Hot hatchi & podvozje.....

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

kaj je tisti glavni vzrok, da avtu odnasa zadnji del? ker je avto zadaj pretrd, in izgubi stik s podlago al kaj? al so kaksne druge sile v igri?
Skoraj najpogosteje nepravilna porazdelitev teže, ki ni 50-50, avti s prednjim pogonom pa so itak nagnjeni k understeeru, ker so v nosu pretežki. Slabo vzmetenje oz takšno, ki ni zadostno za določene performance avtomobila, lahko tudi kot posledica slabe aerodinamike.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Ja premehek avto zaradi slabih blazilcev še raje odnaša. S koniji imaš bolšo kontrolo vzmeti, zato je avto bolj miren. Še vedno mešate trdoto blażilcev z trdoto stabilizatorja in vzmeti.
Vsaka zadeva dela svojo stvar in daje različen efekt.
Trši stabilizator nič ne vpliva na guncanje kompletnega zadnjega dela, ampak vpliva na posamičen premik enega kolesa glede na drugega.
Bodyroll se zmanjša zaradi tega da je manj neželenega prenosa teže pri spremembi smeri in s tem posledično bolj stabilen avto.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

v bistvu stabilizatorji najvec pripomorejo proti nagibanju avtomobila?
zaradi nih avtomobil naj ne bi bil nic trsi

kaj pa eni avtomobili, k se guncajo kot ladje, pa vseeno obdrzijo stik s podlago gume?

nč, grem jaz zmerit debelino stabilizatorjea pri meni :D
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

Te debate se zdaj vrtijo v primeru da je cesta suha al mokra?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Mokra cesta vedno preferira malce bolj mehko vzmetenje...

Ampak ja, nekaj so trdi amortizerji/vzmeti, nekaj drugega pa so trdi stabilizatorji...
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Ja pa saj to je ja logicno...stabilizator je le torzijska palica, kar pomeni da ima vpliv le kadar kolesi ne potujeta v isti smeri (sepravi ena guma gor, druga dol....to je v zavojih). Ce se obe kolesi gibljeta gor (ali dol....cez grbine, lezece policaje,...) stabilizator ne dela nic.

LP
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Zanimiv review novi megane in fokus.
Multilink in težek nos vs. "poltoga" prema in lažji nos. (poltoga v navednicah, ker je renault si dal kar nekaj dela s preračunavanjem kako in koliko se lahko zvije zadeva da je lega kot je)

Kot sem že večkrat rekel, se da s poltogo premo narest konkreten avto in ima multilink premalo prednosti glede na ceno in prostor ki ga zahteva.

http://www.evo.co.uk/videos/planetevovi ... art_1.html


Megane malo opisa:
http://www.totul.md/en/expertitem/104.html

Renault sport vsa čast 8)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Dobr so tole Renaultovci skupaj vrgli...

Kar me je res presenetilo je to, da je Focus dobrih 20HP pod obljubljeno številko... to je čista sramota, saj so od vsega začetka povdarjali tistih 300 konj.
Res čudno.

Drugače bi pa tudi jaz izbral lažji in bolj agilen avto, kot močnejšega s težkim nosom.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Ma pusti ti konje, povsod drugače namerijo, po tujih forumih so vse mogoče cifre....
Res pa proti moji gtv na ravnicah po grobniku ni serijski RS ušel za več kot dve tri dolžine avta. S cirka 60KM več in podobno težo, bi moral bolje potegniti (sploh še zaradi navora)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če so Evo-vci kolkr tolk kompetentni so verjetno avta testirali na istem dynotu po možnosti še isti dan...

In v takem primeru je zelo hecno, ko avto ki naj bi imel 240KM nameri 270, tisti ki naj bi imel pa 301KM pa samo 278KM...

Sosed od moje punce je imel tega focusa in ga je prodal po zelo hitrem postopku. Nevem če ga je imel kaj dlje od 3h mesecev... je rekel da je razočaran...
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

Megane bi naj imel 250hp iirc :?:

Moram :mrgreen: Renault Sport \:D/

EDIT:

Ko sem sedel v Focus RS od B.Logarja sva se tudi malo menila in pravi, da je bil E46 M3 kar boljši za vozit kot Focus
Zadnjič spremenil Ozi, dne To Dec 29, 2009 8:59 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Ja sej je rwd pa najmanj 1x dražji avto lol.
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Berem, nov Fikus, R Mega-ne v nekih našpičenih variantah, bi naj ponujali veliko užitkov za malo denarja.

Aaaapčihhh. no tole se pa meni ne zdi najbolj res.

OK, so kar našpičeni in naj bi ponujali kar nekaj užitkov ampak, ali je kdo pogledal cene recimo Z350 in podobnih vozil?? OK, res se ne da peljati družine na dopust, vendar tudi v prej omenjenih fikusih/mega-ne,.... nisem še videl kakšnih družin, koles na strehi, zapetih počitniških prikolic zadaj,.....

Aja, hotel sem povedat, da vozila, ki izhajajo iz osnove Golfa GTI I, ko je bila cena 1,3 x osnovni golf, so povsem falila filozofijo.

Umetnost je narediti specialko (kar testi Golfa GTI I v primerjavi z novimi pixnami pokažejo) iz enostavnega avtomobila in za pameten denar.

No hotel sem samo reči, da je point teh (novodobnih) hothatchov faljen.
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

ROBERTH napisal/-a:No hotel sem samo reči, da je point teh (novodobnih) hothatchov faljen.
Kaj vem. Lahko to malo bolj razložiš kako si mislil?
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Ozi napisal/-a:
ROBERTH napisal/-a:No hotel sem samo reči, da je point teh (novodobnih) hothatchov faljen.
Kaj vem. Lahko to malo bolj razložiš kako si mislil?
Najbolj me razkuri tole.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3183470&show=1

Avto, kater v osnovi stane 12.000€, ti tu ponujajo za ceno

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1

+ ene dvojne počitnice na Maldivih.

Hot hatch je lahko max osnova x 170% osnovnega modela (OK eksotična oprema se seveda doplača dodatno).

Vsaj zame novodobni hot hatchi niso tudi pod razno vredni tega denarja.
Odgovori
  • Informacija