čer
se oglašam malo po dolgem času, pa da malo obudim tole temo, da ne bo preveč zamrla
mislim da sm kr pravo izbral, vsaj upam
zanima me pa slednje, ker se mi prbližuje servis pri dveh letih starosti avta in prevoženih 38.000km, pravi na servisu da se menja tudi zavorno olje, bil danes ravno pr njih zarad drugih zadev, pa sem jih povprašal kaj me čaka in za koliko ''ojronou''
. Menda se zavorno olje menja po dveh letih, v to se sicer nikol nism spuščau, k zdele nekak mi to tud ni najbl bitn. Ker mam na avtu športne diske, sm si pač zaželu imeti
še te pletene zavorne cevi, pa ker bo ravno servis, pa bi vse ob enem zirhtu
.
Da se bo vedlo za kaj se gre ...... avto Fiat Bravo 1,4 t-jet 120km, športni navrtani diski Tarox Sport Japan, ploščice pa Tarox Strada, zdaj bi si še pač umislu te pletene zavorne cevke
. Priznam da nekako se nisem kj preveč o tem še pozanimal, vem pač da z to potezo verjetno ne bom ''zgrabu boga za jaja''
, pač se mi gre več al mnj zarad bolšga filinga
. Vem edin to da se nej neb ob bremzanju širle kot gumjaste, pa da so pletene navadne pa pletene iz inoxa pa tk
. Zdj mi pa tisti k ste že mel z temi rečmi kj opravka povejte za kirimi pletenkami nej pogledam, pa kje se to kj da bl ugodno nabavt, da ne butnem kr v prvo štacuno pa vzamem kar majo
.
Bom pa te dni, morda že jutr poklicu v eno štacuno prek meje kjer sem kupu diske pa ploščice da vidm ka majo tm za dobit, pa bom poorču, vi bote pa povedal če je to za kupt :9.
Drgač me pa zanima še nekej, ob tem da bom menju zavorne cevke, pa glede na to da mam športne diske, je potreba po kakšnem drugem zavornem olju kot je orginalno? Sem pa tak normalen voznik, tko da ne stojim nonstop pa močno na bremzah, edin če se mi zahoče slišat diske k nardi wruuuuuuum
. No šalo na stran, upam da sm dovolj jasno napisal kaj me zanima
.