Optimizacija moči - izvajalci

Izgled Alfic, povečanje moči
Uporabniški avatar
TheRealDeal
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 724
Pridružen: To Jul 03, 2012 9:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Zagorje ob Savi

SHadowX napisal/-a:
TribesMan napisal/-a:Tako da to z vztrajniki je bolj odvisno od tega kako voziš (matranje avta v nizkih obratih itd...)
Tuki me čisto firbec matra, kaj smatraš pod matranje avta v nizkih obratih in kako to natnačno vpliva na vztrajnik?
Greš v hrib v 3. prestavi, gas do podna, nizki obrati, avto komaj da gre (namesto v 2. prestavi z malo večjimi obrati).

Tako si jaz predstavljam to :)
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Ali pa tisti ki v se vozijo 50km/h v 5 ali celo 6 #-o Jz mam 50km/h vedno v 3, ker je že v 4 čisto prenizko z obrati.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

2.4 20v ima v 4 pri 50 km/h tocno 1500 in dokler se vozis po ravnem je vse ql matranje je pac na nizkih obratih avto v hribe :wink:
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
sasoz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: Pe Jan 18, 2013 9:25 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156SW 1.9 16v
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Ja jaz ponavadi vozim v zelo nizkih obratih, moja povprečna vožna je do 2000 obratov, včasih ko se avto ogreje grem preko 2000, pa seveda ko si dam mal duška, samo to ni tako pogosto. Bom mogu res mal bol na obratih vozit drugače bo vstrajnik hitro šel.

Tribest če priklopiš na računalnik najbrž hitro vidiš če je avto čipan? Ker sem še vedno v dvomih če je ali ni, da bi enkrat pogledala kako pa kaj?
Čez vikend sem vozil eno isto 1.9. 150km pa je šla dosti slabše kot moja, sploh v nizkih obratih je slabše vleka. Zdej ne vem al je una tolk zamorjena al je pa moja čipana :)
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Killergame17 napisal/-a:Ali pa tisti ki v se vozijo 50km/h v 5 ali celo 6 #-o Jz mam 50km/h vedno v 3, ker je že v 4 čisto prenizko z obrati.
Bom tako rekel, bolj normalna vožnja pri dizlu in turbo bencinarju je pri 50km/h v 5 ali 6 prestavi, kot pa v 3 :wink:

Seveda je veliko odvisno od avtomobila in prestavnega razmerja.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

@Shadow: problem je pospeševanje na polno ali vožnja v hrib iz zelo nizkih obratov v visokih prestavah.

Ni pa problem če se pelješ 60km/h v 5. prestavi s 1400rpm lepo počasi po ravnini, z nizko obremenitvijo motorja. Če potem lepo šaltaš eno ali dve dol in pospešuješ v nižji prestavi.
Tribest če priklopiš na računalnik najbrž hitro vidiš če je avto čipan? Ker sem še vedno v dvomih če je ali ni, da bi enkrat pogledala kako pa kaj?
Ja, če se priklopi in zapelje en krog se hitro vidi če je kaj sumljivega.
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Samo ne razumem, zakaj bi bilo to manj obremenjujoče, saj če pravilno razumem se DMF pokvari, ko so vzmeti že preveč stisnjene oziroma se spremeni hookova konstanta same vzmeti zaradi sile stiskanja in trajanja le te.

Iz tega bi se dalo sklepati, da je najbolj škodljivo za DMF, takrat ko se morajo vzmeti zaradi velikega navora najbolj stisniti. Recimo speljevanje, pospeševanje v območju največjega navora in podobno. Ne razumem pa, zakaj bi se vzmeti uničevale v območju, ko ima motor najmanj navora in jih zato tudi najmanj deformira?
Emperor of The Dark Realm
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Vzmeti so več kot dovolj močne da prenesejo povprečen navor pri višjih obratih, ko špice navora ne trajajo toliko časa (pa tudi del vztrajnika, ki je vezan direktno na gred, uspe te špice navora v višjih obratih že konkretno "povprečiti"). Pri nizkih obratih, pa je masa tistega dela vztrajnika, ki je direkt na gredi premajhna, zato dobiš na vzmeteh bistveno bolj valovito obliko navora, kljub temu, da je navora manj.

Takrat potem pride do tega, da vzmeti "zabije" do konca (v plastične/gumijaste omejevalnike, ki jih s časom stolče in potem imaš luft, čedalje več tresenja itd...).

Dodatna oteževalna okoliščina so visoke prestave, zaradi prestavnega razmerja, vso nihanje navora požre vztrajnik. V nižjih prestavah je navor na kolesih tolikšen, da lahko guma za malenkost zdrsne in s tem zniža obremenitev vztrajnika.

Tega tresenja na novem vztrajniku ne boš čutil, se pa pojavi ko ima za seboj že nekaj kilometrov. Vzmeti s časom tudi zgubijo malo moči (stalni cilki ogrevanje-ohlajanje uničujejo material), plastični deli dobijo več lufta. In potem se vseskupaj samo še pospešeno deformira.
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Ok, če prav razumem v visokih obratih ni problem zaradi inercije motornega dela vztrajnika, problem je torej največji, ko ta del vztrajnika(ali tudi drugi) še nima akumulirane zadostne rotacijske kinetične energije in je s tem celotno delo dušenja na samih vzmeteh.

No sedaj mi je pa malo bolj jasno vseskupaj, na dieslih pa še toliko bolj problematično zaradi relativno visokega navora v nizkih obratih.
Emperor of The Dark Realm
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

tribes, a je kej novga okoli siemensovih ecu-jev?:D
Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Niti ne... ja vem, len sem... :P
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

simens 8) 8) 8) cca 2 leti nazaj si rekel, da jih je to drug svet od boscha in da nimaš nekega veselja se v to spuščat.......
se tvoje mnenje spreminja :mrgreen:
ker se bi našel še kak kandidat :-)(

PS sam jaz mam forda z citroenovo mašino, z fordovo glavo, z simensovo elektroniko :mrgreen: #-o
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Jah, to je vse lepo in prav, samo dan ima še vedno samo 24 ur, moja volja ima pa neke meje.
Če bi bila to moja full time zaposlitev bi bilo drugače, tako so pa še druge bolj pomembne stvari, ki jih je treba prej porihtat.

Zaenkrat sem malo študiral VAGove Siemens zadeve, samo bi se moral še bolj poglobit. Bi rabil enega kandidata, da se malo poigramo, je tud težko tkole na suho se učit...

Za ostale firme so pa še dodatne omejitve, drugi kabli, drugi protokoli...
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Foggy napisal/-a:
Killergame17 napisal/-a:Ali pa tisti ki v se vozijo 50km/h v 5 ali celo 6 #-o Jz mam 50km/h vedno v 3, ker je že v 4 čisto prenizko z obrati.
Bom tako rekel, bolj normalna vožnja pri dizlu in turbo bencinarju je pri 50km/h v 5 ali 6 prestavi, kot pa v 3 :wink:

Seveda je veliko odvisno od avtomobila in prestavnega razmerja.
1.9 JTD 110hp je živo mučenje v 4 pri 50km/h. 60km/h še gre, vse pod tem je pa pod 1500rpm in za mene osebno nevozno(zvok prenizkih obratov dizla).


Se pravi jz, ki imam večino pospeševanj gas do podna (vendar nikoli pod 2000rpm) v bilokateri brzini, uničujem vztrajnik precej z tem? :doubt:
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
black mike
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Ne Mar 06, 2011 4:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: all over the globe (ljubljana)

Tribesmanove čarovnije; http://youtu.be/RP3HpULOkIM
Odgovori
  • Informacija