Foggy ni šel na dyno. It's foolish to believe, da bo takšna generična mapa res povečala moč, ker enostavno ni vsak motor enak - ohranjen, vsi senzorji delajo in v končni fazi tudi sestavljen/utečen. Z tem v mislih moraš tudi vedeti, da te mape zato, ker niso spisane na licu mesta z avtov zraven in testiranjem so bolj "ohlapno" napisane in nikoli ne izstisnejo največ kolikor se da iz avta. To je za turbake druga zgodba, ker se pridobljena moč z remapu vrti v dvomestni številki % medtem, ko je pridobitek pri NA 3-5%? če je res dobro mapa spisana - odvisno od tipa motorja tudi 7%? Ampak bistvo je, da če z dobrim remapu pri (vzemima jtd) dobiš 25% moči in z generično 10-12% je še vedno kar lep prirastek. Če pa pri NA dobiš z generično 1/2 kar bi z custom mapo je pa to 1-2% moči kar pa je pi*** dim. Za te mape točno vem, da sta jih slo tuner in moj prijatelj imela kot osnovo za nadaljni tuning TS-a, ker te so ubistvo samo prestavile blokado, izboljšale prosti tek in (če sploh) malenkost popravile krivuljo navora. Osebno se nagibam h temu, da so v srednjih obratih zmanjšali vbrizgano količino goriva kar pomeni, da se je AFR približal stohiometrični vrednosti (std je bolj bogata zmes) in posledično bi motor zaradi boljšega izgorevanja imel več moči, boljše pospeševal oz. imel boljšo odzivnost. Z vžigom se tudi lahko nekaj pridobi, ampak ker AR v IT ne ve kakšno gorivo je tukaj pri nas ali kje v tujini ne more iti "all out" pri tem in zato pomoje tega niso tikali. Torej kar nekaj potencialne moči stran vržene, ker ni custom mapa.
Moraš vedet da custom mapa ni tako, da prideš tja in mojster v 3min popravi parametre in je to to, ampak nastavlja vbrizg goriva in vžig glede na pozicjo tps, obremenitev motorja, obrate, kakovost goriva,....itd. To traja in zato tudi potem prinese največ.
Stock je ponavadi kar bogata zmes zraka in bencina, ker tudi znižuje temperaturo bata/cilindrov in če se npr. še dodatno poveča vbrizgana količina goriva obstaja možnost, da je toliko bencina vbrizganega, da spira s sten cilindra olje. Ker ni optimalna zmes tudi odzivnost pod tem trpi tako kot performansi. Isto je z vžigom - koliko se lahko da več predvžiga je tudi odvisno od kvalitete goriva in se z obrati/temp.motorja/temp.zraka spreminja. In vse to se upošteva pri custom mapi, da ob vsakem delovanju motorja zagotovi maksimalni izkoristek. Saj ne da je z tisto generično mapo kaj "narobe", ampak dvomim, da lahko kdo NA na daljavo "čipne" razen če se gre za trial & error