3.0 od kire alfe?WiTBoY napisal/-a:predelava u selespeed bo dražja kot predeleva v 3.0 v6 splh bo znanost dobit ok menjalnik in ecu. pa nebo treba menjat samo števca mapak ma pedela samo 2 pa šaltkebl ni na zajle, na volanu maš za šaltat ........
3.0 od kire alfe?WiTBoY napisal/-a:predelava u selespeed bo dražja kot predeleva v 3.0 v6 splh bo znanost dobit ok menjalnik in ecu. pa nebo treba menjat samo števca mapak ma pedela samo 2 pa šaltkebl ni na zajle, na volanu maš za šaltat ........
anzl napisal/-a:mam kar rabiš za selespeeda, edino menjalnika ne, tist pa vem za enga al pa dva. pa lahko ti dam kašn nasvet, js sm namreč delu obratno. Ročni menjalnik v selespeeda.
Saj ni tako hudo, ne ga že takoj na začetku strašit Sam imam izredno lepe spomine na obe 145 QV, sta bili zelo neproblematični, mi je veliko več gorja in stroškov povzročal "neproblematični" jtd z pritiklinamialfa_samec napisal/-a:Glede na 2.0 TS motor boš imel kmalu še več težav Koliko km ima za sabo? Pa upam, da si kupil popolnoma servisiran primerek do zadnje pikice.
Kje so tu še ležaji in gred Če ima hudič mlade je tako najbolje vse skupaj zapeljati na dinos. Si prepričan, da se teh delov ne da dobiti za 147, za 145/146 verjamem da se jih ne da dobiti, 147 pa še ni tako star model (1. generacija nazaj)?alfa_samec napisal/-a:Žiga, saj ne strašim, ampak glede na starost je tu potencialni kandidat sistem hlajenja, variator, termostat, LMM, svečke, lambda, cevi za zrak, ki jih ne moreš več dobiti in tako naprej. Vse velik strošek.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov