Hot hatchi & podvozje.....

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Bearex napisal/-a:No tole je pa en vrhunsko butast kometar na Siolovi strani ob predstavitvi Giuliette: #-o #-o #-o
Lep avto. Sam imam par prijateljev, ki so bili lastniki alf in kolikor sem sam opazil so zelo občutljive, če jih ne servisiraš redno: menjava sklopk, menjava jermenov itd.. Torej so motorji preveč občutljivi! Nemci niso tako občutljivi, če ne opraviš rednega servisa in voziš še par 10.000 km! Ne vem sam se ne bi upal reskirati in kupiti rabljene alfe in pričakovati od nje, da me bo do njenega 12 leta starosti normalno služila.
Sej ne da Gorkičev komentar ni bedast, sam za njega itak vemo da je... bumbar
ko bi le bla zmožna alfa naredit tako raketo kot je megan r26r........
In kaj je tako čudnega v prvem komentarju?
Sam sem priporočal alfe parim kolegom, pa imajo vsi dosti več problemov z njimi, kot pa z drugimi avti.
In čisto res je da alfa ne odpušča malomarnega vzdrževanja, druge znamke (kar večina) pa dopušča dosti več. Vem tudi iz lastnih izkušenj, vse svoje avte gonim na polno, ampak jim tudi nudim vse kar rabijo, ribajo oz. kvarijo se pa večinoma samo alfe...
Se vam ne zdi čudno da so skrajšali interval menjave jermenov za nekatere modele v britaniji (že stara zadeva, tudi na forumu se je govorilo o tem)
Poznam dva primera pri alfi, ko je jermen odtrgalo že pred 100.000km, pa so bile redno servisirane in normalno vzdrževane.

Pač so bolj občutljive pa to ni nič narobe, narobe je samo, da se nekateri še kar slepijo/slepite...

Gorkičev komentar ravno nima povezave z julijo, je pa vseeno žalostno, da alfa nima hot hatcha... (pa ne mi zdej o 147 gta, ali pa o juliji tbi, ker to nista!)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ehm... kaj pa je GTA, če ni hot-hatch?

Oziroma boljše vprašanje, kaj GTAjki manjka do naziva hot-hatch?
Uporabniški avatar
kukec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1163
Pridružen: To Sep 30, 2008 7:23 pm
Kraj: Slov. Bistrica

pomojem da 2.0 motor z cca. 200KM :D
malo heca
Slika
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Ja lažji motor bi ji koristil :mrgreen: Pa podvozje je pač "alfino" trdo čez luknje, majavo v ovinkih...
Največjo zamero imam pa do uporabe imena GTA, sploh zadnja črka ji ne paše :mrgreen:
Zame pač ni ravno hot hatch...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Mislim da je Arese V6 precej lahka mašina v primerjavi s konkurenčnimi, podobni avtomobili s 3l 6 cilindraši so ponavadi kar nekaj težji od GTAjke.

Podvozje pa vsi dobro vemo da je "popravljivo", za cca 1000€-1500€ si lahko zmisliš kako bo pobiralo luknje in koliko se bo nagibalo...

Sicer pa kaj je potem hot hatch? Golf GTI 2.0 FSI? 200PS in 1350kg? 30kg lažji in 50PS manj FWD?
Stari Focus ST? 2.5 225PS 1300kg FWD.
Novi Focus RS? 2.5 300PS 1470kg FWD.
BMW 130? 260PS 1400kg RWD.
Golf R32? 250PS 1510kg kvazi 4WD.
Megane R26? 230PS 1350kg FWD.

Če mene vprašaš so vsi nekje tam tam... GTA ima 250PS in 1380kg FWD.
Na koncu je stvar okusa...
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Jah 147 GTA je pač taka, da rabi še nekaj malo, da se res pelje kot treba - LSD + podvozje, pa je to to. Škoda, da to niso porihtali že v osnovi, ampak tako pač je. Zato še ne pomeni, da ni hot-hatch.

Je definitivno hot-hatch z najboljšim zvokom :), ki ima glede na to, da je FDW kar precejšen potencial, kar so dokazali pri Autodelti s 422 konjsko verzijo (3.7 + kompresor).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Focus rs in megane :mrgreen:
Sej ni problem kolko je težek motor ampak kje je ta teža. Vrstni motor je lahko bližje prednji premi kot V6.

Ne vem kaj je bil problem premaknit kolesa malo naprej. Sem malo gledal in polosovine niti niso poravnane ampak izgleda kot da so kolesa še malo nazaj.
Glede na to da po višini niso skoraj nikoli v liniji, bi lahko sprednja kolesa stala tudi do 5cm bolj naprej, pa še motor se malo nazaj nagne in je takoj teža lepše razporejena.
No itak sem sedaj preveč offtopic, ker pač preveč o teh stvareh razmišljam in jih skušam popraviti na svojem avtu :D
Uporabniški avatar
zdravc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 603
Pridružen: Sr Sep 12, 2007 3:30 pm

Alan napisal/-a:Ja lažji motor bi ji koristil :mrgreen: Pa podvozje je pač "alfino" trdo čez luknje, majavo v ovinkih...
Največjo zamero imam pa do uporabe imena GTA, sploh zadnja črka ji ne paše :mrgreen:
Zame pač ni ravno hot hatch...
se strinjam glede podvozja, samo se vseeno je avto boljsi in hitrejsi od golfa r36(ce je 36).
ima svoje napake, ampak ni reci alan da jih drugi tudi nimajo. golf je kljub multilinku zadaj, prava zolca(ce pretiravam). ne da nemodificirana 147 ni, ampak ne toliko. pa modifikacija je pri 147 cenovno realna(kakih 450€ za zadnjih osem vezi in dve PU gumici), za golfa dvomim da sploh obstaja.
"Poltoga prema rocks!!11" Vlad Redneckski 2012
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Verjami da za Golfa obstaja vsaj trikrat tolk razlicnega tuning materiala kot za katerokoli Alfo... Kolicina teh avtomobilov na cestah je ogromna in zato za firme ki proizvajajo tuning zadeve veliko bolj zanimivo iz stalisca zasluzka, kot pa GTAjke ki so jih prodali za vzorec...
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Golfa jaz sploh ne primerjam nikjer, kaj to kanto zravn rinete :mrgreen:
Benchmark za fwd je mel že včasih focus, v novi izvedbi sploh rs pa itak, pa megane s sport oddelkom tudi dela čudeže....
No sej na gtv sem odpravil že veliko italjanskih neumnosti in po grobnilku ni mel rs na cestnih gumah (kot jaz) kej delat v ovinku, po ravnem je pa rahlo uhajal, pa tudi to se bo spremenilo če bo po sreči :evil:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Evo... mislim da si povedal veliko s tem zadnjim postom...

Focus in Megane sta super dodelana produkta. Izpiljena... Medtem ko Alfi manjka še precej brušenja do perfekcije.
Ampak kljub tej nedodelanosti, še vedno uspe bit dokaj konkurenčna (po nevem kakšnem čudežu), hkrati pa ima ogromno rezerve, ker je vse zelo "basic"...

Vprašaj Ozija kako zabavno je "tunat" spimpane renaulte... Karkoli narediš na avtu je na koncu slabše kot original... #-o
Uporabniški avatar
zdravc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 603
Pridružen: Sr Sep 12, 2007 3:30 pm

TribesMan napisal/-a:Verjami da za Golfa obstaja vsaj trikrat tolk razlicnega tuning materiala kot za katerokoli Alfo... Kolicina teh avtomobilov na cestah je ogromna in zato za firme ki proizvajajo tuning zadeve veliko bolj zanimivo iz stalisca zasluzka, kot pa GTAjke ki so jih prodali za vzorec...
dvomim da najdes nadomestke za zadnje vezi za multilink, sploh pa nastavljive.

@Alan
focus je dober, ampak nikoli ne bi kupil avta ki pri doloceni precni sili dvigne notranje zadnje kolo. take omejitve mi niso vsec.
Megane r26r je pa za moje pojme res dober, ampak ni vec hot hatch prej street legal dirkalnik.
"Poltoga prema rocks!!11" Vlad Redneckski 2012
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Jaz bi upal staviti da dobiš komplet nadomestke za celotno vzmetenje...

To da avto dvigne zadnje notranje kolo pa ni nič pretirano slabe... ubistvu samo pove da je šasija zelo toga in da so stabilizatorji na zadnji premi zelo trdo nastavljeni...
Nekaj kar je ena največjih pomanjkljivosti večine alf, razn 159 in Brere...
Uporabniški avatar
zdravc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 603
Pridružen: Sr Sep 12, 2007 3:30 pm

v bistvu je slabo. (sploh za moje pojme, ker pac nimam veselja do podrsavanja z zadnjim delom avtomobila)

taliko parametrov imas, trdota vzmeti spredaj proti zadaj, rebound pa compress pri amortizerju, potem imas sprednji stabilizator, pa imas sprednji rebound in compress pri amortizerju in ce se te nastavitve ne poklopijo z prenosom teze spredaj vs. zadaj imas kot pri focusu relativno visoko dvignjeno zadnje notranje kolo. ce ni celo vprasanje hoda, potem je se toliko slabse.
"Poltoga prema rocks!!11" Vlad Redneckski 2012
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

TribesMan napisal/-a:Jaz bi upal staviti da dobiš komplet nadomestke za celotno vzmetenje...

To da avto dvigne zadnje notranje kolo pa ni nič pretirano slabe... ubistvu samo pove da je šasija zelo toga in da so stabilizatorji na zadnji premi zelo trdo nastavljeni...
Nekaj kar je ena največjih pomanjkljivosti večine alf, razn 159 in Brere...
Se popolnoma strinjam. In avto zaradi tega ne podrsava z zadnjim delom

LP :wink:
Odgovori
  • Informacija