: To Dec 02, 2003 8:45 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenj Gradec

Hello !

Dajte pogledat na forum TUNING !

Če pa kdo rabi več informacij glede tuninga naj me kontaktira
na :

info@mikrotehnika.com
DIMSPORT - MIKROTEHNIKA ChIp TuNing
ASSISTENZA TECNICA
+386 40 715 715
Uporabniški avatar
dizl
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe Dec 05, 2003 1:46 pm

Na moje vprašanje o tuningu jtd ni nihče nič napisal, a vseeno:
Narobe gre lahko vse mogoče. Moč se pri common rail dizlu lahko brez mehanskih sprememb in večanja boost-a poveča tako, da se spreminja trajanje in timing vbrizga (in s tem količino) goriva.
Z bolj zgodnjim začetkom vbrizga goriva se do neke meje povečuje moč in navor, dviguje emisija NOx, dviguje max. temp in max. tlak v cilindru, temp. izp. plinov pa pada (zmes bolj popolno izgori preden zapusti cilinder). Serijsko je vbrizg zakasnjen glede na trenutek, ki bi dal optimum moči in navora zaradi emisij in znižanja max. temp. in tlaka v cilindru in s tem večje trajnosti motorja. Za tuning se izkoristi rezerva v mehanskih obremenitvah in povečanje emisij. Le malo preveč pa ima manj razveseljive posledice...
Torej ostane še druga stran oz. kasnejše zapiranje šobe za vbrizg. S tem se, dokler gorivo še lahko v celoti izgori, povečuje moč, potem pa še kajenje in temp. izp. plinov, ki strmo naraste, ker zmes še izgoreva ko že zapušča cilinder. Posledice najprej seveda občuti tisti, ki prvi faše izpušne pline, to pa je naš dragi polžek, ki nima rad, če mu je prevroče. Seveda lahko z več zraka popolno izgori več goriva, ampak z natikanjem škatlic ni zraka nič več kot prej..
Torej: rezerve so na obeh straneh, če pa je preveč oz. čez nekaj časa, ko ima material dovolj preobremenitve pa........ ..postanete lastnik nepremičnine.

seveda samo moje mnenje, če se motim naj me kdo popravi?

P.S.: Če ima še kdo interes za tuning JTD-ja (Teo..), se lahko zmenimo in pri kakšnemu tunerju, ki ve kaj dela in ne le prodaja baubau, vprašamo za skupinski popust??
Uporabniški avatar
MITT
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 725
Pridružen: Po Sep 29, 2003 7:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj.si
Kontakt:

Pri sodobnih dizlih (turbačih itak) in tudi pri benz turbačih, tako nimaš veliko hardverskih možnosti CHEAP tuninga. Najcenejši je najprej dober chip tuning. Največji efekt (zmogljivosti) povzroči povišanje maksimalnega tlaka v turbini, ki je seveda elektronsko omejen v programu. Temu je treba še povečat količino vbrizganega goriva - da ostane idealno razmerje gorivo/zrak. (Preveč goriva povzroči dimljenje, preveč kisika močno poviša temperaturo izpušnih plinov - taljenje kovine). Količino se seveda poveča samo z daljšim odprtjem injektorjev, ker pač tlak goriva je enak (pumpa za gorivo, tlačni regulator). Za ta tuning bo dober že samo EN tunerjev program, za vse ISTE tipe motorja teh avtomobilov iz fabrke (program je enak za recimo 110KM HDi pri Citroenu, Peugeotu; 115KM JTD pri Fiatu/Alfi/Lancii, XXX TDI pri VAG koncernu).

Druga stopnja že dražjega tuninga je zamenjava injektorjev z večjimi, povišanje tlaka na tlačnem regulatorju, kasneje še pumpe za gorivo, če ni dovolj močna. Temu primerno je treba narest NOV program, ker povečanje količine gorivo pomeni, da se lahko še poveča max tlak v turbini (ki ima tudi največji efekt na končnih rezultatih tuninga). Naslednja stopnja je večja turbina in tako naprej v $$$$$ sanje.
:evil:: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!" :mrgreen:
Uporabniški avatar
dejan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1692
Pridružen: Ne Sep 07, 2003 5:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

MITT napisal/-a:Pri sodobnih dizlih (turbačih itak) in tudi pri benz turbačih, tako nimaš veliko hardverskih možnosti CHEAP tuninga. Najcenejši je najprej dober chip tuning. Največji efekt (zmogljivosti) povzroči povišanje maksimalnega tlaka v turbini, ki je seveda elektronsko omejen v programu. Temu je treba še povečat količino vbrizganega goriva - da ostane idealno razmerje gorivo/zrak. (Preveč goriva povzroči dimljenje, preveč kisika močno poviša temperaturo izpušnih plinov - taljenje kovine). Količino se seveda poveča samo z daljšim odprtjem injektorjev, ker pač tlak goriva je enak (pumpa za gorivo, tlačni regulator). Za ta tuning bo dober že samo EN tunerjev program, za vse ISTE tipe motorja teh avtomobilov iz fabrke (program je enak za recimo 110KM HDi pri Citroenu, Peugeotu; 115KM JTD pri Fiatu/Alfi/Lancii, XXX TDI pri VAG koncernu).

Druga stopnja že dražjega tuninga je zamenjava injektorjev z večjimi, povišanje tlaka na tlačnem regulatorju, kasneje še pumpe za gorivo, če ni dovolj močna. Temu primerno je treba narest NOV program, ker povečanje količine gorivo pomeni, da se lahko še poveča max tlak v turbini (ki ima tudi največji efekt na končnih rezultatih tuninga). Naslednja stopnja je večja turbina in tako naprej v $$$$$ sanje.
in kaj imaš na koncu? navit avto, ki ga nihče ne bo kupil, ko ga boš hotel prodat
Uporabniški avatar
dejan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1692
Pridružen: Ne Sep 07, 2003 5:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Zdaj pa še moje izkušnje in mnenje glede tuninga

Pred alfo sem imel puntota 75. In ker avto v osnovi nikamor ne gre in se ne drži ceste, smo se lotili recimo temu tuninga. Jamex fedri, plinski amortizerji, lite feltne, širše gume, odstranitev katalizatorja, predelava lonca, športni filter, spojlerji...
In rezultat vsega tega je bil en qurc, glede na vloženi denar. +5 km/h končna brzina, +1,5 litra večja poraba in to je to. Nakar sem po sedmih letih avto prodajal in ga nihče ni hotel kupit, ker je bilo vse nekaj predelano.
Na koncu sem ugotovil, da je ceneje in predvsem manj stresno, če preprosto kupiš močnejši avto in se ne zajebavaš več. In tako sem prišel do alfe 2.0 in moram reči, da mi ni žal.
Uporabniški avatar
dizl
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe Dec 05, 2003 1:46 pm

MITT, samo ena pripomba, prerevna zmes pri bencinarju povzroči višanje temperatur, pri dizlu pa je revna zmes "štandgas", problem je samo pri preveč goriva. Dizl nima lopute za zrak, zapreš gorivo tja do max 1:60 in voila: štandgas, povečaš količino goriva tja do 1:20 in dobiš ful gas, povečaš še več in dobiš še malo moči, veliko dima in še več temperature in bum... Dizli nimajo nikoli!! preveč zraka, vedno ga je premalo. Tudi pri isti količini goriva z več zraka bolje izgori.
Uporabniški avatar
dizl
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe Dec 05, 2003 1:46 pm

dr, se strinjam. Tuning atmosferskih bencincev se dostikrat ne izplača. Filter, pa izpuh, pa ven katalizator, pa chip pa nevemkajševse je skupaj v večini primerov par konjičkov. Pri turbodizlih in turbo bencinarjih pa tuning v razumni meji prinese kar nekaj moči, s tem da se avtu ob pametni?? uporabi in dobrem servisu življenska doba ne zmanjša preveč. Trenutno bi za bencinarja sprejemljivih zmogljivosti, glede na letno prevožene km, rabil kartico "ata mi je šejk", ali pa eno "vrtinco" za bajto.
Cuore Sportivo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2145
Pridružen: Ne Nov 16, 2003 8:31 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

dizl napisal/-a: Trenutno bi za bencinarja sprejemljivih zmogljivosti, glede na letno prevožene km, rabil kartico "ata mi je šejk", ali pa eno "vrtinco" za bajto.
sej lahko vozš za sabo cisterno :D
Uporabniški avatar
dizl
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe Dec 05, 2003 1:46 pm

eee, a maš kakšno tako, ki se sama tanka? Drugače se pa strinjam, lepo je biti milionar...
Uporabniški avatar
AR-146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2668
Pridružen: Ne Okt 05, 2003 12:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

al pa če si sin po poklicu
Odgovori
  • Informacija