Kisik je mal problematičen za shranjevanje, pa tud za vse ostalo, namreč v kontaktu z večino snovi takoj reagira - povzroči oksidacijo (gorenje, eksplozijo...), zato se čiste oblike praktično ne uporablja.
NOS je kul zato, ker tukaj je kisik vezan z dušikom (smejalni plin) zato je ta čisto prijazen do okolja. Ko se spusti plin v motor, se mora zraven vbrizgat tudi dodatna količina goriva - da ta kisik (ko razpade NO2 pri visoki) popolnoma zgori, drugače pride do enakega problema kot pri slabih chiptuningih pri turbačih - presežek kisika, povišanje temperature, taljenje batov... Tako imaš poleg injektorja za plin tudi dodaten injektor za gorivo v sesalni cevi.
V SLO se vozi že nekaj avtomobilov z NOSom. Ob profi vgradnji je zadeva zelo uporabna predvsem v Drag Race-ih - torej ob pospeševanju. Shot plina traja tako max ~10 sekund, zarabi obremenitev (shoti so lahko od 30 KM, 100KM, tudi 150KM in več). Če že imaš namen narest hudo zadevo, kupi tudi NOS kontroler (cca 30kSIT), ki kontrolirano vklaplja plin in dodatno gorivo - torej se imaš veliko manj za bat, da bo prišlo do kakšne neugodnosti.
: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!"
NOS vgradnuja te pride cca. 200k sit navzgor je pa tak kot je mit reku zelo kratek čas uporabna torej najbolje za drag! Večina dragerjev misli za sezonu 2004 šaltat na turbo!
Z kisikom sem se igral sam ne dosežeš efekta ker motor dobi čisti kisik in na ta način motor skuriš v parih urah/minutah!