kaj je tisti glavni vzrok, da avtu odnasa zadnji del? ker je avto zadaj pretrd, in izgubi stik s podlago al kaj? al so kaksne druge sile v igri?
Skoraj najpogosteje nepravilna porazdelitev teže, ki ni 50-50, avti s prednjim pogonom pa so itak nagnjeni k understeeru, ker so v nosu pretežki. Slabo vzmetenje oz takšno, ki ni zadostno za določene performance avtomobila, lahko tudi kot posledica slabe aerodinamike.
Ja premehek avto zaradi slabih blazilcev še raje odnaša. S koniji imaš bolšo kontrolo vzmeti, zato je avto bolj miren. Še vedno mešate trdoto blażilcev z trdoto stabilizatorja in vzmeti.
Vsaka zadeva dela svojo stvar in daje različen efekt.
Trši stabilizator nič ne vpliva na guncanje kompletnega zadnjega dela, ampak vpliva na posamičen premik enega kolesa glede na drugega.
Bodyroll se zmanjša zaradi tega da je manj neželenega prenosa teže pri spremembi smeri in s tem posledično bolj stabilen avto.
Ja pa saj to je ja logicno...stabilizator je le torzijska palica, kar pomeni da ima vpliv le kadar kolesi ne potujeta v isti smeri (sepravi ena guma gor, druga dol....to je v zavojih). Ce se obe kolesi gibljeta gor (ali dol....cez grbine, lezece policaje,...) stabilizator ne dela nic.
Zanimiv review novi megane in fokus.
Multilink in težek nos vs. "poltoga" prema in lažji nos. (poltoga v navednicah, ker je renault si dal kar nekaj dela s preračunavanjem kako in koliko se lahko zvije zadeva da je lega kot je)
Kot sem že večkrat rekel, se da s poltogo premo narest konkreten avto in ima multilink premalo prednosti glede na ceno in prostor ki ga zahteva.
Kar me je res presenetilo je to, da je Focus dobrih 20HP pod obljubljeno številko... to je čista sramota, saj so od vsega začetka povdarjali tistih 300 konj.
Res čudno.
Drugače bi pa tudi jaz izbral lažji in bolj agilen avto, kot močnejšega s težkim nosom.
Ma pusti ti konje, povsod drugače namerijo, po tujih forumih so vse mogoče cifre....
Res pa proti moji gtv na ravnicah po grobniku ni serijski RS ušel za več kot dve tri dolžine avta. S cirka 60KM več in podobno težo, bi moral bolje potegniti (sploh še zaradi navora)
Če so Evo-vci kolkr tolk kompetentni so verjetno avta testirali na istem dynotu po možnosti še isti dan...
In v takem primeru je zelo hecno, ko avto ki naj bi imel 240KM nameri 270, tisti ki naj bi imel pa 301KM pa samo 278KM...
Sosed od moje punce je imel tega focusa in ga je prodal po zelo hitrem postopku. Nevem če ga je imel kaj dlje od 3h mesecev... je rekel da je razočaran...
Berem, nov Fikus, R Mega-ne v nekih našpičenih variantah, bi naj ponujali veliko užitkov za malo denarja.
Aaaapčihhh. no tole se pa meni ne zdi najbolj res.
OK, so kar našpičeni in naj bi ponujali kar nekaj užitkov ampak, ali je kdo pogledal cene recimo Z350 in podobnih vozil?? OK, res se ne da peljati družine na dopust, vendar tudi v prej omenjenih fikusih/mega-ne,.... nisem še videl kakšnih družin, koles na strehi, zapetih počitniških prikolic zadaj,.....
Aja, hotel sem povedat, da vozila, ki izhajajo iz osnove Golfa GTI I, ko je bila cena 1,3 x osnovni golf, so povsem falila filozofijo.
Umetnost je narediti specialko (kar testi Golfa GTI I v primerjavi z novimi pixnami pokažejo) iz enostavnega avtomobila in za pameten denar.
No hotel sem samo reči, da je point teh (novodobnih) hothatchov faljen.