REPORT PROVA POTENZA - MIKROTEHNIKA

Izgled Alfic, povečanje moči
Uporabniški avatar
MaTy
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: To Dec 02, 2003 8:45 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenj Gradec

Pozdravljeni,

Včeraj smo opravili nevtralne meritve na dveh serijskih ( MEHANSKO NEPREDELANIH )
avtomobilih in sicer :

PEUGEOT 206 1.6 16v ( originalna moč motorja 107CV ) med meritvijo montiran tovarniški filter zraka
PEUGEOT 307 1.6 16v ( originalna moč motorja 107CV ) med meritvijo montiran športni filter zraka

Pri obeh avtomobilih gre za popolnoma enak motor, tudi letnika avtomobilov sta enaka !

Naj POUDARIM še nekaj stvari glede meritve P206, ki se je izvedla pri RSR Motoršport,
Ta avtomobil ni SERIJSKI, dva dni preden se je delal tuning so zamenjali DIFERENCIAL,
tako da razčistimo z tem "serijski" !
Med sami tuningom nismo opazili nobenega "cukanja" ali kakšnih drugih čudnih stvari med vožnjo.

Verjamem, da tole ne bo pokvarilo vašega piknika, je pa fer, da si ogledate današnje meritve na nevtralnih valjih pri DVEH enakih avtomobilih z podobno našo predelavo, kot omenjeni P206 (torej 1.6 16V, 110KS oz. 107KS po tehnično servisni dokumentaciji).

Omenil bi samo še to, da lastnik P206 ni konstruktivno sodeloval pri tuningu ter nas je o narejeni meritvi ni obvestil - kljub temu da smo se po tuningu 2x dobili "na kavi", kjer bi lahko omenil da avto cuka ali kaj podobnega in mu je bil tudi ponujen ponoven tuning (iz razloga ker je hotel hitrejši avto za drag), bilo je zmenjeno da pride ponovno, pa ni prišel ampak je "šokiral" z meritvijo na forumu.
Tudi težav z napakami na elektroniki ni bilo ! ( omenjena je bila napaka MAP sens,...)
Kaj je bil namen vsega tega, lahko le ugibam.

Tukaj pa so rezultati današnjih meritev, če pa ima kdo izrecno željo videti original
iz tiskalnika DYNA jih lahko vidi kadarkoli, kjerkoli !

Linki:
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p307.jpg
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p307vent.jpg
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p206.jpg

P.S.: POTEK DIAGRAMA KRIVULJE JE PODAN KOT MOČ NA KOLESIH IN NE
NA MOTORJU ! ( PROIZVAJALEC V TEM PRIMERU PSA GROUP PODAJA MOČ NA MOTORJU IN NE NA KOLESIH .... 107CV )


Lep pozdrav,
Matjaz
DIMSPORT - MIKROTEHNIKA ChIp TuNing
ASSISTENZA TECNICA
+386 40 715 715
Uporabniški avatar
MaTy
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: To Dec 02, 2003 8:45 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenj Gradec

Naj objasnim še nekaj stvari :

Upam, da bo zdaj vsaj približno jasno da se tudi na ATM motorju lahko
marsikaj postori v okviru predelave elektronike .....

Nikoli nismo obljubljali čudežnih številk kot se je govorilo, saj vsi vemo da
je max prirastek moči do 10% glede na serijski avtomobil ( brez mehanskih predelav ), ki pa lahko zelo varira glede na tip motorja, prožnost in pa seveda proizvajalca ......

Kar se tiče delovanja elektronike pa naj povem, da glede na 5letne izkušnje z področja servisiranja avtomobilske elektronike ( ECUji, AIRBAG kontrolerji, TRANSPONDERJI, ARMATURNE Plošče, ... ) vem kar dosti stvari tako, da je jasno kako se stvari streže. Nikoli nisem trdil, da sem "požrl" vso znanje in modrost tega sveta saj se vsi vsak dan učimo novih stvari tako na napakah kot tudi iz vsakdanjih problemov.


Lahko povem, samo to da se z kolegom g. CarInventom ne misliva nikoli
več spuščati na tako nizek nivo debate in "pljuvanja" ker z tem trativa samo predragocen čas in denar, ki ga tako ali tako nikoli ni dovolj !
Zahtevane meritve smo predložili tako, da mislim da sva naredila potrebno !


Če kogarkoli zanima karkoli v zvezi z tehničnim vprašanjem glede tuninga ali problematike z področja elektronike bo vedno dobrodošel ne prenašam pa nikakršnega poniževanja !


Upam da sem bil dovolj odkrit in jasen !

Lep pozdrav in srečno vožnjo vsem uporabnikom foruma !

Matjaz
DIMSPORT - MIKROTEHNIKA ChIp TuNing
ASSISTENZA TECNICA
+386 40 715 715
Uporabniški avatar
MITT
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 725
Pridružen: Po Sep 29, 2003 7:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj.si
Kontakt:

MaTy napisal/-a:Pozdravljeni,

Včeraj smo opravili nevtralne meritve na dveh serijskih ( MEHANSKO NEPREDELANIH )
avtomobilih in sicer :

PEUGEOT 206 1.6 16v ( originalna moč motorja 107CV ) med meritvijo montiran tovarniški filter zraka
PEUGEOT 307 1.6 16v ( originalna moč motorja 107CV ) med meritvijo montiran športni filter zraka

Pri obeh avtomobilih gre za popolnoma enak motor, tudi letnika avtomobilov sta enaka !

Naj POUDARIM še nekaj stvari glede meritve P206, ki se je izvedla pri RSR Motoršport,
Ta avtomobil ni SERIJSKI, dva dni preden se je delal tuning so zamenjali DIFERENCIAL,
tako da razčistimo z tem "serijski" !
Med sami tuningom nismo opazili nobenega "cukanja" ali kakšnih drugih čudnih stvari med vožnjo.

Verjamem, da tole ne bo pokvarilo vašega piknika, je pa fer, da si ogledate današnje meritve na nevtralnih valjih pri DVEH enakih avtomobilih z podobno našo predelavo, kot omenjeni P206 (torej 1.6 16V, 110KS oz. 107KS po tehnično servisni dokumentaciji).

Omenil bi samo še to, da lastnik P206 ni konstruktivno sodeloval pri tuningu ter nas je o narejeni meritvi ni obvestil - kljub temu da smo se po tuningu 2x dobili "na kavi", kjer bi lahko omenil da avto cuka ali kaj podobnega in mu je bil tudi ponujen ponoven tuning (iz razloga ker je hotel hitrejši avto za drag), bilo je zmenjeno da pride ponovno, pa ni prišel ampak je "šokiral" z meritvijo na forumu.
Tudi težav z napakami na elektroniki ni bilo ! ( omenjena je bila napaka MAP sens,...)
Kaj je bil namen vsega tega, lahko le ugibam.

Tukaj pa so rezultati današnjih meritev, če pa ima kdo izrecno željo videti original
iz tiskalnika DYNA jih lahko vidi kadarkoli, kjerkoli !

Linki:
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p307.jpg
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p307vent.jpg
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p206.jpg

P.S.: POTEK DIAGRAMA KRIVULJE JE PODAN KOT MOČ NA KOLESIH IN NE
NA MOTORJU ! ( PROIZVAJALEC V TEM PRIMERU PSA GROUP PODAJA MOČ NA MOTORJU IN NE NA KOLESIH .... 107CV )


Lep pozdrav,
Matjaz

Khm? Zakaj pa nimaš podanih obeh vrednostih - moč na kolesih in na gredi? Itak se z valarji vedno meri moč na kolesih, potem pa se po meritvi stisne sklopko in počaka, da hitrost koles pade, s tem se izmeri še moč, ki se je izgubila zaradi trenja gum, v menjalniku,...

Moč na kolesih + izgube = pa je moč na gredi ! To tudi izmerijo na vsakih valarjih.

Hm hm. Itak bi moral dat primerjavo NEtunanega 307 in potem istega vendar chipanega 307. Tovarniški podatki pa vemo, da so izjemno točni. NOT (za neturbače ponavadi v tovarni napišejo tudi do 10% večjo moč, kot je pa realna).

Jest bom končal. Če si resnično dvignil moč iz 107 NA GREDI na skoraj 130KM NA KOLESIH - to pomeni da imaš na GREDI po novem še +~20% ki se izgubijo v prenosih in gumah - torej cca 160KM na gredi?!!?!? In to samo s chipom, si CAR, da večjega ni na Zemlji! Priporočam ti službo v F1, kot je rekel nekdo na SUXu. :D
:evil:: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!" :mrgreen:
CarInvent
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 28
Pridružen: Če Dec 04, 2003 1:27 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

MITT napisal/-a:
MaTy napisal/-a:Pozdravljeni,

Včeraj smo opravili nevtralne meritve na dveh serijskih ( MEHANSKO NEPREDELANIH )
avtomobilih in sicer :

PEUGEOT 206 1.6 16v ( originalna moč motorja 107CV ) med meritvijo montiran tovarniški filter zraka
PEUGEOT 307 1.6 16v ( originalna moč motorja 107CV ) med meritvijo montiran športni filter zraka

Pri obeh avtomobilih gre za popolnoma enak motor, tudi letnika avtomobilov sta enaka !

Naj POUDARIM še nekaj stvari glede meritve P206, ki se je izvedla pri RSR Motoršport,
Ta avtomobil ni SERIJSKI, dva dni preden se je delal tuning so zamenjali DIFERENCIAL,
tako da razčistimo z tem "serijski" !
Med sami tuningom nismo opazili nobenega "cukanja" ali kakšnih drugih čudnih stvari med vožnjo.

Verjamem, da tole ne bo pokvarilo vašega piknika, je pa fer, da si ogledate današnje meritve na nevtralnih valjih pri DVEH enakih avtomobilih z podobno našo predelavo, kot omenjeni P206 (torej 1.6 16V, 110KS oz. 107KS po tehnično servisni dokumentaciji).

Omenil bi samo še to, da lastnik P206 ni konstruktivno sodeloval pri tuningu ter nas je o narejeni meritvi ni obvestil - kljub temu da smo se po tuningu 2x dobili "na kavi", kjer bi lahko omenil da avto cuka ali kaj podobnega in mu je bil tudi ponujen ponoven tuning (iz razloga ker je hotel hitrejši avto za drag), bilo je zmenjeno da pride ponovno, pa ni prišel ampak je "šokiral" z meritvijo na forumu.
Tudi težav z napakami na elektroniki ni bilo ! ( omenjena je bila napaka MAP sens,...)
Kaj je bil namen vsega tega, lahko le ugibam.

Tukaj pa so rezultati današnjih meritev, če pa ima kdo izrecno željo videti original
iz tiskalnika DYNA jih lahko vidi kadarkoli, kjerkoli !

Linki:
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p307.jpg
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p307vent.jpg
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p206.jpg

P.S.: POTEK DIAGRAMA KRIVULJE JE PODAN KOT MOČ NA KOLESIH IN NE
NA MOTORJU ! ( PROIZVAJALEC V TEM PRIMERU PSA GROUP PODAJA MOČ NA MOTORJU IN NE NA KOLESIH .... 107CV )


Lep pozdrav,
Matjaz

Khm? Zakaj pa nimaš podanih obeh vrednostih - moč na kolesih in na gredi? Itak se z valarji vedno meri moč na kolesih, potem pa se po meritvi stisne sklopko in počaka, da hitrost koles pade, s tem se izmeri še moč, ki se je izgubila zaradi trenja gum, v menjalniku,...

Moč na kolesih + izgube = pa je moč na gredi ! To tudi izmerijo na vsakih valarjih.

Hm hm. Itak bi moral dat primerjavo NEtunanega 307 in potem istega vendar chipanega 307. Tovarniški podatki pa vemo, da so izjemno točni. NOT (za neturbače ponavadi v tovarni napišejo tudi do 10% večjo moč, kot je pa realna).

Jest bom končal. Če si resnično dvignil moč iz 107 NA GREDI na skoraj 130KM NA KOLESIH - to pomeni da imaš na GREDI po novem še +~20% ki se izgubijo v prenosih in gumah - torej cca 160KM na gredi?!!?!? In to samo s chipom, si CAR, da večjega ni na Zemlji! Priporočam ti službo v F1, kot je rekel nekdo na SUXu. :D

prvo si prosim dobro preglej graf in podatke, potem komentiraj, ker boš koga zavedel.
vidim da razumeš za kaj gre, samo si prehitro pogledal. Da razložim kaj si spregledal:

graf prikazuje moč na kolesih, kar je bilo izmerjeno na meritvi. izguba od gredi do koles je cca 20%, kar nanese potem skupaj napriemr 129 KM pri zadnji meritvi (Peug. 307 z vklopljenim ventilatorjem pred vozilom).

torej vrednosti podane s številkami so moči na gredi motorja (enako kot je napisano v prometni), kar je pa na grafu, je pa dejanska meritev, torej moč izmerjena na kolesih (logično, 129KM zmanjšana za izgube od gredi do koles).
RAPID - unleash the raw power of your diesel !
Uporabniški avatar
MITT
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 725
Pridružen: Po Sep 29, 2003 7:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj.si
Kontakt:

prvo si prosim dobro preglej graf in podatke, potem komentiraj, ker boš koga zavedel.
vidim da razumeš za kaj gre, samo si prehitro pogledal. Da razložim kaj si spregledal:

graf prikazuje moč na kolesih, kar je bilo izmerjeno na meritvi. izguba od gredi do koles je cca 20%, kar nanese potem skupaj napriemr 129 KM pri zadnji meritvi (Peug. 307 z vklopljenim ventilatorjem pred vozilom).

torej vrednosti podane s številkami so moči na gredi motorja (enako kot je napisano v prometni), kar je pa na grafu, je pa dejanska meritev, torej moč izmerjena na kolesih (logično, 129KM zmanjšana za izgube od gredi do koles).

EEEEEEEEM. Na grafih piše 93.8 kW. Serijska moč je 107 CV (KM).

kW = kilo Watt
KM = CV = kojnska moč

1 KM = 1.36 kW

Khm.
:evil:: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!" :mrgreen:
CarInvent
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 28
Pridružen: Če Dec 04, 2003 1:27 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

MITT napisal/-a:
prvo si prosim dobro preglej graf in podatke, potem komentiraj, ker boš koga zavedel.
vidim da razumeš za kaj gre, samo si prehitro pogledal. Da razložim kaj si spregledal:

graf prikazuje moč na kolesih, kar je bilo izmerjeno na meritvi. izguba od gredi do koles je cca 20%, kar nanese potem skupaj napriemr 129 KM pri zadnji meritvi (Peug. 307 z vklopljenim ventilatorjem pred vozilom).

torej vrednosti podane s številkami so moči na gredi motorja (enako kot je napisano v prometni), kar je pa na grafu, je pa dejanska meritev, torej moč izmerjena na kolesih (logično, 129KM zmanjšana za izgube od gredi do koles).

EEEEEEEEM. Na grafih piše 93.8 kW. Serijska moč je 107 CV (KM).

kW = kilo Watt
KM = CV = kojnska moč

1 KM = 1.36 kW

Khm.
poglej še enkrat.

Graf je graf, tekst je pa tekst.

na grafu ni nikjer do 93kW, pol je pa spodej tekst, ki je pa izvleček tabele, ki je podajala vrednosti MOČI NA GREDI MOTORJA.

upam da bo zdej jasno. če ne pa ... vprašaj
RAPID - unleash the raw power of your diesel !
Uporabniški avatar
MITT
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 725
Pridružen: Po Sep 29, 2003 7:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj.si
Kontakt:

KHm, OK. Sorry. Mea Culpa.

To je pa tako, lahko bi pustil original scan sprintane meritve, ne pa da je vse neki copy/pasteano in potem zloženo skupaj. IN ne veš točno kateri podatki so na gredi/kolesih.



Vseeno tudi iz 107KM na 130KM je zelo visok skok, ki sigurno ni narejen samo s chip tuningom! Lahko bi dal prej graf meritve P307 pred chipanjem.
:evil:: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!" :mrgreen:
CarInvent
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 28
Pridružen: Če Dec 04, 2003 1:27 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

vem da je to problem da ni celoten sken gor, ampak merilec se vsekakor nima interesa spuščati v to zadevo in ga ne misli noben vmešavati in zato se je dalo samo izrezan graf, ostalo pa prepisalo. sej graf je dovolj za vse videt. original pa je tkoltko spravljen in se lahko pokaže osebno.

kot rečeno, sta imela pa ta avta še oba športni filter, kar se je upoštevalo pri nastavitvi elektronike (v bistvu je imel p206 celo original filter na meritvi; ni imel športnega)
Zadnjič spremenil CarInvent, dne Ne Dec 21, 2003 3:05 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
RAPID - unleash the raw power of your diesel !
sprintGTV
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe Dec 05, 2003 8:36 pm

MaTy napisal/-a:Pozdravljeni,

Včeraj smo opravili nevtralne meritve na dveh serijskih ( MEHANSKO NEPREDELANIH )
avtomobilih in sicer :

PEUGEOT 206 1.6 16v ( originalna moč motorja 107CV ) med meritvijo montiran tovarniški filter zraka
PEUGEOT 307 1.6 16v ( originalna moč motorja 107CV ) med meritvijo montiran športni filter zraka

Pri obeh avtomobilih gre za popolnoma enak motor, tudi letnika avtomobilov sta enaka !

Naj POUDARIM še nekaj stvari glede meritve P206, ki se je izvedla pri RSR Motoršport,
Ta avtomobil ni SERIJSKI, dva dni preden se je delal tuning so zamenjali DIFERENCIAL,
tako da razčistimo z tem "serijski" !
Med sami tuningom nismo opazili nobenega "cukanja" ali kakšnih drugih čudnih stvari med vožnjo.

Verjamem, da tole ne bo pokvarilo vašega piknika, je pa fer, da si ogledate današnje meritve na nevtralnih valjih pri DVEH enakih avtomobilih z podobno našo predelavo, kot omenjeni P206 (torej 1.6 16V, 110KS oz. 107KS po tehnično servisni dokumentaciji).

Omenil bi samo še to, da lastnik P206 ni konstruktivno sodeloval pri tuningu ter nas je o narejeni meritvi ni obvestil - kljub temu da smo se po tuningu 2x dobili "na kavi", kjer bi lahko omenil da avto cuka ali kaj podobnega in mu je bil tudi ponujen ponoven tuning (iz razloga ker je hotel hitrejši avto za drag), bilo je zmenjeno da pride ponovno, pa ni prišel ampak je "šokiral" z meritvijo na forumu.
Tudi težav z napakami na elektroniki ni bilo ! ( omenjena je bila napaka MAP sens,...)
Kaj je bil namen vsega tega, lahko le ugibam.

Tukaj pa so rezultati današnjih meritev, če pa ima kdo izrecno željo videti original
iz tiskalnika DYNA jih lahko vidi kadarkoli, kjerkoli !

Linki:
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p307.jpg
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p307vent.jpg
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p206.jpg

P.S.: POTEK DIAGRAMA KRIVULJE JE PODAN KOT MOČ NA KOLESIH IN NE
NA MOTORJU ! ( PROIZVAJALEC V TEM PRIMERU PSA GROUP PODAJA MOČ NA MOTORJU IN NE NA KOLESIH .... 107CV )


Lep pozdrav,
Matjaz
Samo par stvari:

1. Kje imate meritve serijskih avtomobilov pred posegom ?????????????

Ker ste za referenco vzeli kar tovarniške podatke: Kje imate certifikat ustreznega urada za meroslovje, ki zagotavlja, da so ti merilni valji (vsi vemo, da gre za doma narejeno zadevo - kupljen je le program in senzor vrtljajev na valju) merodajni.

Če tega certifikata ni se ne moremo zanašati na tovarniške podatke ampak šteje le meritev prej in potem (da vidimo dejanski PRIRASTEK moči)

2. Kaj ima diferencial veze z meritvijo na gredi ???????

3. Zakaj se niste odzvali povabilu RSR motoršporta, da se zadeva ustrezno pokaže pred komisijo?

4. Mislim, da smo in živimo v Sloveniji. Torej govorimo SLOVENSKO. Nehajte se že kititi z "makaronarskimi" izrazi kot je v naslovu te teme in v opisu tvoje firme.

Upam, da moja vprašanja niso poniževalna in mi boš blagovolil odgovoriti.

Bojan
Uporabniški avatar
zoranwagen
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1371
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:18 am

Men pa gre ta kregarija na k****!
Na kerkiol forum greš naletiš na to prerekanje, obdolževanje, dokazovanje, pluvanje...
Živimo v svetu izbire in kdorkoli lahko gre kamorkoli zapravljat svoj denar brez, da zadaj stoji 10 pametnih, ki mu potem pametujejo kok je noro zapravo denar!
Prosim naj tak bo tud v bodoče!
Komor odgovarja bo šel MIKROTEHNIKI nek drug pa RSR.
sprintGTV
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe Dec 05, 2003 8:36 pm

zoranwagen napisal/-a:Men pa gre ta kregarija na k****!
Na kerkiol forum greš naletiš na to prerekanje, obdolževanje, dokazovanje, pluvanje...
Živimo v svetu izbire in kdorkoli lahko gre kamorkoli zapravljat svoj denar brez, da zadaj stoji 10 pametnih, ki mu potem pametujejo kok je noro zapravo denar!
Prosim naj tak bo tud v bodoče!
Komor odgovarja bo šel MIKROTEHNIKI nek drug pa RSR.
Se popolnoma strinjam s teboj. To prerekanje in kreganje no vodi nikamor.
Želim samo, da če se nekdo že hvali z nekimi dosežki naj to tudi NEDVOUMNO dokaže.

Kar se tunerjev tiče ne zagovarjam nobenega, da ne bo pomote.

Vendar se je semo eden od njih pojavil na tej tabli in se začel hvaliti z dosežki. Ko smo zahtevali dokaze (meritve) pa dolgo ni bilo nič, potem pa dobimo neke polovične meritve iz katerih žal ne moremo razbrati dejanski prirastrek moči saj serijski avto ni bil izmerjen. Nas pa v bistvu zanima samo PRIRASTEK moči po posegu in ne koliko ima avto sedaj km.

Mislim, da je bilo na tem in ostalih forumih že toliko napisanega o tej tematiki, da si je vsak povprečno tehnično podkovan bralec ustvaril svoje mnenje o zadevi. Resnično mislim, da je skrajni čas, da naredimo konec tej kregariji.

Tuner iz SG pa sam ve kakšne meritve želimo videti (prej in potem). In to je edina merodajna zadeva.

Bojan


Resnično ne želim, da tale forum postane kregalnica stila "Mobisu.."
Uporabniški avatar
Turtle
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4033
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 5:22 pm
Vozilo: Alfa Romeo Guiletta QV
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Kraj: Bilo kuda kiki svuda

Ma tisti ki vemo že vemo tisti, ki pa noče vrjet pa itak nikol ne bo....vsak nej nardi po svoje......Za enga je tud pasulj pr Jovotu boljši, kot v Čadu...pa ma več al pa manj klobase not.....

Me pa vesli,da je MaTy tudi lahko argumentiral, kar je pač ves čas razlagal...in to je tisto, kar šteje..... =D>
Uporabniški avatar
Alfa33
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3324
Pridružen: Če Sep 25, 2003 12:30 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
Kraj: Ljubljana-Vič
Kontakt:

Ej Maty ato si Pugiju delal?
Slika
Uporabniški avatar
Sinister
Alfist
Alfist
Prispevkov: 473
Pridružen: Če Okt 16, 2003 4:02 am

>NEDVOUMNO dokaže.

1. Cloveka spluvas potem pa v isti sapi hoces mir in sozitje i bla bla bla?

2. Karkoli je na tem tunning ali ni je med njim in stranko. Ce te ze toliko gane stanje TUJE denarnice potem protestiraj proti vsaki reklami na TV. Vsi majo polna usta da bo vse uberhudonajboljs.

3. Tudi ce na tem tuninigu ni nic (0) bo zaradi konkurenca sla (precej zasoljena) cena pri drugih dol. Torej je to dobro za kupca.

4. Zakaj mislis da bi on ali kdorkoli drug moral kaj dokazovati? A si predstavljas da bi se katerkoli druga firma odzvala na taksne provokacije?

5. Torej a dopuscas moznost da se vsak zase odloci kaj mu pase?

ne, nisem prijatelje/kolega/znanec/stranke te firme ampak mi gre ta fovsija posteno na nek organ!
sprintGTV
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe Dec 05, 2003 8:36 pm

Sinister napisal/-a:>NEDVOUMNO dokaže.

1. Cloveka spluvas potem pa v isti sapi hoces mir in sozitje i bla bla bla?

2. Karkoli je na tem tunning ali ni je med njim in stranko. Ce te ze toliko gane stanje TUJE denarnice potem protestiraj proti vsaki reklami na TV. Vsi majo polna usta da bo vse uberhudonajboljs.

3. Tudi ce na tem tuninigu ni nic (0) bo zaradi konkurenca sla (precej zasoljena) cena pri drugih dol. Torej je to dobro za kupca.

4. Zakaj mislis da bi on ali kdorkoli drug moral kaj dokazovati? A si predstavljas da bi se katerkoli druga firma odzvala na taksne provokacije?

5. Torej a dopuscas moznost da se vsak zase odloci kaj mu pase?

ne, nisem prijatelje/kolega/znanec/stranke te firme ampak mi gre ta fovsija posteno na nek organ!
Nobenega ne pljuvam. Repliciram samo na neumnosti, ki jih piše po tabli.

Naj dela kar hoče. Jaz imam na srečo dovolj denarja, da si že v osnovi kupim tiste konje, ki mi zadostujejo in mi ni potrebno avta voziti raznim "strokovnjakom".

Če vas laike farba z lepimi besedami in obljubami je to vaš problem. Jaz namreč te tehnične zadeve dobro poznam in mu v tehničnem smislu brez problema oporekam ali pa potrdim njegove trditve.
Sam se je začel hvaliti tukaj gor. Če se torej že hvali z dosežki, naj jih tudi ustezno dokaže. USTREZNO za poznavalce vsekakor ni razrezan graf iz katerega je bolj malo razvidno. Će vam tak "skret papir" zadostuje potem je vse OK. Meni namreč ne.

Preberi si dobro moje poste in mi oporekaj kaj sem napisal kar ni res!

o bla bla blaju bi se pa dalo pogovarjat ja - kdo tle kaj nabija.


Bojan
Odgovori
  • Informacija