Ima kdo kak dober nacrt/nasvet kako spravit rjo iz kapic vijakov za platisca v cimkrajsem casu, saj nimam dvojnih in bi se rad znebil rje sedaj, ko se bojo menjale gume pa da ne bi celo noc v coca coli namakal, ki naj bi sicer delovala
Dräger napisal/-a:A si kaj razmišljal v tej smeri da bi nabavil nove vijake?
Morm vprasat kok bi bili originali ricambi, ker ne zaupam tem kitajskim aftermarket. Sicer bi pa ti najbolj vedu , ce se da dobit kake dobre k ne pobera navojov k prtegnes s pistolo...
Dräger napisal/-a:A si kaj razmišljal v tej smeri da bi nabavil nove vijake?
Morm vprasat kok bi bili originali ricambi, ker ne zaupam tem kitajskim aftermarket. Sicer bi pa ti najbolj vedu , ce se da dobit kake dobre k ne pobera navojov k prtegnes s pistolo...
Nevem sicer kje dobivaš kitajske, pri boljših vulkanizerjih se prodajajo kvalitetni narejeni na madžarskem , poljskem ali nemčiji (odvisno kdo jim je dobavitelj) trdote 10.9 in do zdaj se mi še ni zgodilo da bi komu pobralo navoje. Če je v pestu problem je pa druga stvar. Kupiš druge in je problem rešen. Nekateri dajajo kitajske gume na avte, nekateri obnovljene roke in rabljene amortizerje pri vijakih pa res ni potrebno tople vode odkrivat ker nimaš kaj falit. Razen če si picikato potem pa kupiš original AR.
Drugače pa pridejo neoriginal za kompleten avto (20kos) 30 eur. Če boš gledal morajo bit M12x1,25.
al pa enostavno,daš jih v primež,mezmes nekaj daš da ne poškoduješ navoja.Nato vzameš pormašinco in daš un žičnati nastavek,tisti ki je ful mehek ne trdega in lepo pobrusiš rjo.Preverjeno in sprobano brez problema odstraniš rjo in je zjebeš šraufa nič.Seveda mora žičnati nastavek bit mehek,ker z trdimi ˝ščetinami˝ boš poškodal glavo šraufa.
Slabo urco dela za vse vijake sem rabil.