Ker nisem našel nobene teme, kjer bi bila bolj podrobna debata o prašnem barvanju, odpiram novo ( če pa sem spregledal, pa prestavite temo ).
Naj bo to tema, ki bo vsem v pomoč, ki jih bo zanimal postopek prašnega barvanja.
Torej odločil sem se da obnovim lita platišča.
Ravnati sem jih že dal, pravtako sem jih že speskal, čaka me le še barvanje!
Kolikor sem se pozanimal, mora biti platišče popolnoma čisto- brez barve in brez kita ( poškodb ne moreš popravljati s kitom, saj gredo pri prašnem barvanji platišča v peč z cca 200 stopinj celzija , kar pa kit ne zdrži)
--------------------------------------------------
Vprašanje:
1- ko sem dobil platišča (speskana) nazaj, sem zasledil na enem platišču še kar nekaj ostankov šprickito oz. temeljne barve, ali to predstavlja problem in lahko odstopi barva ???
2- na vsakem platišču so sem ter tja (vglavnem pa na neopaznih delih) še ostanki temeljne barve - ali to predstavlja problem??
3- po peskanju so platišča malce hrapava (niso gladka) ali jih lahko po vidnih površinah ročno zbrusim s finim brus papirjem, da bo gladka površina, ali bom z zbrušenim aluminijem - prahom "zasvinjal" površino in se barva ne bo prijela tako kot bi se mogla??
4- ali res obstaja neka "temeljna" prašna barva, ki izravna hrapavo površino ( podoben učinek kot šprickit)
----------------------------------------------------------------------
Prosim če odgovarjate tisti, ki se spoznate oz vsaj malo poznate postopek prašnega barvanja in ne vsak, ki je slišal od kolega, da njegov kolega ima kolega, ki barva.......