zipri napisal/-a:mene boli k... za policaje ampak nism dal 225 gor namest 215 samo zato ker če si slučajen vpleten v nesrečo si v vsakem primeru kriv ti ker nimaš ustrezno opremljenega avta. To je pa lahko zloo velik več denarja kot za enga policaja
Če maš letne gume v zimskih razmerah, zavarovalnica vseeno krije škodo,ki si jo povzročil (tudi če je ravno zaradi gum). Tako da v tem primeru je verjetno enako,je pa vseeno dobro da bi vsaj homologiral gume - če se le da...
Če imaš letne gume v zimskih razmerah morajo biti nad 4mm, pa so popolnoma legalne...
"Zimske razmere"= sneženje, sneg se oprijema cestišča, letne gume so legalne, če imaš gor verige.
scorpionx napisal/-a:Ima kdo tukaj na 156ki gume 225? Se sploh dajo homologirat?
da
se da homolomo
nič ne drajsa....z ustreznim ETjem in če ni avto znižan ( preveč)
da
ne vem
drsa u PM z distančniki, sem jih dol pobral (1.5 cm), bi moral dat zapeglat rob, pa tud felge niso vse enak široke. Mende so replike širše, ne vem.
ALFA 159 SW....Let the dream come true! Samo hočem dva auspuha.
Creed napisal/-a:Nima distancnike. Ce bi jih mel bi mu drsalo.
LP
Ne razumem....se pravi pri meni ni variante da jih dam gor z distancniki? Ker brez distancnikov ne gre...
Probaj z 5 mm distančniki, dobi se jih recimo v A3M-u, imajo pa zraven tudi TUV, se mi zdi .
Zakaj pa nisi prej pogledal katere gume so predpisane za tvoj avto? V tem primeru ne bi imel problemov pomojem. Da to prebereš ti vzame 1 minuto časa.
Urke ima zgleda tak ET da z gumami 225 pač ne drsa. Naj urke pove, kakšen je ET in širina felne potem pa samo še osnove matematike in zračuamo kakšne distančnike rabiš.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Creed napisal/-a:Nima distancnike. Ce bi jih mel bi mu drsalo.
LP
Ne razumem....se pravi pri meni ni variante da jih dam gor z distancniki? Ker brez distancnikov ne gre...
Probaj z 5 mm distančniki, dobi se jih recimo v A3M-u, imajo pa zraven tudi TUV, se mi zdi .
Zakaj pa nisi prej pogledal katere gume so predpisane za tvoj avto? V tem primeru ne bi imel problemov pomojem. Da to prebereš ti vzame 1 minuto časa.
Urke ima zgleda tak ET da z gumami 225 pač ne drsa. Naj urke pove, kakšen je ET in širina felne potem pa samo še osnove matematike in zračuamo kakšne distančnike rabiš.
Homologirane imam 215 in nisem mislil da bo problem dat gor 225, ET mojih felten je 40, avto pa je tudi spuscen. Mislite, ce bi vzel 1cm distancnike, da bi bilo v redu?
Creed napisal/-a:Nima distancnike. Ce bi jih mel bi mu drsalo.
LP
Ne razumem....se pravi pri meni ni variante da jih dam gor z distancniki? Ker brez distancnikov ne gre...
Probaj z 5 mm distančniki, dobi se jih recimo v A3M-u, imajo pa zraven tudi TUV, se mi zdi .
Zakaj pa nisi prej pogledal katere gume so predpisane za tvoj avto? V tem primeru ne bi imel problemov pomojem. Da to prebereš ti vzame 1 minuto časa.
Urke ima zgleda tak ET da z gumami 225 pač ne drsa. Naj urke pove, kakšen je ET in širina felne potem pa samo še osnove matematike in zračuamo kakšne distančnike rabiš.
Homologirane imam 215 in nisem mislil da bo problem dat gor 225, ET mojih felten je 40, avto pa je tudi spuscen. Mislite, ce bi vzel 1cm distancnike, da bi bilo v redu?
Ja bog te nima rad Fant, ulezi se pod avto, poglej kje drsa guma, kam drsa, koliko drsa in pol bos vedu kake distancnike moras dat oz. ce se zadevo sploh da resit z distancniki.
Lahko ti pa samo notranja obloga blatnika dol visi?
Kot pravi Creed najprej točno pogledat kje se brusi. Torej če daš zraven 5 mm distančnik, bo to v praksi pomenilo, da bo ET 35. Če daš 10 mm, bo to ET 30 in tako naprej.
Drugič pa ne kar tako mislit, da bo v redu nekaj kar ni homologirano že v tovarni. Lahko, da bo lahko da ne, in dobre gume v tej dimenziji stanejo čez 100 € po kosu, tako, da se tu nimaš kaj "igračkat".
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard napisal/-a:Kot pravi Creed najprej točno pogledat kje se brusi. Torej če daš zraven 5 mm distančnik, bo to v praksi pomenilo, da bo ET 35. Če daš 10 mm, bo to ET 30 in tako naprej.
Drugič pa ne kar tako mislit, da bo v redu nekaj kar ni homologirano že v tovarni. Lahko, da bo lahko da ne, in dobre gume v tej dimenziji stanejo čez 100 € po kosu, tako, da se tu nimaš kaj "igračkat".
Brusi na amortizer Gume so pa Goodyear F1 Assymetric, ne bi dal nekih poceni, brez skrbi