Pletene zavorne cevi

Izgled Alfic, povečanje moči
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Mene pa zanima če bi pletene zavorne cevke za Alfe 166 V6 pasale tudi na kappo, bremze (čeljusti in diski) so tako naprej kot odzadaj enake tistim na Alfi.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
SubjectX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1001
Pridružen: To Jun 21, 2005 1:04 pm

sej so ze povedali..

ko fajn bremzas se olje segreje. Posledicno se segrejejo tudi gumjaste cevke, saj se po njih pretaka to segreto zavorno olje.

Torej, ker se segrejejo, postanejo mehkejse in ko ti pritisnes pedalko, se namesto da ustvari pritisk v zavornem batu, se najprej malo raztegnejo cevke..

Posledicno imas slabse bremze, ker ni pravi pritisk v zavornem batku..
Uporabniški avatar
bass
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3874
Pridružen: Po Mar 13, 2006 1:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Fantje, teorijo razlagat drug drugemu je brez veze.
V praksi sem napisal kako je.
Niso nujna tale čreva pletena, je malo boljši občutek na pedalu, to je TO.
Serijske cevke so že OK in ni nuja menjati.
Tudi pregret bremz nihče tu z 1.9jtdjem s športno vožnjo po cesti ni sposoben (NE z debilno vožnjo, s športno CESTNO vožnjo).
Konec koncev je pa tudi na Grobniku (kjer je edino možno sprobat zavore kot se šika) veliko bolj pomembna linija ter "overall smoothness" kot pa full žlajf pred vsakim ovinkom.
Edini bonus je boljši občutek na pedalu zaradi že razloženih razlogov (raztezanje materiala). Edini.
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

No ja stvari so male drugačne, edino kar odpraviš s temi cevkami z inox opletom je nekaj praznega hoda pedala. Res je, da se navadne cevke nekoliko raztegnejo, vendar se to z vročim olje bistveno ne spremeni, saj so stene armirane. Do težav lahko pride, če se poškoduje armatura in se potem na tem mestu del cevke rategne kot balon. Ali, če se loči notranji sloj cevke in s tem zapre cev(celjust na eni strani ne dela).
Če vas torej moti prazen hod pedala pred začetkom zaviranja, potem cevke z opletom, če vas to ne moti, nima smisla.

Menjava olja je sicer smotrna ampak bolj zaradi starosti in ni potrebno neko ultra super racing olje, ki mogoče zdrži 15% višjo temperaturo od originalnega, pri tem, da je bistveno dražje in po možnosti še hitreje absorbira vlago(ki temperaturo vretja bistveno spusti). Če pa kljub temu, prihaja do pregretja olja, glede na vaš stil vožnje bo treba pa menjati zavorne dele, s takimi katerih toplotna akumulacija in pretočnost je večja od originalnih, torej diske, ploščice in seveda čeljusti.
Emperor of The Dark Realm
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Zna kdo povedati ali so pletene zavorne cevi za 147 2.0TS enake kot za 147 1.9 JTD?

Goodridge nič ne omenja da bi sploh obstajale njihove cevi za 1.9 JTD, vendar predvidevam da imata 2.0 TS in 1.9JTD enake zavore, tako da bi morale tudi cevi bit enake... Right?

Govora je o tem:

http://cgi.ebay.co.uk/Alfa-Romeo-147-20 ... .m63.l1177

Prodajalcu sem že poslal vprašanje če paše, vendar mi ni znal odgovorit...
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Pomojem so enake. Glede na to da so roke in cevljusti enake, bi rekel da so tudi zavorne cevi enako speljane.

LP
Uporabniški avatar
GTAm
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5102
Pridružen: Sr Jan 14, 2004 12:36 pm
Kraj: Postojna

Pomoje so tudi iste.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Goodridge izdeluje 3 tipe pletenic za 147:

- za 1.6 motorje
- za 2.0 motorje
- za 3.2 motorje

Predvidevam da je to razporejeno po velikosti diskov?
Uporabniški avatar
GTAm
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5102
Pridružen: Sr Jan 14, 2004 12:36 pm
Kraj: Postojna

Čeprav... 1.6 (120hp) in 2.0 imata iste zavore. Nisem pa 100% kakšne ima 1.6 (105hp). Mogoče imajo te verzije neventilirane diske in posledično drugačne čeljusti.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Priporočam pogled v ePer, kjer boste našli enake rorčke na 147,156 in GT.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
opankar
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2067
Pridružen: Če Sep 25, 2003 3:46 pm
Kraj: Lubiana

GTAm napisal/-a:Čeprav... 1.6 (120hp) in 2.0 imata iste zavore. Nisem pa 100% kakšne ima 1.6 (105hp). Mogoče imajo te verzije neventilirane diske in posledično drugačne čeljusti.
Tudi 105hp verzije imajo enake čeljusti in ventilirane diske.
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
pinny
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 120
Pridružen: To Apr 08, 2008 1:46 pm
Kraj: Šoštanj

čer :)

se oglašam malo po dolgem času, pa da malo obudim tole temo, da ne bo preveč zamrla :D

mislim da sm kr pravo izbral, vsaj upam :D

zanima me pa slednje, ker se mi prbližuje servis pri dveh letih starosti avta in prevoženih 38.000km, pravi na servisu da se menja tudi zavorno olje, bil danes ravno pr njih zarad drugih zadev, pa sem jih povprašal kaj me čaka in za koliko ''ojronou'' :). Menda se zavorno olje menja po dveh letih, v to se sicer nikol nism spuščau, k zdele nekak mi to tud ni najbl bitn. Ker mam na avtu športne diske, sm si pač zaželu imeti :D še te pletene zavorne cevi, pa ker bo ravno servis, pa bi vse ob enem zirhtu 8).

Da se bo vedlo za kaj se gre ...... avto Fiat Bravo 1,4 t-jet 120km, športni navrtani diski Tarox Sport Japan, ploščice pa Tarox Strada, zdaj bi si še pač umislu te pletene zavorne cevke 8). Priznam da nekako se nisem kj preveč o tem še pozanimal, vem pač da z to potezo verjetno ne bom ''zgrabu boga za jaja'' :D, pač se mi gre več al mnj zarad bolšga filinga 8). Vem edin to da se nej neb ob bremzanju širle kot gumjaste, pa da so pletene navadne pa pletene iz inoxa pa tk :). Zdj mi pa tisti k ste že mel z temi rečmi kj opravka povejte za kirimi pletenkami nej pogledam, pa kje se to kj da bl ugodno nabavt, da ne butnem kr v prvo štacuno pa vzamem kar majo :D.
Bom pa te dni, morda že jutr poklicu v eno štacuno prek meje kjer sem kupu diske pa ploščice da vidm ka majo tm za dobit, pa bom poorču, vi bote pa povedal če je to za kupt :9.

Drgač me pa zanima še nekej, ob tem da bom menju zavorne cevke, pa glede na to da mam športne diske, je potreba po kakšnem drugem zavornem olju kot je orginalno? Sem pa tak normalen voznik, tko da ne stojim nonstop pa močno na bremzah, edin če se mi zahoče slišat diske k nardi wruuuuuuum :D. No šalo na stran, upam da sm dovolj jasno napisal kaj me zanima :).
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

pletene cevi goodridge so ugodne. obcutu nebos nobene razlike. zavorno olje ostane sevedno isto.

LP
Uporabniški avatar
claudio
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: Če Jun 14, 2007 9:51 pm
Vozilo: 156 2,4 Mjet
Kraj: Il. Bistrica

pinny napisal/-a: .... upam da sm dovolj jasno napisal kaj me zanima :).
... in če bi pisal slovensko bi bilo še bolj razumljivo Slika
pinny
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 120
Pridružen: To Apr 08, 2008 1:46 pm
Kraj: Šoštanj

upam zate da maš vsaj slovensko državljanstvo :D
Odgovori
  • Informacija