Kmalu bo čas, ko bom menjal vse diske in ploščice. Da pa se bo vse skupaj konkretno ustavljalo, bom poleg novega zavornega olja zmontiral še pletene cevi.
V nekaj temah na forumu so te cevi že bile omenjene, vendar nikoli nismo povedali, zakaj so katere boljše kot druge. Verjamem, da ni vseeno, ali kupim najcenejše na e-bayu, neke vmesne pri Alfisti.net, ali pa kake hudo drage....
Kakšne so vaše izkušnje? Na kaj pazit pri nakupu? Kakšne so razlike?
Stari cev ko cev. Guma pa okol pletena kovina, kot pod umivalnikom v kopalnici. Najceneše=best.
Citat iz enega foruma: "Zavorne cevke poglejte GOODRIDGE na ebay.co.uk do pa med 50 in 80 euro odvisno od modela. Ploščice pa čez ferodo ds2500 za svojo ceno in svojimi lastnosti nisem še proval."
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Po kolk ima take cevke Jakšič? Dejstvo je, da vkolikor voziš kolikor toliko športno in pri tem uporabljaš tudi zavore , so take cevke nuja, sicer hitro pade pedal do podna.
O citatu s Ferodo 2500, pa bi lahko nastala druga tema
Pravi alfist postaneš šele takrat, ko ti zariba prva alfa
Zaradi slabega vremena bo današnji dan prestavljen na jutri
Cevke se med sabo ne razlikujejo bistveno. Dražje so ponavadi tiste, ki imajo rostfrei priključke namesto navadnih.
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Na Grobniku po parih krogih, se je že kar pošteno poznala odsotnost pletenic. Ni prijeten občutek ko na koncu ciljne ravnine pri ca. 180km/h pristineš na zavore in se stopalka obnaša kot žvečilka, dočim na cesti se mi kaj takega še ni pripetilo, izjema je morda AC.
Vprašanje: ali mar dodatno pletenje z inox mrežo bolje odvajajo toploto iz čeljusti kot tiste brez, ker za moje pojme pri večkratnem zaviranju na polno (kakšno dirkališče) se čeljusti kar dobro pogrejejo in mehak pedal je posledica plinskih mehurčkov pregretega olja v čeljustih.
Kaj ima dodatno pletenje na rorčkih tukaj veze s hlajenjem čeljusti pa žal ne razumem?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Zaradi visoke temperature olja se navadne gumijaste cevke segrejejo, posledično postanejo mehke in se začno raztegovati. Zaradi raztegovanja le teh, pa pride do zmanjšanega zavornega učinka.
Same pletenica ne pripomore dosti k boljsemu zaviranju...kot je el barto napisal mora biti temu primerno tudi zavorno olje (za visje T). Pol vse zamenjas....pletenico in zavorno olje in na koncu moras pol montirat tudi temu primerne gume, da lahko koristis to zavorno pot. Z kakimi cunga lunga gumami bo zavorna pot se zmeraj dolga, ne glede na pletene zavorne cevke.
Ce na kratko povzamem....lahko das ne vem kake karbonhibridnepletene cevke...ce so gume za en kurc ne pomaga nic!
@inti
Da ne bos mislu da ti sedaj odsvetujem nakup pletenic
LP
Pri meni se recimo na mobikrogu ali pa med tiščanje drugače nikoli ni zgodilo, da bi pedal ratal "gumjast", ravno nasprotno, ko sem prišel na mejo zavor, je pedal ratal trd kot skala...
Zavorne cevke so izredno hvaležna zadeva, v kombinaciji z boljšim oljem, boljšimi diski in zavornimi ploščicami. Me čaka isti projekt v bližnji prihodnosti......