Par dni nazaj sem si montiral te žarnice in moram reči, da sem prezadovoljen z njimi. Svetijo opazno močneje, bolj belo in kar je najbolj pomembno, širše in dlje kot navadne H7.
Zdržale verjetno ne bodo dolgo, samo se splača, glede na to, da sedaj celo kaj vidim ponoči
Hm, pr nas doma na peugeotu menjam kar naprej, sosed je že živčen zlom dobu k jih vsake 14 dni menja, od punce fotr jih na 2 meseca. Tko da če bojo pol leta bo kar dost. Čeprav une moje so precej dlje zdržale. Je bil pa test na motorvision teh žarnic in philips, proti enim xy iz daljnega vzhoda. Osram in philips svetita neprimerno bolje in dlje kot xy produkti. Če pa pride vlaga zraven pa xy dobesedno raznese, osram in philips pa svetita bp naprej.
Poceni žarnic iz Špara in Leclerca se ne splača kupovat... je fotr enkrat nabavil en komplet za neke male dnarje in žarnice so držale nekje 5 tednov... in t v maminem Cliu ki se vozi 10km na dan. Ko smo pobrali žarnice ven je bila nitka zažrta v steklo, dobesedno ga je stopila
Drugače pa dobra žarnica mora zdržat kakih 20kkm.
Vocko kje si kupil te osramke?
Sicer pa jest opažam da vsakič ko zamenjaš žarnice, pa tudi če z istim tipom, nove vedno svetijo "močneje" kot stare. Verjetno zato ker s staranjem žarnice ta izgublja na svetilnosti...
Jaz sem pred kakim letom v Interšparu nabavil neke "laser white" žarnice. Res da so full dobro in belo svetile, ampak: ena je šla po dveh tednih, druga pa po treh...
ko zarnica z zarilno nitko sveti, od nitke odletavajo izredno majhni kosi wolframa, katerega vecina se vrne na nitko(zaradi halogenega plina), vendar to ne drzi dokler se zarnica(oz plin) ne segreje, pa tudi ko vse deluje kot mora, se dolocen procent tega prahu ne uspe vrnt na nitko in klavrno konca na steklcu, kjer ovira prehod svetlobe skozi steklce(posledicno zarnica manj sveti)
s tem ko wolfram v obliki prahu odletava z nitke, se le ta tanjsa(zgublja presek) in zato sveti se mocneje(sama nitka, iz "bucke" ven pride manj svetlobe)....dokler se nitka ne stanjsa do te mere, da se stopi oziroma zaradi kake mehanske obremenitve ne strga.
tko da ja: nove zarnice svetijo bolje
ps
ne vem zakaj mi nek glasek govori, da bi zarnica kateri se na nitki zmanjsuje presek dejansko morala svetit manj.....mah sej ni vazn...manj sveti zaradi prahu, ki se nabere znotraj bucke
pss
to da sveti bolj so besede prfoksa v srednji(ce se ga praw spomnem....je ze kar nekaj let od tega)
birdy napisal/-a:
s tem ko wolfram v obliki prahu odletava z nitke, se le ta tanjsa(zgublja presek) in zato sveti se mocneje(sama nitka, iz "bucke" ven pride manj svetlobe)....dokler se nitka ne stanjsa do te mere, da se stopi oziroma zaradi kake mehanske obremenitve ne strga.
Če se presek nitke manjša se posledično veča upornost nitke, R=rho*l/A, pri konstantni napetosti se s tem niža tok na žarnici, in ker je moč na žarnici enaka P=(I^2)*R. Vidimo da upornost narašča linearno, tok pa pada s kvadratom... zato mora žarnica svetiti manj. Sicer pa to bi lahko mogoče izmerili če bi priklopili na ampermeter novo in staro žarnico...
ja sej glih ta formula mi je sla cez glavo, trenutek za tem ko sem napisal napisano...zato tudi dodan zadn pss
(sam ker vemo da je upornost narasla samo na delu zarnice, medtem, koostali deli majo nizjo, bi ta "oslabljen" del moral svetit mocneje...mah....ze 4 leta sem na strojnem faxu in sem mal pozabu vse tole